luiskan pitää nousta ylöspäin ettei kalusto uppoa no tehään
eka auto ja akseleita myören kii. tavaran pitää olla kuivaa ja karkeaa. ho mistä helkutista sitä sitten saa kun vettä tulee kaatamalla.
no pukataan pois. no nyt toi sitten on alaspäin viistossa. totta ihmeessä kun savi on poistettu. otetaan karkeempaa tavaraa, no ei sitä siihen voi laittaa. voi helkatti että on hankala miellyttää
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Poskiontelotulehdus. Lärvi ja pää randomilla ollut jo viikon kipeänä, eilen meni sitten kirsu tukkoon ja tänään alkoi taas korvatkin meneen lukkoon. Nooh, eiköhän tämä antibioottikuuri tepsi kuten jo joka talvi sitten 2004/05 talven.
Olihan se toissapäivänä yllättävää kuulla TK:ssa, että vasen poski on tulehtunut, oikea turvoksissa ja molemmat korvakäytävät punoittaa. V**tu ja meninkin ääneen kehumaan, että olo on ihan ok, enkä tarvi saikkua.
SC:n kuskinpuolen kääntölaakeri paukkuu TAAS. Kestihän se n. puolitoista vuotta ja 60 tonnia. Noh, vaihtamallahan tuosta pääsee, olisi vain puuhaa tuonkin Aeron kanssa.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
myyntiosastolla olevien renkas/vanne pakettien puutteellinen informaatio...
onko hankalaa kertoa otsikossa edes jako.......
edelleen närästää nää mallikohtaiset osiot...taas joku kyselee ilmastoinnin perään kakstahti osastolla...... ilmeisesti ei osata tai liian hankalaksi tehty malliosastot...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Mitä enemmän asiaa mietin, sitä todennäköisemmältä näyttää, että mäntäpistiäinen kävi kylässä.
Ainoa mikä tässä harmittaa on se, että tankissa oli ekan kerran yli puoleen vuoteen 98-oktaanista eikä V-Poweria. Olis taas pitänyt vaan käyttää kunnon ainetta...
Paikkakunnan sieltä täältä ronkitut tiet. Yhdelläkin tiellä 40km/h rajoitus, "tissitaulu" ja 30km/h vauhdissa etuiskari pohjasi #@!?! Vaatii aivan mahdottoman paljon siloitella noita kuoppia, ****u niinku soraa, hä?!??
E: Löysin netistä Tiehallinnon ohjeet liikennemerkeistä, epätasaisen tien merkki pitäisi olla 150-250 metriä ennen epätasaista kohtaa, tämä oli juuri ennen risteystä eli luokkaa 10 metriä ennen kuopasta jossa perssoni kävi litissä.
VKe kirjoitti:TTiD oli perjantaina vuosihuollossa ja sen jälkeen tankkasin tankin täyteen.
Nyt siitä saatanasta vuotaa dieseliä maahan. Vuotokohta takapenkin kohdalla snadisti keskilinjan vasemmalla puolella.
PA suodatin(ko) ? vai missäköhän se mahtaa sijaita kolkissa, itseltä oli huollossa (eivät myöntäneet kylläkään) Tuhonneet naftan vesipitoisuuden anturin jalan, ajoin töysyyn niin lohkes pala pois melkein 40litraa naftaa pisin maanteitä...osaa sai odotella vissiinkin 3vk tosin sen aikaa mentiin ilman tuota anturia koska auto oli saatava ajoon
VKe kirjoitti:^älä muuta sano, pa-suodatin tuli minullekin mieleen. Se nimittäin huollossa vaihdettiin...
soitin huoltoon ja kysäisin tuosta niin totesivat vaan ettei kenelläkään mitään hajua... varmankin liian tiukalle kiristetty (?) sitä sieltä tuli aika ilosella tahdilla kun auto käynnissä oli.
Oli muuten viimonen kerta kun siihen puljuun autoni vei.. tosin merkkihuolto oli sekin.
Nykyisin Satakunnan autotalossa käytän eikä ole pahaa sanottavaa.
Voi voi, pitäisi jaksaa huomenna lähteä vääntämään autoliikkeen ja vakuutusyhtiön kanssa, että mitä tonnarille tehtäisiin. Autoliike on kuulemma joutunut laittamaan hommat jäihin ja pitäisi Suomen Vahinkotarkastuksella tarkastuttaa auto...
Eli lähti siis vauhdissa rengas irti ja se rikkoi lokarin, jarruosia ja pyörännavan.
Jarrut kuitenkin toimivat (kuluttanut vain suoraksi yhtä kohtaa, ettei ole enää täysin pyöreä jarrulevy), vanteen sai kolmella pultilla kiinni ja auto kulki muutenkin suoraan.
En auton alle katsoessa huomannut, että mikään muu osa em. mainittujen lisäksi olisi ottanut osumaa...
Joku käynyt viikonlopun aikana naarmuttamassa saabia
Vasenta takaovea ja konepeltiä (tuulilasista puskuriin asti). Mistä lienee moinen käytös peräisin? Varmaan jotain kateutta tai vastaavaa.
toyman kirjoitti:Joku käynyt viikonlopun aikana naarmuttamassa saabia
Vasenta takaovea ja konepeltiä (tuulilasista puskuriin asti). Mistä lienee moinen käytös peräisin? Varmaan jotain kateutta tai vastaavaa.
harmittava juttu, kateellisia vittuttaa kun rahat ei riitä niin hienoon kulkineeseen
Saakelin mokkulayhteys, tänään joutunut kohta kymmenen kertaa käynnistämään uudelleen Kun uusi talo niin adsl:n liittymismaksu olisi ollut viime vuonna reilu 1800e, nyt taitaa olla vain 1200e tms. kun kilpailuvirasto puuttui hinnankorotukseen. Vajaan vuoden kun jaksaa kärvistellä niin saa sitten tuosta 1200e työn osuuden kotitalousvähennykseen
Eli aiemmin kytkentä on ollut 0-200e, siitä sitten korotus tuohon 1800e. Ja meilläkin kyseessä olisi vain muutaman minuutin homma, kaapeliverkko valmiina tontin rajalla