Kaverin tiukasta painostuksesta johtuen kävin kuitenkin ABC:lla kahvilla. Tälläkertaa kassalla ollut neiti osasikin toista kotimaista kieltä ja ihmetellessäni hyla hommelia, neuvoi neiti ottamaan maidon saalaattitiskin vieressä olevasta kylmäkaukalosta jossa oli ihan tavallista kevyt mölöö.DIggItaLLr kirjoitti:Menin kahville ABC:lle.
Olivat saatana korottanu kahvin hintaa 10c.
Koska kahvi näköjään on niin saatanan kallista niin olivat ei vain korottaneet hintaa vaan myöskin vaihtaneet kahvimaidoksi sitä saatanan halvinta ultra pastöroitua HYLA litkua joka selviää puoli vuotta auton takaikkunalla.
Hyi helvetti. Ei sitä varmaan ne huomaa jotka on juonu sitä koko elämänsä mutta esim minä joka olen tottunut ihan tavaliseen EI hyla maitoon on maku karmea. Semmonen saatanan tunkkanen ja makea sivumaku.
Niin, onhan se hylamaitoJUOMA ainaki 30c kalliimpi/litra. Se nimittäin maistuu ihan normaalille.
Jäi se paskalitku kuppi tiskille ja otin siinä sitten uuden kupin kahvia, mustana, tädin kitistäessä kassalla jotain.
Pitäkööt tunkkinsa saatana!!!
Vattu, tästälähtien käyn vain nesteellä kahvilla, siellä on sentään röökikoppi ja muutenkin parempi tunnelma kuin keltaoranssi DDR betonihelvetti ABC:ssa.
Minulla siis ei ole ehdottamasti mitään HYLAa eikä laktoosi-intolerantteja ihmisä vastaan, en vain pidä ultrapastöroidun hylamaidon mausta!
Pahoittelut edellisesta avautumisesta, täysin turha avautuminen. Tosin silloinen asiakaspalvelija olisi voinut edes yrittää neuvoa... Olisin minäkin tietty voinut puhua suomea, mutta oli niin sitruunainen asenne tädillä että en viitsinyt.
Kaiketi oli ollut huono päivä hänelläkin...