mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
dimebak
"Hölösuu"

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Minuteman kirjoitti::lol:

En toki tarkoittanut sitä että mainoksien hintit ja möhömahat olisivat komeita, vaan sitä että mainokset ovat komeasti ja isolla rahalla tehtyjä ja harkittuja tyyleineen ja "Olen Suomalainen" melodioineen.

Juuri niillä tupla- tai triplalaskutetuilla rahoilla.
Milläpäs muulla?!?

Sinänsä ihmetyttää Elisan touhut. Opiskeluaikana piti vaihtaa laskutuskausi jotta laskun tulo osuisi aikaan jolloin opintotuki tulee. Soitto Soneran asiakaspalveluun ja perusteluksi riitti, että olen opiskelija ja rahaa tulee kerran kuussa ja muutenkin vähän.

Ja on niitä sattunut ruuhkahetkiäkin Soneralle, joihin yleensä auttaa, että soittaa vähän myöhemmin. Kerran jäin odottamaan ja haukuin ääneen sitä panhuilun soittoa ja manaamisen jälkeen varovainen naisääni vastaa, että välittää tiedon eteenpäin :lol: Jumaliste, että hävetti sitten esitellä itsensä ja esittää asiani :oops:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
rälläkkä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Minuteman kirjoitti::lol:

En toki tarkoittanut sitä että mainoksien hintit ja möhömahat olisivat komeita, vaan sitä että mainokset ovat komeasti ja isolla rahalla tehtyjä ja harkittuja tyyleineen ja "Olen Suomalainen" melodioineen.

Juuri niillä tupla- tai triplalaskutetuilla rahoilla.
Tiedänhän minä mitä sinä tarkoitit mutta jos kerran upotetaan rahaa niin eikö niihin mainoksiin nyt voisi löytyä "hieman" vähemmän ärsyttäviä naamoja...
DIggItaLLr
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Menin kahville ABC:lle.

Olivat saatana korottanu kahvin hintaa 10c.
Koska kahvi näköjään on niin saatanan kallista niin olivat ei vain korottaneet hintaa vaan myöskin vaihtaneet kahvimaidoksi sitä saatanan halvinta ultra pastöroitua HYLA litkua joka selviää puoli vuotta auton takaikkunalla.

Hyi helvetti. Ei sitä varmaan ne huomaa jotka on juonu sitä koko elämänsä mutta esim minä joka olen tottunut ihan tavaliseen EI hyla maitoon on maku karmea. Semmonen saatanan tunkkanen ja makea sivumaku.

Niin, onhan se hylamaitoJUOMA ainaki 30c kalliimpi/litra. Se nimittäin maistuu ihan normaalille.

Jäi se paskalitku kuppi tiskille ja otin siinä sitten uuden kupin kahvia, mustana, tädin kitistäessä kassalla jotain.

Pitäkööt tunkkinsa saatana!!!

Vattu, tästälähtien käyn vain nesteellä kahvilla, siellä on sentään röökikoppi ja muutenkin parempi tunnelma kuin keltaoranssi DDR betonihelvetti ABC:ssa.

Minulla siis ei ole ehdottamasti mitään HYLAa eikä laktoosi-intolerantteja ihmisä vastaan, en vain pidä ultrapastöroidun hylamaidon mausta!
900turbo3d
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Kun jonkun paskiaisen on pitäny viimeyönä tyhjentää mun auto. Eikä saanu edes mitää erikoista mukaansa. Nooh, onneksi ei oltu rikottu mitään.. Mutta vituttaa se silti...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
hz81
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja hz81 »

hz81 kirjoitti: Eipä ole ei niin helppoa, pitäis löytää korvaavaa tilalle mutta tunnelin päässä on valoa. 8) Samalla vaihtuu myös toivottavasti kaupunki... on ne nuo naiset ihmeellisiä... ;)
ja se valo on sammunut! Vituiksi meni tuokin hanke perkele kun paikka joka oli luvattu tulevan hakuun olikin vain sisäisessä haussa järjestelmässä mihin minulla ei ole pääsyä! Ai että kun vituttaa!
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
MacTurbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

hz81 kirjoitti:
hz81 kirjoitti: Eipä ole ei niin helppoa, pitäis löytää korvaavaa tilalle mutta tunnelin päässä on valoa. 8) Samalla vaihtuu myös toivottavasti kaupunki... on ne nuo naiset ihmeellisiä... ;)
ja se valo on sammunut! Vituiksi meni tuokin hanke perkele kun paikka joka oli luvattu tulevan hakuun olikin vain sisäisessä haussa järjestelmässä mihin minulla ei ole pääsyä! Ai että kun vituttaa!
Tämä vaan todistaa vanhan savolaisen sananlaskun paikkansapitävyyden:

