Ihmettelyketju

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja jariha »

Vanha ihmettelyketju on siirretty syrjään. Se palautetaan siistittynä vain, jos siistiminen on kohtuullisesti mahdollista ja jos ketju ylipäätään sisältää jotain palauttamisen arvoista.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja muppelo »

jariha kirjoitti:Vanha ihmettelyketju on siirretty syrjään. Se palautetaan siistittynä vain, jos siistiminen on kohtuullisesti mahdollista ja jos ketju ylipäätään sisältää jotain palauttamisen arvoista.
Ihmettelinkin jo hetken että olenko minä sokea (no olehan minä mutta..) mihin se oli hävinny 8O
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Aika jännä...
Tehdäänkö sama kaikille off topic -ketjuille? Tuskin niissä mitään arvokasta säästettävää on.
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja jariha »

Ei tehdä. Tässä tapauksessa ketju sisältää lukuisia ilmoituksia, jotka meidän pitää arvioida, joten ketju on siirretty siivottavaksi. Se palautetaan, jos siivoaminen onnistuu kohtuullisella työllä.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Alihankkija
"Aero"
Viestit: 480
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Alihankkija »

Useammastakin ketjusta on kadonnut viestejä ? Mikä siivousoperaatio on käynnissä ?
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja jariha »

Ei ole mitään operaatiota, vaan se on jatkuva prosessi. Tarkoituksenamme ei ole poistaa mitään tähdellistä.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

Hyvä ratkaisu modeilta, sillä tämä, kuten monet muut kejut tällä foorumilla sisältävät vain muita luokkaavaa tai turhanpäiväistä kännissä kirjoitettua roskaa josta saa vaan huonon mielen. :(
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Alihankkija
"Aero"
Viestit: 480
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Alihankkija »

Mielenkiintoista on, että esim. Mimmin ja Rene-Ranen ihan asiallisia kommentteja on poistettu mutta tämä "Perseennuolija" vaan jatkaa omaa Via Dolorosoaan...
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

jariha kirjoitti:Ei tehdä. Tässä tapauksessa ketju sisältää lukuisia ilmoituksia, jotka meidän pitää arvioida, joten ketju on siirretty siivottavaksi. Se palautetaan, jos siivoaminen onnistuu kohtuullisella työllä.
Oolrait, hyvä. Kiitos selvennyksestä. :)
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8082
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Ihmettelen, että kenen/keiden mielenkiinto riittää raportoimaan ylläpidolle useita ilmoituksia jonkun offtopic-ketjun "sääntörikkomuksista"... Hakematta tulee mieleen ala-asteen pihalta kaikuvat huudot "mä kerron opelle..." :lol:
Vai onko täällä meikäläisen poissaollessa viikonloppuna tapahtunut jotain oikeasti jännää? Jos on, niin onko kellään print-screenejä? :D
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

Tähän väliin ihmettelen että jos minulla on EU-ajokortti ja ajelen keski-eurooppalaisissa EU-maissa vuokra-autolla, niin miksi minä tarvitsen vielä jonkin onnettoman pahviläpykän jota kutsutaan kansainväliseksi ajokortiksi? ja miksi tästä pitää maksaa autoliitolle?
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
9000_urbo
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 14:50

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja 9000_urbo »

Alihankkija kirjoitti:...Rene-Ranen ihan asiallisia kommentteja on poistettu...
Ai siis mitä on poistettu? :D Tai siis... Ilmeisesti yp on poistanut ne kaikki ennenku mä oon ehtinyt lukea ensimmäistäkään. ;)
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

georgahti kirjoitti:ihmettelen, että miksi sinä tarvitsisit, kun en minäkään ole tarvinnut...
Sitä minäkin ihmettelen mutta näin autovuokraamon sivuilla kerrottiin, Saksassa ei tarvitsisi eikä tarvinnut viimeksikään mutta jos sieltä poistuu muihin maihin niin sitten muka tarvitaan. :|
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Anthuan kirjoitti:Tähän väliin ihmettelen että jos minulla on EU-ajokortti ja ajelen keski-eurooppalaisissa EU-maissa vuokra-autolla, niin miksi minä tarvitsen vielä jonkin onnettoman pahviläpykän jota kutsutaan kansainväliseksi ajokortiksi? ja miksi tästä pitää maksaa autoliitolle?
Olisiko ihan silkkaa rahastusta tuossa tapauksessa? Moista tarvitsin itse vuonna 2006 vuokratessani auton Kanadassa, mutta 2007 ei ollut mitään ongelmia vuokrata autoa ilman ko. läpyskää Saksassa.
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

georgahti kirjoitti:ettei tämä nyt sittenkin pätisi "vanhoihin" ns kansallisiin ajokortteihin?

...voihan tämä olla joku kyseisen vuokraamonkin "erityispiirre" tai tarvitset "kv"-ajokortin jos ajatkin sen EU(tai efta tai mitäniitänyton)-alueen ulkopuolelle..?
Jompaakumpaa näistä itsekin epäilisin.
Vuokraamon sivuilla sanottiin näin: "Countries of travel must be noted on voucher at time of booking. If traveling outside Germany an International Drivers license is required in addition to home license." eli vaaditaan kv-ajokorttia Saksasta poistuttaessa, riippumatta maasta tai ajokortin laadusta.
Pitänee kysellä vielä poliisilta ennenkuin hankin tuon kv-ajokortin. :roll:
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
Vastaa Viestiin