mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
CDTA
"Hölösuu"

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Ai sulle se teki noin kettumaisen kuprun.
Minäkin suosittelen edes selailemaan Käytöksen kultainen kirjaa :wink:
99 GL
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

Naiset. Pelkkää harmia niistäki vaan
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
vitikka
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja vitikka »

9-5T kirjoitti:
qaw kirjoitti:Sovitaan kaupat tavarasta ja sitten yhtäkkiä rojut onkin jo myyty muualle.

Kiitos nimimerkki 9-5T

(sinänsä en ollut yhtään yllättynyt että näin asia eteni)
Olis hyvä jos varmistuksen sais nopeesti niin pääsen ilmoittamaan veljelle

Tuliko varmistus?
Asian yksityiskohtiahan en voi tietää, mutta tämän informaation nojalla sanoisin, että korrektia olisi kuitenkin kuittauksena laittaa, että tavara meni jo tms. Jokainen toki hoitaa asiat tavallaan.
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
CDTA
"Hölösuu"

Ja minulle tämä veijari ei edelleenkään näe aihetta ilmoittaa miten tarjoukseni suhteen menetellään vai menetelläänkö mitenkään.

Siksipä toistan tämän...
CDTA kirjoitti:Minäkin suosittelen edes selailemaan Käytöksen kultainen kirjaa :wink:
siiseli
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja siiseli »

Miksi pitää lainata kolmen edellisen kirjoittaja kommentit ja kommentoida sitä pelkällä hymiöllä, maksimissaan yhdellä sanalla? Ihmettely ketjuun toisaalta kuuluisi, mutta vituttaa selata noita ketjuja.
saapasi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Azanovix kirjoitti:
aero kirjoitti:
saapasi kirjoitti:Mä yritin ostaa, mut ku liikkeestä ei saanu suurempaa ku toi mopo 55" LED-TV..
Ankee kauppa, oisit vaihtanu puotia. Tuolle kuvakoolle sopiva katseluetäisyys on se karvan vajaan 2m, mikä on tyynyltä sängynpäätyyn (normaali 200cm pitkä sänky).
Itsellä ei ongelmia 84" ja vajaa kolme metriä katseluetäisyys. Itse asiassa aika ihanteellinen. Tosin tykki voisi olla parempi ja hiljaisempikin...
aero: Sul on sit vikkelämmät silmät :D .

Se on kyl totta et lcd-telkkuja pystyy kattoo tolleen lähempää kuvan tarkkuuden kärsimättä. Omaa voi huoletta kattoo alle puolen metrinkin, näyttää oikeestaan aina vaan tarkemmalta. Samaa ei voi sanoa tykeistä, vaikka olis saman hintaluokan Full HD-tykki. Entisessä kämpässä oli 108". Ei tuu enää.
Rene-Rane
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Se että mistään ei saa kohtu rahalla automaatti my06 - my10 og femmaa .. vector tai aero varustelulla.. ruotissa jokusia mutta en tiedä, pitää jatkaa katselua ... :(
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

9-5T kirjoitti:
qaw kirjoitti:Sovitaan kaupat tavarasta ja sitten yhtäkkiä rojut onkin jo myyty muualle.

Kiitos nimimerkki 9-5T

(sinänsä en ollut yhtään yllättynyt että näin asia eteni)
Olis hyvä jos varmistuksen sais nopeesti niin pääsen ilmoittamaan veljelle

Tuliko varmistus?
Jaa että sitä oikein aletaan lainailemaan yksityisviestejä. Se on muuten kirjesalaisuuden rikkomista. "Suomessa kirjesalaisuus pohjautuu perustuslain yksityiselämän suojaa käsittelevään 10. pykälään: "Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton." Kirjesalaisuuden rikkoja voidaan tuomita rikoslain perusteella viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."

Voisin toki kopioida tähän koko viestiketjun, joka on melko yksiselitteinen.

Pointtina kuitenkin että ekassa viestissäni jo kysyin lähetystä TAI toimitusta ja tähän heti vastattiin että kumpi vaan onnistuu. Sitten olen jo ilmoittanut ostavani tavaran, ja mulle tullut viimeinen viesti käsittelee ohjelman tarkentumista (jos esim. toimitus onnistuisi), onkin renkaat yhtäkkiä myyty.

Mutta kyllähän se minä oon taas joka mokas, kun luulin että voisi klubitoverin sanaan luottaa :mrgreen:

Onneksi en perunut uusien tilauksta, oli jotenkin sellainen fiilis...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
aero
-

Viesti Kirjoittaja aero »

saapasi kirjoitti:Se on kyl totta et lcd-telkkuja pystyy kattoo tolleen lähempää kuvan tarkkuuden kärsimättä. Omaa voi huoletta kattoo alle puolen metrinkin, näyttää oikeestaan aina vaan tarkemmalta. Samaa ei voi sanoa tykeistä, vaikka olis saman hintaluokan Full HD-tykki. Entisessä kämpässä oli 108". Ei tuu enää.
Joo, kyllähän se olkkarin 92" HD-kuva on jo sitä kokoluokkaa, että läheltä erottaa pikselit toisistaan, mutta siltä normaalilta 3-4m etäisyydeltä kuva on jo ihan jees (mitä nyt kontrasti ei yllä aikoinaan putken kanssa tottuneisiin lukemiin). Makkarissa tuo 55" on "jämäpaloista" tehty, eli aikoinaan (11/2009) kun päivitin olkkariin HD-tykin siirsin vanhan peruslaitteen makkariin (siitä enää mitään rahaa saisi kuitenkaan) ja tuo 55" kuva sängynpäädyssä on just passeli, kun väsyneenä kattelee - ei tartte turhantarkkaan tarkennella silmiä :D.

