Suomen Leijonien sijoitus olympiaadeissa..
-
- "Hirsch"
Re: Suomen Leijonien sijoitus olympiaadeissa..
Kyllä sä riikka näit äskeses pelis miks mä hehkutan teemua! Kuka muu 43 vuotias pystyy samanlaisiin pisteisiin tällä tasolla? 26 vuotta maajoukkuetta, ei ikinä enää tuu toista joka pystyy samaan samoilla tehoilla. Puhumattakaan suomalaisen NHL urasta..
9-5 2.3T Wagon sentronic -05 RE85
Kyllähän leijonat aina pelaa joukkueena ja se on se vahvuus jolla pärjätään. Pelkkä nippu hyviä yksilöitä ei pärjää, huomasihan sen Venäjänkin kohdalla.
On kuitenkin ihmeellistä, ettei esim. Selännettä osata monesti Suomessa arvostaa pelaajana. Vaikka itse henkilöstä olisikin montaa mieltä puhuvat tilastot ja saavutukset puolestaan. Jenkeissä Teemu (ja esim. Saku) on monella paikkakunnalla todellinen merkkihenkilö. Kummallista on myös suoranaiset mustamaalaus-yritykset, joita on ollut mm. yksityiselämän tasolta viime aikoina.
Kaikki kunnia Räikköselle, Pitkämäelle ja kumppaneille, mutta minusta Teemu on ollut yksi parhaista Suomalaisuuden lähettiläistä maailmalla.
On kuitenkin ihmeellistä, ettei esim. Selännettä osata monesti Suomessa arvostaa pelaajana. Vaikka itse henkilöstä olisikin montaa mieltä puhuvat tilastot ja saavutukset puolestaan. Jenkeissä Teemu (ja esim. Saku) on monella paikkakunnalla todellinen merkkihenkilö. Kummallista on myös suoranaiset mustamaalaus-yritykset, joita on ollut mm. yksityiselämän tasolta viime aikoina.
Kaikki kunnia Räikköselle, Pitkämäelle ja kumppaneille, mutta minusta Teemu on ollut yksi parhaista Suomalaisuuden lähettiläistä maailmalla.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Mä en ole sitten lätkäfani, koska en seuraa NHL-sarjaa..siellä voidaan tehdä vaikka mitä ihmeitä, mutta MM ja olympiaadit on ne kisat, joissa pojat erotellaan miehistä..Himo_kaappoo kirjoitti:Kyllä sä riikka näit äskeses pelis miks mä hehkutan teemua! Kuka muu 43 vuotias pystyy samanlaisiin pisteisiin tällä tasolla? 26 vuotta maajoukkuetta, ei ikinä enää tuu toista joka pystyy samaan samoilla tehoilla. Puhumattakaan suomalaisen NHL urasta..
2011 Granlund teki veivin, mutta eipä se oo sen jälkeen kovin kummonen ollu

Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Tässä mun vänkäämisessä ei ole kyse siittä, että eikö ois roolimalli ja esikuva? Saku ja Teemu on sitä..Cona kirjoitti:Kyllähän leijonat aina pelaa joukkueena ja se on se vahvuus jolla pärjätään. Pelkkä nippu hyviä yksilöitä ei pärjää, huomasihan sen Venäjänkin kohdalla.
Nro 6180
-
- "Hirsch"
Ei muakaan voi vähempää kiinnostaa NHL mutta silti mä pystyn myöntää että taivas on sininen! Kattoppas nyt riikka tämän turnauksen tehot granlundin osalta.. Kukahan ne melkein kaikki teemun maalit on syöttäny..?
ei ole häpeä myöntää jos ei tiedä mistä puhuu.. 

Tätä mä just tarkotin...miten mä saisin kirjotettua teille putkiaivoille perille asti?Himo_kaappoo kirjoitti:Ei muakaan voi vähempää kiinnostaa NHL mutta silti mä pystyn myöntää että taivas on sininen! Kattoppas nyt riikka tämän turnauksen tehot granlundin osalta.. Kukahan ne melkein kaikki teemun maalit on syöttäny..?ei ole häpeä myöntää jos ei tiedä mistä puhuu..

Nyt tuli radiohiljaisuus, Teemu on paras

Nro 6180
-
- "Hirsch"
En haluis nyt ihmetellä tätä enempää, mutta "Putkiaivoille"? Ei kai se nyt mun/meidän vika ole jos sä et tiedä mitä sä höpiset? 

- Rattivaihde
- "Hölösuu"
Tässon vissiin sellanen vastakkainasettelu että putkiaivot päättelee että koska Teemulla on niin paljon saavutuksia se on loistopelaaja, ja Riikalla taas on sellainen fiilis että se ei ole kaiken hehkutuksen arvoinen. Mää seuraan kunnolla vain naisten jääkiekkoa, mää oon puolueeton. 

Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Nyt pitäs olla se Like nappula..tää oli ehkä tiivistetty ajatusRattivaihde kirjoitti:Tässon vissiin sellanen vastakkainasettelu että putkiaivot päättelee että koska Teemulla on niin paljon saavutuksia se on loistopelaaja, ja Riikalla taas on sellainen fiilis että se ei ole kaiken hehkutuksen arvoinen. Mää seuraan kunnolla vain naisten jääkiekkoa, mää oon puolueeton.

Nro 6180
Täähän on ku uskovainen selittäis himouskovaiselle, että Jeesus on ihan kingi, mutta ei se nyt ihan niin kova jätkä ole, kun mitä sä julistat. 

Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hirsch"
Julistat? Kyllä kai jokanen kouluja käynyt osaa lukea http://fi.wikipedia.org/wiki/Teemu_Selänne .. Jeesus, pääsiäispupu, joulupukki, nukku-Matti, hammas-keiju, thor, jumala, allah, He-man eikä mikään muukaan taruolento ei kuulu tähän keskusteluun..
-
- "Hölösuu"
Tuo julistus juttu kuulunee tuossa AZP:n replyssä noille uskovainen & himouskovainen.
Tossahan se tulikin...AZP kirjoitti:Täähän on ku uskovainen selittäis himouskovaiselle, että Jeesus on ihan kingi, mutta ei se nyt ihan niin kova jätkä ole, kun mitä sä julistat.

Nro 6180
En puutu näihin edellä oleviin keskustelun aiheisiin, vaan vähän muuhun.
Itse otsikon mukaiseen asiaan, niin mielestäni sijoitus oli ihan hyvä. Ainahan voi "jossitella", että mikäli Suomi olisi voittanut alkusarjan pelinsä Kanadaa vastaan niin nyt voitaisiin olla loppuottelussa. Olisi kohdattu Latvia ja USA pudotuspeleissä. Ensimmäinen olisi voitettu ja ehkä myös USA. Toki jokainen peli on omansa ja USA olisi saattanut olla erilainen vastustaja välerässä kuin eilen pronssipelissä. Se on ollut ja mennyt.
Sitten toinen asia johon itse ainakin kiinnitän aina huomiota niin turnauksissa kuin kotoisessa liigassakin, nimittäin plus-miinus -tilasto. Muutama huomio sieltä Suomen osalta tästä turnauksesta.
Suomalaiset ovat pääsääntöisesti +3 ... +6 välillä. Ihan ok lyhyessä turnauksessa. Kärjessä Tuomo Ruutu: +/- tilastossa saldo +6 kuten myös hänen pistepörssinsä.
Sitten sieltä toisesta päästä.
Aaltosen saldo +/-0. Pelasi tosin vain 4 peliä. Ainoa posit. asia oli tuo hieno kynäily Venäjää vastaan ja siitä maali. Muuta ei sitten aikaan saanutkaan.
Paljon hehkutettu puolustaja Määttä: +/-1. Pistepörssissä suomalaisten kärjessä tehoilla 6. Kun Määttä on ollut kentällä (lisätään vielä ne mahdolliset maalit, joissa hän ei päässyt tehoille), on tullut paljon tulosta, mutta on kyllä reppu heilunut omissakin kovaa tahtia! Verratkaa vaikka muiden puolustajien saldoa, plussia reilusti. Omalla tavallaan vaarallinen pelaaja (Määttä) niin vastustajille kuin myös omille.
Voidaan tietenkin pistää lyhyen turnauksen piikkiin, ettei viiksikko-pelaaminen ollut kuosissa vielä, jos pakki nousee syvälle hyökkäyksiin. Tosin nuorelle pakille kyllä sattui monta harha-avaussyöttöä, joiden jälkitilanteesta syntyi vastustajalle maali. Tästä johtunee tuo poikkeuksellisen huono plus-miinus -tilasto. Kokeneemmat pakit pelasivat riskittömämmin. Eivät tosin loista pistepörssissä (poikkeuksena Vatanen: 5 syöttöpistettä
), mutta ei se heidän tehtävä olekaan. Poikkeuksena syöttöpisteet ja ylivoimamaalit viivalta. Jälkimmäisiä pommittajia Suomella ei kyllä olekaan. Sen muuten huomaa kotoisessa liigassakin. Kovimmat viivamiehet ovat ulkomaalaisvahvistuksia esim: Nick Bailen (mielestäni kovin, vaikka Tapparanmies en olekaan vaan .... arvatkaa itse), Ryan Glenn.
Mutta...se siitä.
Ihan hyvin turnaus meni, vaikka se Ruotsi-peli jäi kaivertamaan. Se ylivoima, se ylivoima...kun ei maaleja
.
Itse otsikon mukaiseen asiaan, niin mielestäni sijoitus oli ihan hyvä. Ainahan voi "jossitella", että mikäli Suomi olisi voittanut alkusarjan pelinsä Kanadaa vastaan niin nyt voitaisiin olla loppuottelussa. Olisi kohdattu Latvia ja USA pudotuspeleissä. Ensimmäinen olisi voitettu ja ehkä myös USA. Toki jokainen peli on omansa ja USA olisi saattanut olla erilainen vastustaja välerässä kuin eilen pronssipelissä. Se on ollut ja mennyt.
Sitten toinen asia johon itse ainakin kiinnitän aina huomiota niin turnauksissa kuin kotoisessa liigassakin, nimittäin plus-miinus -tilasto. Muutama huomio sieltä Suomen osalta tästä turnauksesta.
Suomalaiset ovat pääsääntöisesti +3 ... +6 välillä. Ihan ok lyhyessä turnauksessa. Kärjessä Tuomo Ruutu: +/- tilastossa saldo +6 kuten myös hänen pistepörssinsä.
Sitten sieltä toisesta päästä.
Aaltosen saldo +/-0. Pelasi tosin vain 4 peliä. Ainoa posit. asia oli tuo hieno kynäily Venäjää vastaan ja siitä maali. Muuta ei sitten aikaan saanutkaan.
Paljon hehkutettu puolustaja Määttä: +/-1. Pistepörssissä suomalaisten kärjessä tehoilla 6. Kun Määttä on ollut kentällä (lisätään vielä ne mahdolliset maalit, joissa hän ei päässyt tehoille), on tullut paljon tulosta, mutta on kyllä reppu heilunut omissakin kovaa tahtia! Verratkaa vaikka muiden puolustajien saldoa, plussia reilusti. Omalla tavallaan vaarallinen pelaaja (Määttä) niin vastustajille kuin myös omille.
Voidaan tietenkin pistää lyhyen turnauksen piikkiin, ettei viiksikko-pelaaminen ollut kuosissa vielä, jos pakki nousee syvälle hyökkäyksiin. Tosin nuorelle pakille kyllä sattui monta harha-avaussyöttöä, joiden jälkitilanteesta syntyi vastustajalle maali. Tästä johtunee tuo poikkeuksellisen huono plus-miinus -tilasto. Kokeneemmat pakit pelasivat riskittömämmin. Eivät tosin loista pistepörssissä (poikkeuksena Vatanen: 5 syöttöpistettä

Mutta...se siitä.
Ihan hyvin turnaus meni, vaikka se Ruotsi-peli jäi kaivertamaan. Se ylivoima, se ylivoima...kun ei maaleja

Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Nyt on pääasia, että Kanuskit voittaa
Hyvältä näyttää...mutta Hannu Hanhet tuntien, niin..huoh 

Nro 6180