Mieluummin tämmönen jouluna kuin perinteinen vesisade.
No ei toi ongelma ole. Pitää hiustenkuivaajalla sulatella käsijarrun linkut, kai ne on vain muurautunu jäähän. Ja siis ei ollu ongelma, kun pihas on myös tuo automaagi, jonka käsijarrua nyppii vain katsastusinsinööri. Toki 3 h esilämmitys meni vähän hukkaan...
Kysyin Salomonsuomen nettikaupan Yhteydenotto-lomakkeella kengän saatavuutta ja toimitusaikaa. En viittis alkaa makseleen ja sit huomata että ei olekaan tiettyä kokoa mallia saatavilla.
Eivät oo "kerenneet" vastata. Kannattaako sit tommosta nettikauppaa tai kyselylomaketta edes ylläpitää.
Kysyin Salomonsuomen nettikaupan Yhteydenotto-lomakkeella kengän saatavuutta ja toimitusaikaa. En viittis alkaa makseleen ja sit huomata että ei olekaan tiettyä kokoa mallia saatavilla.
Eivät oo "kerenneet" vastata. Kannattaako sit tommosta nettikauppaa tai kyselylomaketta edes ylläpitää.
vastaavassa tapauksessa täällä foorumilla minua käskettiin soittamaan.. netti on niin mennyttä aikaa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ostaja kandinaatti yritti soittaa 6 kertaa 15min aikana kun olin tekemässä ruokaa , soitin takaisin ja ostaja halusi kuvia. no laitoin ja nyt ei oo kahteen päivään kuulunu mitään.
kaatopaikka on ainoa oikea osoite osille
enemmän mua kyl vituttaa tuo pakarin kommentti vituttaa olla samaa mieltä
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Se että Saabfoorumista on tullut sähkö"auto" keskustelupalsta.
No jos aattelee et moni saabisti on perehtynyt turbotekniikkaan paljon ennenkuin ne yleistyi melkein joka kauppakassiin niin onko se ihme että uusi tekniikka kiehtoo