Jos näet valoa tunnelin päässä ... varo veturia.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
DIggItaLLr
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

VVV
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja VVV »

Kuva

Ei liene syytä selventää...
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

piti mennä tänää luovuttaa verta va epähuomiossa otin buranan enkä panadolia eilen. viikon luovutuskielto naps. perrrrkele
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
haffu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Työt. Tai ei siis itse työt vaan niiden puuttuminen. Mukavaa mennä aamulla seitsemäksi työpaikalle pällistelemään ja oleskella siellä 8 tuntia tekemättä mitään. Kyllä sen ajan paremminkin voisi kuluttaa. Etenkin kun se aika ei tahdo kulua tuolla tavalla.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Minuteman
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Tuon ylläesitetyn wannabekekkosen lisäksi vituttaa omituinen löydös autosta.

Tai toisaalta vituttaa ja toisaalta ehkä helpottaa se että pitkään kummasteltu vika taisi selvitä, ehkä.

Vaihtelin tuossa etutolppien yläpään laakereita siinämielessä että auton saisi joskus kulkemaan suoraan, mitä se ei ole tähän päivään mennessä tahtonut tehdä vaikka lähestulkoon kaikki pyörienripustuksiin liittyvät osat on vaihdettu ja on suuntailtu kerran jos toisenkin..

Repsikan puolen kimppuun käytyäni homma tyssäsi helveetin tiukassa olleeseen etutolpan olkatukeen kiinnittävään ylempään pulttiin. Mutteri kyllä aukesi nätisti mutta itse pultti jonka kanta irvisti oudosti tuskin pyöri vaikka pitkät tovit niska limassa vääntelin 18" pitkällä jatkolla, annoin öljyä ja vasaraa, jne..

Lopulta pultti alkoikin pyöriä helpommin ja huomasin että joku aikaisempi seppä oli saanut pultista jollakin ihmeen ilveellä pahasti banaaninmuotoisen, mutta silti naputellut paskan takaisin.

Tuloksena siis eräänlainen köyhänmiehen "Magic Camber"- pultti: Kun pulttia pyöritteli sijassaan muuttuili olkatuen ja pyörännavan camber silminnähden, ja luojaties missä kulmassa osat ovat kiinni olleet..

Pulttikauppaan siis.
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

pyöreäski sorvatut öljypohjan poistomutteri. onneksi olin kaukaa viisas ja ostin motonetista aamulla uuden...näin unen viime yönä et saattaa olla ympyrä....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
arvi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja arvi »

Tulipa tuossa muutama tunti sitten Carina II mun tonnarin keulaan!! :evil: Onneksi ei oo mun syy mutta silti vituttaa alkaa ettimään taas jostaki soppelin hintasta autoa tuon tilalle!
Paljonkohan muuten vakuutusyhtiö korvaa tuommosesta allekirjotuksessa olevasta tontusta? 10 vai jopa 50€?
kristian
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kristian »

arvi kirjoitti:Paljonkohan muuten vakuutusyhtiö korvaa tuommosesta allekirjotuksessa olevasta tontusta? 10 vai jopa 50€?
Yllättävän hyvin tuntuvat noista vanhoista Saboista korvailevan. Kaveri sai pari vuotta sitten -84 900 GLi:stä 600 euroa... ja 200 euroa muistaakseni oli itse maksanut kyseisestä vehkeestä hieman aiemmin. Kaippa se on sitten tapauskohtaista :roll:
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
arvi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja arvi »

kaippa tuosta vielä jotain saattaa sitte saadakkin.. Onneksi tuossa nyt ei tullu kuitenkaan henkilövahinkoja. Carinasta kuoriutui oikeastaan koko kuskinpuoli auki ja takarengas lensi lavetteineen päivineen ojaan!
Lukittu