patse kirjoitti: ↑Ma Marras 01, 2021 15:30
Auton pesettäminen pesukadulla ja toiminta ennen pesuun ajoa. Luulisi, että se olisi jo kohtuu tuttua toimintaa autoilijoille, mutta näin ei näytä olevan

Edellä oli vain kaksi autoa, mutta niin vain kumpikin tunaroi
Pitäisikö autoilijoilla olla joku kollektiivinen kokemusmieli, jolla yhdelle tuttu asia on kaikille tuttua?
Näin niinkun peilaten siihen, että minä olen kuitenkin autoillut yli 20 vuotta, mutta en ole kertaakaan ajanut pesukaduksi kutsuttuun pesulaitokseen, niin ei, se ei autoilukokemuksesta huolimatta ole minulle tuttua toimintaa. Mistäpä se olisi tutuksi tullut, kun ei ole tarvinnut?
Ja vaihkka pesukatu olisi tuttu, mutta auto ei, niin ylläreitä voi silloinkin tulla. Pesukadut lie kaikki sellasia, missä autoa raahataan yhdestä pyörästä eteenpäin? Nykyauto kun voi mm. vetää sammuttaessa askin parkille ja käppärin päälle, niin sekin saattaa yllättää raahauksen alkaessa. Saattaa tulla pikainen tarve opetella auton saaminen rullaavaksi, kun ovella tajuaa mitä on tapahtumassa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla