mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Se kun varataan auto ja myydään päivää ennen pois kun ois itse menossa hakemaan (eikä viitsitä ilmoittaa siitä että on myyty eteenpäin)! v**tu että vituttaa..
ehkä se Ismo Alangon biisi sopii tällä hetkellä oloon (v**tu kun vituttaa)
ehkä se Ismo Alangon biisi sopii tällä hetkellä oloon (v**tu kun vituttaa)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23976
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
jääkiekko fanit jotka pelin jälkeen ajelevat alinopeutta kotiin .
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
S40 kuskinoven ikkunahissi petti yöllä ja tietenkin lasi jäi alhaalle. Moottori pyörii kyllä molempiin suuntiin mutta kisko vain heilahtaa ja kolahtaa.. Positiivista että lappeenrannasta pitäs löytyä hissi purkuautosta käytettynä, lupasi kaveri kun txt laitoin aamulla irrottaa vielä tänään päivällä niin hakee saabilla sen. Lähteä sitten lankomiehel niin ei tartte koiran huutaa kokoajan ikkunassa, saa katokseen, lisää valoa ja purkaa rauhassa oman siinä.
Musti& Mirrin iso muovikassi nyt peittona kun sopivan kokoinen aukkoon niin ei sada sisälle.
Hinta tuolla käytetyllä moottori mukana on 30€, Motonet kisko moottorilla 139€ ja tilattava Lpr joko Kotkasta tai Vantaalta.
Musti& Mirrin iso muovikassi nyt peittona kun sopivan kokoinen aukkoon niin ei sada sisälle.
Hinta tuolla käytetyllä moottori mukana on 30€, Motonet kisko moottorilla 139€ ja tilattava Lpr joko Kotkasta tai Vantaalta.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
No niin osa haettu ja wörkkii taas ikkuna kunnolla. Kylläpä oli matelua motarilla, tontussa 110km/h mittarin mukaan ( GPS 105km/h) ja niitä vasemmalla kaistalla kokoajan vain karvan yli oikean kaistan jonon noin 90-95km/h nopeuden ajaviakin riitti. No ohi pääsee niistäkin jos pitempää väliä oikealta kaistalta löytyy kun nuo urpot ei tajua itse sinne edestä siirtyä.Kupari kirjoitti:S40 kuskinoven ikkunahissi petti yöllä ja tietenkin lasi jäi alhaalle. Moottori pyörii kyllä molempiin suuntiin mutta kisko vain heilahtaa ja kolahtaa.. Positiivista että lappeenrannasta pitäs löytyä hissi purkuautosta käytettynä, lupasi kaveri kun txt laitoin aamulla irrottaa vielä tänään päivällä niin hakee saabilla sen. Lähteä sitten lankomiehel niin ei tartte koiran huutaa kokoajan ikkunassa, saa katokseen, lisää valoa ja purkaa rauhassa oman siinä.
Musti& Mirrin iso muovikassi nyt peittona kun sopivan kokoinen aukkoon niin ei sada sisälle.
Hinta tuolla käytetyllä moottori mukana on 30€, Motonet kisko moottorilla 139€ ja tilattava Lpr joko Kotkasta tai Vantaalta.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ehkä kuuluis tämä aihe osastoon - Päivän polttavimmat uutisaiheet , mutta en huomanut Suomeksi missään - https://eestinen.fi/2018/12/mis-vantaa- ... i-peksnud/ Ja erityisesti uutisen tämä osa - Vantaa lapsevanemad on üritanud sellest teada anda, aga neid sunnitakse vaikima. Anteeksi , että Viroksi mutta Herra Kuukle autaa kääntä jos tarvis.
TOTTA tai TARUA ?
TOTTA tai TARUA ?
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Sain tänään tekstiviestin:
Saatana se lähetys on varta vasten laitettu toimitettavaksi työmatkan varrella olevaan postiin. Mutta onneksi on sujuvaa lähteä hakemaan sitä jostain ihan muualta, mihin ei normaalisti ole mitään asiaaPosti Oy kirjoitti:Hei, avasimme joulun ajaksi lisää noutopisteitä, jotta saat lähetyksesi sujuvasti. Lähetyksesi JJFIxxxxxxxxxxxx on nyt noudettavissa 24.12.2018 asti JOULUN NOUTOPISTEESTÄ Posti, Yrityspiste, Postikatu 1, Rovaniemi.
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Vaimo noitu ihan samaa viime viikolla . Se on Prismassa töissä ja varta vasten sinne pakettiautomaattiin tilasi toimituksen vaan kuinka ollakaan Posti oli sitä mieltä että ei ku ihan muualle on kätevämpi. Melkonen laitos..
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2708
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
saksalainen laatupeli koettelee hermoja nyt ihan urakalla. Ensin ei mennyt katsastuksesta läpi, kun oli mukamas kaikki alapallot väljänä katsurin mukaan, ei tosin löytänyt väljyyttä, mutta KUULI, että jossain on väljää ja laittoi sitten hylyn kummankin puolen alapalloista. Noh ne vaihdoin ja ei niissä kyllä varmasti ollut pienintäkään vikaa, joten teki mieli viedä ne katsurille katsottavaksi ja pyytää kertomaan, että mistä se väljyys näkyy ja tuntuu, mutta siinä ei varmaan ois saanut kuin itselle pahan mielen. Olihan tossa taas hommaa, kun lähes joka ikinen pultti ja mutteri oli tiukasti ruostunut kiinni ja kierrelukitetta päälle, hajonneiden lukkopihtien jälkeen ostin biltemasta kaasua ja polttimen, johan lähti kun laittoi "vähän" lämpöä.
