mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
siiseli
"Hölösuu"

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja siiseli »

Kolmas tälle vuodelle? Ei huonosti kun eletään jo maaliskuun alkua...
Azanovix
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Edellisistä sitten onkin jo pidempi aika, joten keskiarvon kannalta varmaan parempi potea nyt vähän enemmän...
Tiedä sitten, onko erillisiä tauteja vai vieläkö mennään ensimmäisen "jälkihöyryillä", kun ei malta pysyä kotona kipeänä, vaan pitää saada touhottaa ympäriinsä jatkuvasti.
Lahti411
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Kyllä se kannattais vaan levätä tauti pois. Mä olen huomannut, että parannun paljon nopeammin, jos vaan maltan viettää muutaman päivän neljän seinän sisällä, ihan vaan loikoillen. Mulla pitkityy todella helposti nuhat yms. mutta kunnon levon olen huomannut katkaisevan lenssukierteen tykkänään.
Itse muuten tajusin, kuinka tärkeätä on levätä kipeänä, kun lapsuudenystävä kuoli sydänlihaksen tulehdukseen; kaveri ei malttanut levätä -> nuha pitkittyi -> pöpö sydämeen -> infarkti. Ja oli siis tuolloin hitusen vajaa kolmekymppinen ja muuten terve kaveri.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Turbolag
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Turbolag »

Itse olen huomannut (tai ainakin halunnut huomata) omalla kohdalla vähän päinvastaista. Joskus tuntuu ettei flunssa meinaa millään lähteä, mutta kun käy sopivasti urheilemassa ensimmäisen kerran lepäilyijen jälkeen niin saa "hikoiltua" sen flunssan pois ja olo paranee kertaheitolla.
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
kalle37
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Turbolag kirjoitti:Itse olen huomannut (tai ainakin halunnut huomata) omalla kohdalla vähän päinvastaista. Joskus tuntuu ettei flunssa meinaa millään lähteä, mutta kun käy sopivasti urheilemassa ensimmäisen kerran lepäilyijen jälkeen niin saa "hikoiltua" sen flunssan pois ja olo paranee kertaheitolla.
Tuosta sopivasta liikunnasta sai eräs tuttuni sydänlihastulehduksen
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Smyygi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Smyygi »

Kattoa myöden paskassa oleva auto ja kelit sen kun jatkuvat samanlaisena varmaan kesään asti :twisted: . Huome o pakko mennä pesemään vaiks paskaseks menee taas heti.
Azanovix
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Smyygi kirjoitti:Kattoa myöden paskassa oleva auto ja kelit sen kun jatkuvat samanlaisena varmaan kesään asti :twisted: .
Ja sitten alkaakin jo syyssateet.
Always look on the bright side of life tidi tidittidittidi :D
ysitonnari93
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Ja sitä ennen siitepölykausi, jolloin auto on joka aamu vihreä :mrgreen:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Tomsson
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Tomsson »

Voi vitja, 5cm maailman painavinta suojalunta pihalla odottaa kolausta ja aurakin mennyt tiellä ja lykännyt järkyttävät lumikokkareen piharisteykseen.
Ja mä olin jo niin keväässä :roll:
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
muppelo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja muppelo »

Windows XP :evil:
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
haffu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Melkein samoilla jäljillä muppelon kanssa. Itsellä vain tahtoo tuo uusin tuote, eli Windows 7 ja sen ensimmäinen Service Pack. Kolme kertaa yrittänyt jo asentaa tuloksetta...
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Rene-Rane
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

ysitonnari93 kirjoitti:Ja sitä ennen siitepölykausi, jolloin auto on joka aamu vihreä :mrgreen:

... ei jaksas pestä ko kerran viikossa olis vissin paras ko ajas auton talliin ja kulkis polkupyörällä :mrgreen:

Tomsson kirjoitti:Voi vitja, 5cm maailman painavinta suojalunta pihalla odottaa kolausta ja aurakin mennyt tiellä ja lykännyt järkyttävät lumikokkareen piharisteykseen.
Ja mä olin jo niin keväässä :roll:
tännepäin satakuntaa oli aamulla tullut 15cm lunta :roll:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Henri S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Henri S »

Suoraan kipsilevyn pintaan laitettu tapetti. Muutaman päivän pintarempasta tuli kauhea savotta ja aikaahan ei luonnollisesti olis tuhlattavaksi minuuttiakaan mihinkään ylimääräseen ähräämiseen. Olis etes yks kerros pintamaalia laitettu mutta kun ei. ..ttu mie en käsitä tuommosta sekundan tekemistä. Vai onko rakentajalla/edellisellä remppaajalla ollu niin kova luotto omaan makuunsa että "tätä tapettia ei kukaan halua ikinä ottaa pois ku tää on niiin staili". Voi veljet ja siskot että nyt käy päähän! :evil: :evil:
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Tumeko
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Tumeko »

Nokun PELICANS! Ei helvetin valeri trapukko kun meni onnistumaan rankuilla. Plus tietty täää perkuleen valtion leiri jota tosin 119pv jäljellä.
Jäsen #4702
"To crash with a Volvo is extremely safe, if you're sitting in Saab"
-- Saab 9000 AERO -95 --
jusa_71
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

Henri S kirjoitti:Suoraan kipsilevyn pintaan laitettu tapetti. Muutaman päivän pintarempasta tuli kauhea savotta ja aikaahan ei luonnollisesti olis tuhlattavaksi minuuttiakaan mihinkään ylimääräseen ähräämiseen. Olis etes yks kerros pintamaalia laitettu mutta kun ei. ..ttu mie en käsitä tuommosta sekundan tekemistä. Vai onko rakentajalla/edellisellä remppaajalla ollu niin kova luotto omaan makuunsa että "tätä tapettia ei kukaan halua ikinä ottaa pois ku tää on niiin staili". Voi veljet ja siskot että nyt käy päähän! :evil: :evil:
miksi et tapetoi suoraan päälle taikka maalaa haluamallasi värillä
:?:
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Lukittu