Nyt olis nopan virikannen seetikoneistukset tehty. Hieman evästä lärviin ja mittailemaan että tekaistaanko tuplajouset venoille saabin omista volkkarin sisäjousilla terästettynä vai hyödynnetäänkö kaverilla jouten oleva uusi cranen jousisarja.
Samalla pitää tutkia/päättää että sorvataanko entiset retainerit tuplajousille käyviksi vai sorvataanko kokonaan uudet kevytmetalliset.
Firges9000 kirjoitti:Onks se JuHan:nnisi sellanen ns." alaston siivooja".
Tää oli tällanen Pääsiäismunaus multa
tuskin, va tähä saa JuAn kommata iha ite
No tota joo noin niin... En yleensä kyl harrasta siivoamista alasti ja sillee, mut ehkä sitä vois harkita hyväs seuras...
Mut mikä pahinta, meikä täytteli päiväl ton klubin liittymiskaavakkeen ja nyt pitäis maksaa viel noin maksut ja sit alkaa odottelee sitä jäsenkorttii ja tarraa... Ja tästä sit voi syyttä ainoastaan Hyväristä, joka on painostanu mua niin kovasti...
Mut ehkä se lopullinen syy oli kuitenkin se, kun viides saabi ilmesty pihaan tos torstaina...
Saabeillahan ei tunnetusti voi ajaa sileän pinnoitetun tien ulkopuolella, turboissa ei ole vääntöä ja Saabeja pitää kierrättää isoilla kierroksilla. Lisäksi kyseisen yhtiön elinkaari kulkee suurpiirteittäin kahdessa osassa; ensin oli rumia ja huonoja Saabeja, jonka jälkeen ne muuttuivat huonoiksi ooppeleiksi.
Ja minä pysyin hiljaa.
Firges9000 kirjoitti:Onks se JuHan:nnisi sellanen ns." alaston siivooja".
Tää oli tällanen Pääsiäismunaus multa
tuskin, va tähä saa JuAn kommata iha ite
No tota joo noin niin... En yleensä kyl harrasta siivoamista alasti ja sillee, mut ehkä sitä vois harkita hyväs seuras...
Mut mikä pahinta, meikä täytteli päiväl ton klubin liittymiskaavakkeen ja nyt pitäis maksaa viel noin maksut ja sit alkaa odottelee sitä jäsenkorttii ja tarraa... Ja tästä sit voi syyttä ainoastaan Hyväristä, joka on painostanu mua niin kovasti...
Mut ehkä se lopullinen syy oli kuitenkin se, kun viides saabi ilmesty pihaan tos torstaina...
mitää en oo tehny millon pääsee turbotonnarin kyytiin
Nyyrikki kirjoitti:Saabeillahan ei tunnetusti voi ajaa sileän pinnoitetun tien ulkopuolella, turboissa ei ole vääntöä ja Saabeja pitää kierrättää isoilla kierroksilla. Lisäksi kyseisen yhtiön elinkaari kulkee suurpiirteittäin kahdessa osassa; ensin oli rumia ja huonoja Saabeja, jonka jälkeen ne muuttuivat huonoiksi ooppeleiksi.
Ja minä pysyin hiljaa.