Onko harkkotalo (kivitalo) hyvä?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Onko harkkotalo (kivitalo) hyvä?

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Ei kukaan ole sattumalta kuullut sellaisesta valmistajasta kuin Diago-windows? Kovasti kehuvat tuotteitaan ja ovat kilpailukykyisiä hinnoiltaan, mutta niitä ei pääse näkemään missään eikä niistä ole juuri mitään esitemateriaaliakaan. Toisaalta hintaeroa vaikkapa Skaalan ikkunoihin verrattuna on kuitenkin aika marginaalisesti niin en tiedä pitäiskö ottaa vaan tunnetun valmistajan ikkunat.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Timon
"Viggen"
Viestit: 521
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 17:36
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Onko harkkotalo (kivitalo) hyvä?

Viesti Kirjoittaja Timon »

^Kyllä olen kuullut Diago-windowsista, ja minua kyllä yllätti että vieläkö se firma pyörii :lol: Tuotteiden laadusta en lähde sanomaan mitään kun en ole heiltä mitään tilannut, mutta itse firman maine toimipaikkakunnallaan ei ole kovin kummoinen. Jokunen viikko sitten heidän toimipaikkansa ohi ajoin ja aika hiljaiselta näytti :roll: Itse tilaisin mieluummin joltain tunnetulta valmistajalta, vaikka se maksaisi hiukka enemmän.
9-5 Aero -07, ex 9-3 SS -03
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2947
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: Onko harkkotalo (kivitalo) hyvä?

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

No jos välttämättä uudet haluaa, niin ellei puusepän tekeleet kiinnosta, kaipa on tyydyttävä edes jollain tasolla tunnettuun toimittajaan jo takuun tähden...

:mrgreen:
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Onko harkkotalo (kivitalo) hyvä?

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

^^ Oli niillä jotain VTT:n testejä teetettynä, ja oli kuulemma markkinoiden tiivein :)
Mut ehkä olisi viisaampaa kuitenkin valita esim. nuo Skaalat, tulevat sentään Etelä-pohjanmaalta 8)

Miksei puusepänkin väkertämät ikkunat voisi olla ok, mutta mistä löytää sellaisen puusepän joka suostuu verhoilemaan karmin ulko-osan alumiinilla ja tekemään ulkopokan alumiinista? Puupintaa en ikkunoiden ulkopuolisiin osiin huoli.

Voin kiikuttaa Olli sinulle nuo vanhat ikkunat niin saat niitä rapsutella ja kittailla niin paljon kuin mielesi tekee :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: Onko harkkotalo (kivitalo) hyvä?

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Aika menee kuin siivillä ja rakennus urakka on lähtenyt hyvin käyntiin :mrgreen: Mutta tässä oli nyt vähän ylimääräistä aikaa joten voisin päivittää ketjua sen verran että taloa alettu tekemään, ja talo tulee nyt sitten lammin harkoista ja meidän mielestä paketin hinta oli varsin kohtuullinen jos vertaa puutalo paketteihin. Talosta tulee nyt sitten 2-kerroksinen alhaalta ladattava rinnetalo, kokonaispinta-ala 241neliötä, kerrosala 176 ja huoneistoala 148neliötä. Ulkoseinät on nyt tehty toisen kerroksen puoleen väliin, aikaa tähän on mennyt n.2kk antura korkeudesta, tahti on ollut rauhallinen ja käytännössä olen ollut raksalla vain iltaisin n.4tuntia ja sitten viikonloppuisin ja monta iltaa on mennyt etten ole ollut raksalla ollenkaan. Tällä viikolla olen ollut raksalla vain eilen ja tänään kun oltiin alkuviikko lomailemassa Pärnu:ssa.. Tässä olisi muutama kuva projektista..
http://www.flickr.com/photos/84883633@N08/
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Vastaa Viestiin