mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Pakari
"Saabisti"

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Risto kirjoitti:
MtSound kirjoitti:Vituttaa kaikki ne kirjoitustaidottomat urvelot, jotka ei osaa käyttää välimerkkejä, yhdyssanoja ja järkevää kieliasua, jotta niitten riipustuksista sais saatana selvää ensilukemalla. Eikä tämäkään foorumi ole poikkeus. Kylläpä helpotti.
Minua vituttavat kaikki ne kirjoitustaidottomat urvelot, jotka eivät osaa käyttää välimerkkejä, yhdyssanoja ja järkevää kieliasua, jotta heidän riipustuksistaan saisi, saatana, selvää ensilukemalla. Eikä tämäkään foorumi ole poikkeus. Kylläpä helpotti. :wink: :mrgreen:
Minua taas ketuttaa tuollaiset nillittäjät. Nyt ei kuitenkaan olla missään äidinkielen ylioppilaskokeessa. Itse keltäkin lipsahtaa kirjotusvirheitä ja kieliasuvirheitä. Ja sitten ketuttaa "tahallaan väärin ymmärtäjät".
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Pakari kirjoitti:Itse keltäkin lipsahtaa kirjotusvirheitä ja kieliasuvirheitä.
Kirjoitusvirheet sun muut ovat täysin ymmärrettäviä ja pieni paha verrattuna tekstiviestisukupolven aikaansaamiin käsittämättömiin kirjain- ja sanaoksennuksiin. En epäile etteikö tekstiviestisukupolvi ymmärtäisi itse itseään, mutta useimmiten ollaan kuitenkin kovin kaukana siitä suomenkielestä, jota koulussa opetetaan.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
jyyrä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Jussi kirjoitti:
Pakari kirjoitti:Itse keltäkin lipsahtaa kirjotusvirheitä ja kieliasuvirheitä.
Kirjoitusvirheet sun muut ovat täysin ymmärrettäviä ja pieni paha verrattuna tekstiviestisukupolven aikaansaamiin käsittämättömiin kirjain- ja sanaoksennuksiin. En epäile etteikö tekstiviestisukupolvi ymmärtäisi itse itseään, mutta useimmiten ollaan kuitenkin kovin kaukana siitä suomenkielestä, jota koulussa opetetaan.
oneksi kirotus härö korjata voidaan.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

vituttaa suuresti kanavalla ch31 englantilainen jumalanpalvelus... tulloo perkeleen kovalla signaalilla...

kyse siis vanhasta la-puhelimesta....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
apu,apupoika
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

nalleolut kirjoitti:vituttaa suuresti kanavalla ch31 englantilainen jumalanpalvelus... tulloo perkeleen kovalla signaalilla...

:| :mrgreen: :lol:
t.t.j
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

nalleolut kirjoitti:vituttaa suuresti kanavalla ch31 englantilainen jumalanpalvelus... tulloo perkeleen kovalla signaalilla...

Jumalallinen väliintulo. :lol:
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

yhden maalarin kanssa kinastelu... alku näytti ihan hyvältä ois ollut lähellä --- eli ei ois peräkärryä tarvinnu roudata satoja kilometrejä....homma hyytyi siihen ku sanoin että väri pintaan hinta sille ilman mitään sipistelyjä----

vastaus oli 300e heidän pohjamaali + mun oma maali .. + pinnan karhennus...voi helv ei tätä mihinkään tuning näyttelyyn olla viemässä.... perkele...

miksi maalata pohjamaalilla jos kärry valmiiksi pohjamaalissa?

n.s. ammattilaisia joskus hankala ymmärtää.............
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
VKe
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja VKe »

Risto kirjoitti:
MtSound kirjoitti:Vituttaa kaikki ne kirjoitustaidottomat urvelot, jotka ei osaa käyttää välimerkkejä, yhdyssanoja ja järkevää kieliasua, jotta niitten riipustuksista sais saatana selvää ensilukemalla. Eikä tämäkään foorumi ole poikkeus. Kylläpä helpotti.
Minua vituttavat kaikki ne kirjoitustaidottomat urvelot, jotka eivät osaa käyttää välimerkkejä, yhdyssanoja ja järkevää kieliasua, jotta heidän riipustuksistaan saisi, saatana, selvää ensilukemalla. Eikä tämäkään foorumi ole poikkeus. Kylläpä helpotti. :wink: :mrgreen:
Väärä sanavalinta, juurikin niitten oli parempi kuvaamaan noita taidottomia... ja tässä hymiö.
mjs
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja mjs »

Liikenteessä päin persettä harottavat valot! Toinen näyttää taivaalle ja toinen mihin sattuu. Ei muuten mutta häikäsee aivan kiitettävästi kun vastaan tullaan ja lyhkäsille vaihdetaan niin ei paljon eroa huomaa.
Eikö se olis muutenkin mukavampi ajella jos ne valot ois edes likimainkaan samalla korkeudella.
Isoratas lyöp tyhyjee nii että korvissa soe.

Saab 900 -88
Saab 900i -88
VKe
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja VKe »

9-5T kirjoitti:
VKe kirjoitti:Väärä sanavalinta, juurikin niitten oli parempi kuvaamaan noita taidottomia... ja tässä hymiö.
Taidotonta on olla osaamatta laittaa hymiötä.
Hymiöt on keksitty luku- ja kirjoitustaidottomia varten.
t.t.j
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Kiitos kohteliaisuudesta, mutta en pidä erityisen taitavana sitä, jos osaa jotenkuten oman äidinkielensä.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
apina
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja apina »

liiton työkkärin ja kelan toiminta en oo kosakaan ennen ollu työttömänä ja aina maksanu kaikki ayj + verot + muut mamujen ylläpitämiseen tarvittavat maksut nyt kun vähän pyytää että saisi laskut maksettua niin pompotetaan paikasta paikkaan ja syletään naamalle prkl sanokaa joku kiva maa mihin mä voin mennä mamuks :D
Saab 9-5 airo (vanha romu)
99cc Metsä auto
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Väsyttää, ja vituttaa kun väsyttää. Kurkkukin on taas kipeä, korvaankin juilii, perkele. Meen nukkumaan. Saatana.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Risto
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Risto »

apina kirjoitti:liiton työkkärin ja kelan toiminta en oo kosakaan ennen ollu työttömänä ja aina maksanu kaikki ayj + verot + muut mamujen ylläpitämiseen tarvittavat maksut nyt kun vähän pyytää että saisi laskut maksettua niin pompotetaan paikasta paikkaan ja syletään naamalle prkl sanokaa joku kiva maa mihin mä voin mennä mamuks :D
Muutat vain nimesi vastaamaan tuota naamaasi (avatar) niin johan alkavat tuet juosta täällä Suomessakin. :idea:
apina
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja apina »

ei muuten mikään huono idea kasvonpiirteetkin ovat aikalähellä toisiaan harmi vaan että kerkesin vetää juuri kampauksen mallia sa-int olisi muuten toiminut :D :D :D
Saab 9-5 airo (vanha romu)
99cc Metsä auto
Lukittu