Menee taas hienosti.
N. 2kk sitten allekirjoituksen autoon teetätettiin kytkinremppa (vaihdatin aeron hilppeet sisälle). Tänä viikonloppuna sitten Vaasasta Kajaaniin saapuessa huomasin auton pitävän epänormaalia ääntä. Seuraavana päivänä sitten totesin, että koneessa oli oljyt vähissä.
Ajattelin sitten tehdä samalla vähän normaalia keväthuoltoa katsastusta silmällä pitäen.
Öljyä vaihtaessa huomasin syyn öljyjen vähyyteen: öljypohjan korvake (menee vaihteistoon kiinni) on halki ja tihkuttaa välistä öljyä.
Nyt on sitten patentti, jolla vuoto on vähentynyt huomattavasti. Nyt pitää käydä maanantaina kysymässä, että olisiko voinut remontin tehneellä liikkeellä voinut käydä pieni vahinko tuota tehdessä. Lueskelin siis foorumilta, että porukalla on nimenomaan kytkinremonteissa käynyt tuota, että kyseinen korvakko jopa katkeaa.
Sitten vielä ihmetystä herättää saabin vilkkurele: mitä ihmettä saman vuoden cs:n ja cd:n välillä on vilkuissa eroa, että pitää eri rele olla?

Ajattelin releiden ulkonäöstä ja numeron erosta huolimatta olevan keskenään käyviä (cd:n mustassa releessä numerot 2x2 ja cs:n vihreässä releessä numero 2x3, tietenkin myös varaosanumero on eri), mutta tuolla cd:stä otetulla releellä saattaa silloin tällöin pari kertaa vilkauttaa hätävilkuilla ollessa. Normaalit vilkut toimivat moitteettomasti.