Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
Onpas minun makuuni hiukan liian suolaisia noi Lidlin moniviljasänpylät:
-
-
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ihmettelyketju
Hankkiuduin tänään "neljän Saabin loukkuun". Miksi?
Re: Ihmettelyketju
Puhutaan vihreistä arvoista, hankitaan paskalakeja ja ohjataan verokeinoin vihreämpään autoiluun. Mutta mitä tekee poliisi tien päällä sakottaes? Tulostaa metrin mittasen (en paljoa liiottele, 1/3 heille, 2/3 mulle) paperipätkän sakottaes. Eikö lyhyempi riittäis? Tai vaikka sähköpostitse lähetetty, kun en edes kiistänyt rikettäni.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Ihmettelyketju
^Toi onkin osa kiky-sopimusta: pidetään suomalainen metsäteollisuus hengissä ja lisäksi Suomi nousuun sakkotuloilla!
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ihmettelyketju
^^ Ja tietysti se poliisiauto vielä runksutti käynnissä koko prosessin ajan?
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Re: Ihmettelyketju
Joo käynnissä oli, pariki autoa ku sakotettavia oli ihan kiitettävästi. Tosin lienee se moottori vihreämpi vaihtoehto lämmittämiseen kuin yskivä Webasto.
Mittasin sen sakkolapun nyt. 54x21 cm. Ja jos kolmasosa jäi Poliisin haltuun, niin 81x21cm. Wikipedian mukaan muutama vuosi sitte jaettiin liikenteessä 263 458 kpl rikesakkoja, päiväsakot ja huomautukset päälle. Tosin toi ei erottele autos kirjotettuja ja peltipoliiseja.
Mut jokanen sakko on kooltansa 0,17 m2 eli vaikka 100 000 sakkoa tekee sitte 17 000 m2 tai vaihtoehtosesti 81 km paperia. Toivottavasti käyttävät sitten suomalaista paperia.
Mittasin sen sakkolapun nyt. 54x21 cm. Ja jos kolmasosa jäi Poliisin haltuun, niin 81x21cm. Wikipedian mukaan muutama vuosi sitte jaettiin liikenteessä 263 458 kpl rikesakkoja, päiväsakot ja huomautukset päälle. Tosin toi ei erottele autos kirjotettuja ja peltipoliiseja.
Mut jokanen sakko on kooltansa 0,17 m2 eli vaikka 100 000 sakkoa tekee sitte 17 000 m2 tai vaihtoehtosesti 81 km paperia. Toivottavasti käyttävät sitten suomalaista paperia.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Ihmettelyketju
Eiei. Tämä on taasen osa valtionhallinnon kilpailutuspolitiikkaa: paperit ostetaan Kiinasta, kun ne saa sieltä 0,2 % halvemmalla kuin Suomesta
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ihmettelyketju
Miks perhana noita alustasettejä pitää työntää joka autoon? Ei vaan riitä ymmärrys
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Ihmettelyketju
Milloin se peloteltu lumimyrsky oikein alkaa ...
...koko päivän jo odotellut kymmentä senttiä kinosta... Huomenissa aamulla pääsen nääs-nääs ajeleman omalla talvikelpoisella ja priima-puhtaalla autolla kohti ylös ja pohjoista
...koko päivän jo odotellut kymmentä senttiä kinosta... Huomenissa aamulla pääsen nääs-nääs ajeleman omalla talvikelpoisella ja priima-puhtaalla autolla kohti ylös ja pohjoista
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ihmettelyketju
Koska halutaan? Itsellä ei riitä ymmärrys siihen miksi se muita häiritsee. Perus karvalakkisaabien alusta on niin kamalan löysä että ymmärrän hyvin alustasarjat. Aeroissa on sellainen alusta mitä olettaisi perusversioissa olevan. Aeroihin kaipaisi jotain sporttista..saba90 kirjoitti:Miks perhana noita alustasettejä pitää työntää joka autoon? Ei vaan riitä ymmärrys
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Re: Ihmettelyketju
^
Saappien kanssa ei ongelmaa,laitan varmaan itsekkin tuohon tonnariin takaisin kun saa vaan auton siihen kuntoon. Eri merkkisissä autoissa mitä on nyt omistuksessa ollut niin ei ainakaan ole käytetty asian suhteen mitään järkeä. Pahin tapaus oli tuo allekirjoituksen audi,korkeussäädettävä alusta oli kiinni mikä oli laitettu niin alas kuin mahdollista ja säätöpalikat kierrelukitteella kiinni.. Poravasaralla piti aukoa että sais jotenkin pelaamaan,tosin jouset oli jo niin lässähtäneet että ei tehnyt mitään. Nyt on normialusta ja paljon mukavampaa ajella kun ei tarvii joka helkutin lumikokkaretta väistellä. Sitä vaan eninten ihmettelin että miks pirussa pitää nelivetoautoa mennä madaltamaan,siinä nyt ei ole mitään järkeä
Saappien kanssa ei ongelmaa,laitan varmaan itsekkin tuohon tonnariin takaisin kun saa vaan auton siihen kuntoon. Eri merkkisissä autoissa mitä on nyt omistuksessa ollut niin ei ainakaan ole käytetty asian suhteen mitään järkeä. Pahin tapaus oli tuo allekirjoituksen audi,korkeussäädettävä alusta oli kiinni mikä oli laitettu niin alas kuin mahdollista ja säätöpalikat kierrelukitteella kiinni.. Poravasaralla piti aukoa että sais jotenkin pelaamaan,tosin jouset oli jo niin lässähtäneet että ei tehnyt mitään. Nyt on normialusta ja paljon mukavampaa ajella kun ei tarvii joka helkutin lumikokkaretta väistellä. Sitä vaan eninten ihmettelin että miks pirussa pitää nelivetoautoa mennä madaltamaan,siinä nyt ei ole mitään järkeä
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Ihmettelyketju
Puhelimeen vastaaminen ja takaisin soittaminen on ilmeisesti mennyttä aikaa, sähköposteihin tai muihin viesteihin vastaamisesta puhumattakaan. Tässä nyt viimeisen kahden viikon aikana olen yrittänyt selvittää missä saisi omasta ysikolmosesta kojelaudan viivanapin techitettyä toimimaan, sekä kysellä työhakemuksen perään; molempia asioita kysyessä olen vuorotellen soittanut, laittanut tekstiviestiä ja sähköpostia. Mihinkään ei vastata tai soiteta takaisin. Ihmettelen että jos joku toistuvasti ottaa yhteyttä, niin eikö edes voisi sen verran vastata että haistattaisi edes paskat tai muuten kieltäisi soittelemasta.
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: Ihmettelyketju
Kai se (Audi siis) on keltainen?saba90 kirjoitti:Pahin tapaus oli tuo allekirjoituksen audi,korkeussäädettävä alusta oli kiinni mikä oli laitettu niin alas kuin mahdollista ja säätöpalikat kierrelukitteella kiinni..
Tuli vaan jotenkin mieleen eräs legendaarisen matala keltainen B5 jumalq, joka joskus vaikutti pk-seudulla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ihmettelyketju
Ei sentään,hopeinen tuo on
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Ihmettelyketju
Ajale tänne Iisalmeen, niin ei tarvitse ihmetellä. :)Klunssi kirjoitti:Tässä nyt viimeisen kahden viikon aikana olen yrittänyt selvittää missä saisi omasta ysikolmosesta kojelaudan viivanapin techitettyä toimimaan
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83