Ehkä eivät ole vielä hoksanneet pistää banaanisaaren banaanilistalle.

Azanovix kirjoitti:Kumma kun minun käytössäni se on toiminut oikein mallikkaasti koko illan.
Azanovix kirjoitti:Firefoxilla on skulannut ihan hyvin, mutta voihan tämä johtua jostain muustakin. Henkimaailman asioita nämä...
Vituttaa oma saamattomuus. Lähinnä autojen suhteen. Taas oli yön aikana ng purkanut akun tyhjäksi. Tai mistä sitä taas tietää... eihän se viimeksikään ollut edes tyhjä, kunhan vain latautumaan sai. Pitäisi varmaan selvittää, missä se oikosulku sijaitsee. Jaksaisipa. Hyvä että on kaksi autoa, joista molemmat on jatkuvasti remontissa.
Ehkä tämä liittyy siihen, että toiset vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Tässä tapauksessa minä.georgahti kirjoitti:meillä on identifioitu, mutta tuntematon ongelma. "valkoinen sivu" ketulla ja "ei voi näyttää" IE:llä. olen itse kokenut saman viimeksi tänään päivällä muutaman tunnin ajan. ei näytä liittyvän käyttäjämääriin, liikenteeseen tai mihinkään muuhunkaan loogiseen. sikaa etsitään, se löydetään, se korjataan. en nyt anna aikarajaa, mutta huomenissa, viimeistään domainista äänestämisen päätyttyä, siirrymme toiselle raudalle ja alustalle. ehkä myös x2:lle nykyisen x1 sijaan.
Azanovix kirjoitti:Ehkä tämä liittyy siihen, että toiset vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Tässä tapauksessa minä.georgahti kirjoitti:meillä on identifioitu, mutta tuntematon ongelma. "valkoinen sivu" ketulla ja "ei voi näyttää" IE:llä. olen itse kokenut saman viimeksi tänään päivällä muutaman tunnin ajan. ei näytä liittyvän käyttäjämääriin, liikenteeseen tai mihinkään muuhunkaan loogiseen. sikaa etsitään, se löydetään, se korjataan. en nyt anna aikarajaa, mutta huomenissa, viimeistään domainista äänestämisen päätyttyä, siirrymme toiselle raudalle ja alustalle. ehkä myös x2:lle nykyisen x1 sijaan.
Olisiko pitänyt?Azanovix kirjoitti:Kumma kun minun käytössäni se on toiminut oikein mallikkaasti koko illan.
Ja sitten ihmetellään suureen ääneen et miksi ihmiset kulkee omilla autoilla eikä käytä julkisia...Azanovix kirjoitti:En tiedä ottaako päähän vai naurattaako, mutta talvi taisi taas yllättää erään kotimaisen rautatieyhtiön....