Taitaa aika moni ajella kouluun isileasingin autolla kun tuota kantaa koulujen parkkiksilla kattoo. Tai sitten on muuten vaan rikkaita opiskelijoita.nalleolut kirjoitti:opiskelijat ajaa uudemmalla autolla ku itse työssäkäyvänä..![]()
hehenalleolut kirjoitti:opiskelijat ajaa uudemmalla autolla ku itse työssäkäyvänä..![]()
Kyllä pappa betalar bemarit on yleisiä katukuvassamuppelo kirjoitti:Taitaa aika moni ajella kouluun isileasingin autolla kun tuota kantaa koulujen parkkiksilla kattoo. Tai sitten on muuten vaan rikkaita opiskelijoita.nalleolut kirjoitti:opiskelijat ajaa uudemmalla autolla ku itse työssäkäyvänä..![]()
Oletko tarkastanu oman palomuurin asetukset...2 viikkoa sitten tuli uusia päivityksiä ja mun piti ainakin muutella asetuksia....Rattivaihde kirjoitti:Talon puhelinjohtoverkossa jotain hämärää, nettiyhteys katkeilee epäsäännöllisen säännöllisin väliajoin, tätä jatkunut jo pari päivää
On tarkistettu, ja mm. päivitetty modeemiin tehdasasetukset kun epäilin ensin että vika on siinä. Modeemin asetussivulla (johon pääsee selaimesta) lukee netin katkeamisen jälkeen ADSL-kohdassa "linja ei päällä", ja sitten modeemi taas kohta yhdistää. Nyt taas äsken konetta avatessa tuli aivan normaalisti yhteys eikä ole katkennut vielä kertaakaan tänä aamunanalleolut kirjoitti:Oletko tarkastanu oman palomuurin asetukset...2 viikkoa sitten tuli uusia päivityksiä ja mun piti ainakin muutella asetuksia....
miten tuo on mahdollista.saba90 kirjoitti:Kun ei millään meinaa löytyä töitä