Minäkin suosittelen edes selailemaan Käytöksen kultainen kirjaa

Asian yksityiskohtiahan en voi tietää, mutta tämän informaation nojalla sanoisin, että korrektia olisi kuitenkin kuittauksena laittaa, että tavara meni jo tms. Jokainen toki hoitaa asiat tavallaan.9-5T kirjoitti:qaw kirjoitti:Sovitaan kaupat tavarasta ja sitten yhtäkkiä rojut onkin jo myyty muualle.
Kiitos nimimerkki 9-5T
(sinänsä en ollut yhtään yllättynyt että näin asia eteni)Olis hyvä jos varmistuksen sais nopeesti niin pääsen ilmoittamaan veljelle
Tuliko varmistus?
CDTA kirjoitti:Minäkin suosittelen edes selailemaan Käytöksen kultainen kirjaa
aero: Sul on sit vikkelämmät silmätAzanovix kirjoitti:Itsellä ei ongelmia 84" ja vajaa kolme metriä katseluetäisyys. Itse asiassa aika ihanteellinen. Tosin tykki voisi olla parempi ja hiljaisempikin...aero kirjoitti:Ankee kauppa, oisit vaihtanu puotia. Tuolle kuvakoolle sopiva katseluetäisyys on se karvan vajaan 2m, mikä on tyynyltä sängynpäätyyn (normaali 200cm pitkä sänky).saapasi kirjoitti:Mä yritin ostaa, mut ku liikkeestä ei saanu suurempaa ku toi mopo 55" LED-TV..
Jaa että sitä oikein aletaan lainailemaan yksityisviestejä. Se on muuten kirjesalaisuuden rikkomista. "Suomessa kirjesalaisuus pohjautuu perustuslain yksityiselämän suojaa käsittelevään 10. pykälään: "Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton." Kirjesalaisuuden rikkoja voidaan tuomita rikoslain perusteella viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."9-5T kirjoitti:qaw kirjoitti:Sovitaan kaupat tavarasta ja sitten yhtäkkiä rojut onkin jo myyty muualle.
Kiitos nimimerkki 9-5T
(sinänsä en ollut yhtään yllättynyt että näin asia eteni)Olis hyvä jos varmistuksen sais nopeesti niin pääsen ilmoittamaan veljelle
Tuliko varmistus?
Joo, kyllähän se olkkarin 92" HD-kuva on jo sitä kokoluokkaa, että läheltä erottaa pikselit toisistaan, mutta siltä normaalilta 3-4m etäisyydeltä kuva on jo ihan jees (mitä nyt kontrasti ei yllä aikoinaan putken kanssa tottuneisiin lukemiin). Makkarissa tuo 55" on "jämäpaloista" tehty, eli aikoinaan (11/2009) kun päivitin olkkariin HD-tykin siirsin vanhan peruslaitteen makkariin (siitä enää mitään rahaa saisi kuitenkaan) ja tuo 55" kuva sängynpäädyssä on just passeli, kun väsyneenä kattelee - ei tartte turhantarkkaan tarkennella silmiäsaapasi kirjoitti:Se on kyl totta et lcd-telkkuja pystyy kattoo tolleen lähempää kuvan tarkkuuden kärsimättä. Omaa voi huoletta kattoo alle puolen metrinkin, näyttää oikeestaan aina vaan tarkemmalta. Samaa ei voi sanoa tykeistä, vaikka olis saman hintaluokan Full HD-tykki. Entisessä kämpässä oli 108". Ei tuu enää.
Mutta nyt sitten käänsitkin takkia ja näit tarpeelliseksi vastata moiseen tarjoukseen? Olisiko ollut kuitenkin helpompi vastata heti siihen, että meneppä poika imemään parsaa tarjouksinesi, hinta on tiukka? Talokaupoissakin standardikäytäntö on laittaa ensimmäisenä tarjouksena pyynti-10%, ei tuo nyt niin kaukana ole tästä laturicasesta. Ja lukiko alkuperäisessä ilmoituksessa, että hinta on tiukka? Miksei lukenut jos näin kerran oli? Missä laissa on laturikaupoilla tinkiminen kielletty?9-5T kirjoitti: Laturin hinta oli 120e + rahti ja sinä tarjosit 100e rahdilla, en näe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen tarjoukseen.
Älä nyt viitsi jauhaa tuota lapsellista roskaa. Kirjesalaisuus ei koske viestin tarkoitettua vastaanottajaa, joka saa sen julkaista jos huvittaa.qaw kirjoitti: Jaa että sitä oikein aletaan lainailemaan yksityisviestejä. Se on muuten kirjesalaisuuden rikkomista. "Suomessa kirjesalaisuus pohjautuu perustuslain yksityiselämän suojaa käsittelevään 10. pykälään: "Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton." Kirjesalaisuuden rikkoja voidaan tuomita rikoslain perusteella viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."
Että tämmönen kauppamies, voi elämä9-5T kirjoitti:Laturin hinta oli 120e + rahti ja sinä tarjosit 100e rahdilla, en näe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen tarjoukseen.
Mun kokemusten mukaan saabistit ovat kovia tinkimään, ei siitä kannata vittuuntua.9-5T kirjoitti:Minä otin -33% tarjouksen vittuiluna.CDTA kirjoitti:Että tämmönen kauppamies, voi elämä9-5T kirjoitti:Laturin hinta oli 120e + rahti ja sinä tarjosit 100e rahdilla, en näe tarpeelliseksi vastata tuollaiseen tarjoukseen.
Kun ollaan ihmisten kanssa tekemisissä, niin ainakin minä pidän itsestään selvänä asiana että kun kysytään niin siihen myös vastataan. Ja kun teen tarjouksen, niin se on kysymys johon myyjä kertoo oman mielipiteensä asiasta.
Olettaisin että olet fiksu ja sivistynyt ihminen, miksi ihmeessä tällaisen maalaistollon pitää opettaa sinulle käyttäytymisen perusasioita
Tuollainen tinkiminen ole vielä vittuilua nähnykkään. Kyllä nyt todellakin pitää kokeilla vähäsen kepillä jäätä mitä se hinta oikein on kun yksityiseltä ostaa. Eri asia sitten jos hinta on tiukka. Ja jos sattuu noin vähästä vittuuntumaan niin silloinhan joutuu joka päivä joka paikassa kulkemaan naama norsunvitullat.t.j kirjoitti:Mun kokemusten mukaan saabistit ovat kovia tinkimään, ei siitä kannata vittuuntua.9-5T kirjoitti:Minä otin -33% tarjouksen vittuiluna.CDTA kirjoitti: Että tämmönen kauppamies, voi elämä
Kun ollaan ihmisten kanssa tekemisissä, niin ainakin minä pidän itsestään selvänä asiana että kun kysytään niin siihen myös vastataan. Ja kun teen tarjouksen, niin se on kysymys johon myyjä kertoo oman mielipiteensä asiasta.
Olettaisin että olet fiksu ja sivistynyt ihminen, miksi ihmeessä tällaisen maalaistollon pitää opettaa sinulle käyttäytymisen perusasioitaVaikka olen kyllä itsekin välillä ihmetellyt, että mikä perkeleen punainen risti minä olen.