Mitä läheltä katteluun tulee, niin vajaan metrin päästä (ehkä ~80cm) tuijotettava 24" LCD kaipaisi lisää resoluutiota, 1920x1200 -resolla kaikki on niin pirun isoa.

Ja mitä vitutukseen tulee, niin tuo Vantaan liikenne (sekä tunkevat kiilarikuskit (kiitti vaan hopean b5-audin sekä mustan rellun kuskit tänäkin aamuna) että ylimääräinen pysäyttely). Täydellinen alku työpäivälle, kun jokaikinen aamu tuo viimeinen kilometri nostaa vitutuksen pintaan.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

9-5T kirjoitti: Laturin hinta oli 120e + rahti ja sinä tarjosit 100e rahdilla, en näe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen tarjoukseen.
Mutta nyt sitten käänsitkin takkia ja näit tarpeelliseksi vastata moiseen tarjoukseen? Olisiko ollut kuitenkin helpompi vastata heti siihen, että meneppä poika imemään parsaa tarjouksinesi, hinta on tiukka? Talokaupoissakin standardikäytäntö on laittaa ensimmäisenä tarjouksena pyynti-10%, ei tuo nyt niin kaukana ole tästä laturicasesta. Ja lukiko alkuperäisessä ilmoituksessa, että hinta on tiukka? Miksei lukenut jos näin kerran oli? Missä laissa on laturikaupoilla tinkiminen kielletty?
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
jcarlson
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

qaw kirjoitti: Jaa että sitä oikein aletaan lainailemaan yksityisviestejä. Se on muuten kirjesalaisuuden rikkomista. "Suomessa kirjesalaisuus pohjautuu perustuslain yksityiselämän suojaa käsittelevään 10. pykälään: "Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton." Kirjesalaisuuden rikkoja voidaan tuomita rikoslain perusteella viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."
Älä nyt viitsi jauhaa tuota lapsellista roskaa. Kirjesalaisuus ei koske viestin tarkoitettua vastaanottajaa, joka saa sen julkaista jos huvittaa.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
CDTA
"Hölösuu"

9-5T kirjoitti:Laturin hinta oli 120e + rahti ja sinä tarjosit 100e rahdilla, en näe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen tarjoukseen.
Että tämmönen kauppamies, voi elämä :lol:

Kun ollaan ihmisten kanssa tekemisissä, niin ainakin minä pidän itsestään selvänä asiana että kun kysytään niin siihen myös vastataan. Ja kun teen tarjouksen, niin se on kysymys johon myyjä kertoo oman mielipiteensä asiasta.

Olettaisin että olet fiksu ja sivistynyt ihminen, miksi ihmeessä tällaisen maalaistollon pitää opettaa sinulle käyttäytymisen perusasioita :?
t.t.j
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

9-5T kirjoitti:
CDTA kirjoitti:
9-5T kirjoitti:Laturin hinta oli 120e + rahti ja sinä tarjosit 100e rahdilla, en näe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen tarjoukseen.
Että tämmönen kauppamies, voi elämä :lol:

Kun ollaan ihmisten kanssa tekemisissä, niin ainakin minä pidän itsestään selvänä asiana että kun kysytään niin siihen myös vastataan. Ja kun teen tarjouksen, niin se on kysymys johon myyjä kertoo oman mielipiteensä asiasta.

Olettaisin että olet fiksu ja sivistynyt ihminen, miksi ihmeessä tällaisen maalaistollon pitää opettaa sinulle käyttäytymisen perusasioita :?
Minä otin -33% tarjouksen vittuiluna.
Mun kokemusten mukaan saabistit ovat kovia tinkimään, ei siitä kannata vittuuntua. :wink: Vaikka olen kyllä itsekin välillä ihmetellyt, että mikä perkeleen punainen risti minä olen. :lol:
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
muppelo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja muppelo »

t.t.j kirjoitti:
9-5T kirjoitti:
CDTA kirjoitti: Että tämmönen kauppamies, voi elämä :lol:

Minä otin -33% tarjouksen vittuiluna.
Mun kokemusten mukaan saabistit ovat kovia tinkimään, ei siitä kannata vittuuntua. :wink: Vaikka olen kyllä itsekin välillä ihmetellyt, että mikä perkeleen punainen risti minä olen. :lol:
Tuollainen tinkiminen ole vielä vittuilua nähnykkään. Kyllä nyt todellakin pitää kokeilla vähäsen kepillä jäätä mitä se hinta oikein on kun yksityiseltä ostaa. Eri asia sitten jos hinta on tiukka. Ja jos sattuu noin vähästä vittuuntumaan niin silloinhan joutuu joka päivä joka paikassa kulkemaan naama norsunvitulla :wink:

ps. tämä ei ole vittuilua
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
DIggItaLLr
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

HS Linkki

Johan on PERKELE!
3 hengen riistämisestä saa 15vuotta kakkua?? :evil:

Olisi saatana aseella uhaten vieny vaikka leimatun lounarin niin olisi saanut sen 30v kakkua aseellisesta ryöstöstä.

v**tu! Ainoa asia mistä linnakeikka napsahtaa suomessa on talousrikokset...

Kavallus vrt lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, puhumattakaan ihmisten tappamisesta.
Lukittu