Näin meitä vedetään nenästä.....
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Näin meitä vedetään nenästä.....
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- sabatti 96
- "Hölösuu"
- Viestit: 1092
- Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 16:28
- Paikkakunta: Knummi
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Siitä sitten kyhäämään saabista tuplaturboa
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2625
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Kyllä tuo enempi hiustenkuivaajaa muistuttaa ku turboo
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Saattais T25:nenkin imaista ton kitusiinsa hyvin nopeestisabatti 96 kirjoitti:Siitä sitten kyhäämään saabista tuplaturboa
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:04
- Paikkakunta: enonkoski
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
en paljoa turpoista tiedä, mut nyt pikkase suupieliä nykii...
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Hahahaha!!! Tuli heti mieleen kun eräs kaveri koitti asentaa ooppeliinsa radiaalipuhallinta ilmanoton suulle. Ihankuin se olis kiertänyt herkemmin sen kanssa...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Ei saa nauraa Tuohan on mitä ilmeisin autojen viritystuote nyt ja tulevaisuudessa *kuolaa*
Katsokaa nyt mikä ropeli siinä on...ainakin 6 senttinen=ihan mahoton turpo
Uskokaa tähän tuotteeseen johon ASIJANTUNTIJAKIN (siis minä...palkkion toivossa) uskoo ja luottaa...OOostakaa ooostakaa
Katsokaa nyt mikä ropeli siinä on...ainakin 6 senttinen=ihan mahoton turpo
Uskokaa tähän tuotteeseen johon ASIJANTUNTIJAKIN (siis minä...palkkion toivossa) uskoo ja luottaa...OOostakaa ooostakaa
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Jos tuo edes tekee sen helpon, eli puhaltaa koneeseen ilmaa enemmän kuin kone itse imisi, niin kasvaisko teho?
Tuota hetken meitittyän, ni eikös tuo ole ihan niiden sähköisten ahdinten periaatteen mukainen. Sama se mikä sitä tuloilman tuuletinta pyörittää? Jos ei ole pakokaasu, joka jarraa konetta, niin aina parempi?
Tuota hetken meitittyän, ni eikös tuo ole ihan niiden sähköisten ahdinten periaatteen mukainen. Sama se mikä sitä tuloilman tuuletinta pyörittää? Jos ei ole pakokaasu, joka jarraa konetta, niin aina parempi?
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
jos joku osallistuu kustannuksiin niin lupaan kuupassa tuota koittaa, säästyisi paljon kun ei tarvitsisi pakosarjaa ja imuputkistoa hitsailla
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Tuollaisella varustettua autoa voi melkein kutsua hybridiksi, kun osa tehosta tuotetaan sähköllä. Vino pino akkuja takapenkille, niin on plug-in -hybridi.
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
10 euroo laitetaan pottiin...Frostgrey kirjoitti:jos joku osallistuu kustannuksiin niin lupaan kuupassa tuota koittaa, säästyisi paljon kun ei tarvitsisi pakosarjaa ja imuputkistoa hitsailla
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Kun jaksas niin tästähän vois vaikka vihjata TM:lle.
(ja varmaan samalla pitäs muistuttaa etteivät testaa tota Zetec-koneessa, niissä ei kuulemma mikkää turbonaattorit tms toimi )
(ja varmaan samalla pitäs muistuttaa etteivät testaa tota Zetec-koneessa, niissä ei kuulemma mikkää turbonaattorit tms toimi )
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Eikös se vain laihenna seosta, kun ei ole tekniikkaa mikä lisäisi bensanruiskutusta.Tomsson kirjoitti:Jos tuo edes tekee sen helpon, eli puhaltaa koneeseen ilmaa enemmän kuin kone itse imisi, niin kasvaisko teho?
Iskee mäntäpistiäinen.
Sensijaa jos tuon laittaisi imeväksi ja kytkisi pakoputkeen.
Sylintereiden virtaus paranisi ratkaisevasti ja 1.4 koneesta tulisi tehoiltaan ainakin 2.3:nen.
Ja katalysaattorikin toimisi paremmin lisääntyneen ilmavirtauksen ansiosta.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Eikös Subaru ainakin joskus testaillut näitä sähköisiä ahtimia? Rajoite taitaa olla siinä, että tuommoinen vehjes ei pääse riittävän hyvään hyötysuhteeseen millään vaikka pumppausteho olisikin riittävä. Riittävän suuri puhallin kun syö sähköä ja laturi syö näin hyödyn sähköahtimesta...
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Näin meitä vedetään nenästä.....
Jos tuollainen systeemi toimii, niin ikiliikkujan keksiminen ei voi olla enää kaukana!2.3i-16 kirjoitti:Eikös Subaru ainakin joskus testaillut näitä sähköisiä ahtimia? Rajoite taitaa olla siinä, että tuommoinen vehjes ei pääse riittävän hyvään hyötysuhteeseen millään vaikka pumppausteho olisikin riittävä. Riittävän suuri puhallin kun syö sähköä ja laturi syö näin hyödyn sähköahtimesta...
#3834