ensimmäinen auto
Re: ensimmäinen auto
Saab 99 GL super -76
Re: ensimmäinen auto
Harvinainen ja persoonallinen Toyota Carina II
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: ensimmäinen auto
99 GL vm. 82 oli se "virallisesti" ensimmäinen ajokortin saamisen jälkeen - sitä aiemmista ei niin väliä juu.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Re: ensimmäinen auto
Datsun 100A vm 78
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: ensimmäinen auto
Ihanomaeka Vw Passat -74, äärimmäisen hyvässä kunnossa. Vaihdoin silloin vielä vähemmän autoista ymmärtävänä Peugeot 504 farkkumallin dieseliin. Siihen aikaan varsin moni tunsi auton nimellä H.....alaiva2. Kyseinen auto jäi mieleen, koska päivästä tai kellonajasta riippumatta autossa oli aina jokin vika. Varaosia tilattaessa piti ilmoittaa ruostuneen korin numero ja silti tuli väärä palikka.
Siihen aikaan diesel-tekniikka oli hieman yksinkertaisempaa,joten aina auto toi kotiin.
Siihen aikaan diesel-tekniikka oli hieman yksinkertaisempaa,joten aina auto toi kotiin.
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)
Re: ensimmäinen auto
3 ensimmäistä autoa...
'82 Ford Fiesta 1.1GX, jossa oli tavalliset 12" vanteet. Lähti käyntiin -25 ilman lämmitystä ja ryypyn auki pitämistä yön yli, -30 vaati lämmitystä ja ryypyn auki pitämistä (tuli huomattua).
'82 kanttilamppunen Datsun (Nissan) Cherry N10 1.5GL. Vaati lämmitystä pienemmillä pakkasilla, lämmitys oli nopeampi kuin Fiestassa.
'83 Nissan Sunny B11 (sport) wagon 1.5GL. Näistä kolmesta nopeimmin lämpiävät sisätilat, ainakin etupenkeille. Tavaratila saattoi olla kylmä vaikka etupenkillä t-paitakeli.
2 ensimmäistä ns. 3-ovisia, wagon ns. 5-ovinen. Itse en kyllä kuitenkaan takaluukkua oveksi ole laskemassa, kun mielestäni ovi aukeaa sivulle eikä ylös (pl. lokinsiipiovet kuten jossain ikivanhassa mersussa)
Minkähän takia olen mieltynyt monikäyttömalleihin/combicoupeihin/vast? Ainakin iso takaluukku helpottaa tavaroiden roudaamista kun ei tarvitse pienistä sivuovista yrittää tunkea...
'82 Ford Fiesta 1.1GX, jossa oli tavalliset 12" vanteet. Lähti käyntiin -25 ilman lämmitystä ja ryypyn auki pitämistä yön yli, -30 vaati lämmitystä ja ryypyn auki pitämistä (tuli huomattua).
'82 kanttilamppunen Datsun (Nissan) Cherry N10 1.5GL. Vaati lämmitystä pienemmillä pakkasilla, lämmitys oli nopeampi kuin Fiestassa.
'83 Nissan Sunny B11 (sport) wagon 1.5GL. Näistä kolmesta nopeimmin lämpiävät sisätilat, ainakin etupenkeille. Tavaratila saattoi olla kylmä vaikka etupenkillä t-paitakeli.
2 ensimmäistä ns. 3-ovisia, wagon ns. 5-ovinen. Itse en kyllä kuitenkaan takaluukkua oveksi ole laskemassa, kun mielestäni ovi aukeaa sivulle eikä ylös (pl. lokinsiipiovet kuten jossain ikivanhassa mersussa)
Minkähän takia olen mieltynyt monikäyttömalleihin/combicoupeihin/vast? Ainakin iso takaluukku helpottaa tavaroiden roudaamista kun ei tarvitse pienistä sivuovista yrittää tunkea...
-
- "Viggen"
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
- Paikkakunta: Ulvila
Re: ensimmäinen auto
Ford Fairlane 500/-1963 4ov. Oli todella tyhmää antaa se pois
http://www.dragtimes.com/images/1099453128IMG_2842.JPG
Tuolla on samanlainen mutta minun oli metallihohto tumman punainen.
Ilman tuota konepellin pilaavaa skooppia.
http://www.hubcapcafe.com/ocs/pages01/ford6305.htm tuo väri lähinnä.
http://images.google.fi/images?um=1&hl= ... Etsi+kuvia paljon lisää.
http://www.dragtimes.com/images/1099453128IMG_2842.JPG
Tuolla on samanlainen mutta minun oli metallihohto tumman punainen.
Ilman tuota konepellin pilaavaa skooppia.
http://www.hubcapcafe.com/ocs/pages01/ford6305.htm tuo väri lähinnä.
http://images.google.fi/images?um=1&hl= ... Etsi+kuvia paljon lisää.
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Re: ensimmäinen auto
No se on tämä nykyinen .
I'm your turbo lover!
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Re: ensimmäinen auto
Sinapinkeltainen Toyota Corolla vm.-74.
#3657
Mazda 2 -19 ( KA ), Nissan Qashqai 2.0 -13 ( KA ) ja Volvo S60 T5 -03 ( KA )
Mazda 2 -19 ( KA ), Nissan Qashqai 2.0 -13 ( KA ) ja Volvo S60 T5 -03 ( KA )
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Re: ensimmäinen auto
Saab 900i -85
http://office.vippet.net/files/76636_666.jpg
http://office.vippet.net/files/76636_666.jpg
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Re: ensimmäinen auto
Nissan Sani, -88 1.6 SLX, eli kiekkamittarilla.
Oli ajossa vielä vuoden verran sen jälkeen kun ostin Saabin tilalle, mutta viime kesänä se nostettiin kouralla katostaan romuroopen lavalle.
Iso RIP, oli luotettava auto ja napakka ajaa, leveet kumit ja laitettu alusta. Mätä prkl vei.
Oli ajossa vielä vuoden verran sen jälkeen kun ostin Saabin tilalle, mutta viime kesänä se nostettiin kouralla katostaan romuroopen lavalle.
Iso RIP, oli luotettava auto ja napakka ajaa, leveet kumit ja laitettu alusta. Mätä prkl vei.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: ensimmäinen auto
Saab 96L -77. Tuli mulle 140tkm ajettuna ja lähti kun mittarissa oli 330tkm. Luja peli mihin ei tehty mitään isompaa pellin alle kuin se tavallinen tasapainoakseliremppa. Katon kauttakin auton pyöräytti äitimuori ympäri. Eipä se siitä paljon miksikään mennyt, takapenkille selälleen ja potkittiin katto suoraksi, tai siis pyöreäksi.
9000CS 2,3
Re: ensimmäinen auto
Nykyinen tonnari. Ensimmäinen oma auto ja - yllättäen - ensimmäinen Saab.
.pi.
.pi.
9000 CSE 2.0T Jubilee
Re: ensimmäinen auto
Sinappikakan värisestä Kuupastahan tämä suuntaus alkunsa sai. Rento, suuntavakaa ja yllätyksetön ajaa vaikka välillä piruuttaan sora- tai lumispooreja vasemmalla jarrutellenkin, sekä viimeisiimpin aikalaisiinsakin nähden oikeasti turvalliseksi jo suunniteltu Auto jolleka ei juuri mitään ylimääräistä tarvinnut tehdä.