Samalla kun noita vaihdoin, niin huomasin, että kummatkin jarrukilvet on ihan läpiruostuneet kiinnikkeistään ja roikkuvat paikoillaan iloisesti rämisten, kun eivät mahdu tippumaan uloskaan. Ei siis muuta kuin uudet jarrukilvet seuraavaksi, sanomattakin selvää, että siinä oli taas työtä kerrakseen, että sai ne paikalleen. Joka hemmetin ikinen pultti niin tiukassa. Ja kilvet maksoi 100e, mielestäni 100e kahdesta pienestä peltipalasta on paljon, mutta tarvikkeena ei tuntunut löytyvän kuin Saksasta ja sama hinta oli kuljetuksineen.
Sitten vielä suuntaus, kun ratti meni luonnollisesti vinoon nivelien vaihdon jälkeen. Siellä myös tuskailivat, että ei lähtenyt etupään säädöt irti kuin lämpöä antamalla ja takapäätä eivät saaneet säädettyä ollenkaan, kun oli pultit niin tiukassa, mutta se oli sentään arvojen rajoilla.
Seuraavaksi sitten katsastukseen maanantaina, joka menikin ihan hyvin. Katsastusaseman konttorilla ensimmäinen käynnistys tuore lappu etupenkillä ja auto alkaa ilmoittaa jarrupalojen vaihdosta eteen ja taakse. Joo tuli kyllä huomattua, että ne on kuluneet edessä kun vaihtoi jarrukilpiä, mutta ajattelin tehdä vasta myöhemmin, ei ne niiiin kuluneet olleet. En jaksa tollasta ilmotusta katsella joka kerta kun auton käynnistän, joten ei siis muuta kuin eilen jarrupalat eteen ja taakse tilaukseen, sitten otin vielä uudet Meyle HD koiranluut, kun ei nekään ihan täydellisiltä vaikuttaneet enää niveliä vaihtaessa, ja epäilen, että niistä se katsuri alunperinkin kolauksen kuuli heilutellessaan..
Eilen kun kotiin pääsin töistä, niin huomasinkin ilokseni, että takakontissa olevan takavalon ledit on kärähtäneet, ja räpsyy kuin diskovalo, luonnollisesti ledejä ei saa helposti uusittua, eli koko valo uusiksi, hintaa tulee n. 150e, käytettyä ei viitsi ostaa, kun se on kuitenkin kohta taas pimeänä, kun tuntuu olevan tyyppivika noissa.
Mitäköhän tänään hajoaa?
On tää typerä kierre, toisaalta haluaisi edes yhden uuden auton, jolla voisi ajella perheen ajoja, eikä tarvitsisi miettiä mitä tarvitsee laitella, mutta joku perus Mondeokin uutena maksaa yli kolmekymppiä, ja sillä hinnalla saa harmaatakin harmaamman kangassisustan ja karvalakkivarustetason, joka vastaa tyyliin Saab 9-5:sta vuodelta 2000 ja moottorina joku maailman tylsin sataheppanen kone, eli siis mitään uutta ja kivaa ei tollakaan hinnalla saa, joten eipä sekään sytytä. Voiskohan joku keksiä käytetyn "premiumin" joka toimii kuin uusi vielä käytettynäkin
Niin ja unohtui vielä se, että ei oma ymmärrys riitä, jos joku kehuu näitä bemarin comforteja oikeasti mukavaksi, Saabissa istuinten suunnittelun lähtökohtana tuntuu olleen mukavuus, noissa saksalaisissa comforteissa ensimmäinen lähtökohta tuntuu olevan kuri, sellasta raippaa noi "comfort"-istuimet tuntuu selälle antavan. Lyhyillä ajomatkoilla tuntuu ihan hyvältä, mutta eilen kun taas oli yli tunti yhtäjaksoisesti autossa, niin siinä viimeisen vartin aikana alaselkä alkoi ilmoittaa olemassaolostaan ja sai kiemurrella penkissä, täytellä ilmatyynyjä ja vaihdella asentoja, mutta kun ei vaan auta, alaselkä puutuu ihan totaalisesti noissa penkeissä. Vaikka NG femman penkit otti mielestäni pientä takapakkia og:n penkkeihin nähden, niin ei noissa kyllä mikään paikka puudu tippaakaan pidemmälläkään reissulla.
Ei ole ollut ikinä näin huonoja istuimia missään autossa, isän Mersusta muistuu samoja tuntemuksia 15v takaa, siinä oli ihan samaa puutumista. Ehkä mun kroppa ei ole tarpeeksi saksalainen, vaan muistuttaa medelsvenssonia.
Samalla kun noita vaihdoin, niin huomasin, että kummatkin jarrukilvet on ihan läpiruostuneet kiinnikkeistään ja roikkuvat paikoillaan iloisesti rämisten, kun eivät mahdu tippumaan uloskaan. Ei siis muuta kuin uudet jarrukilvet seuraavaksi, sanomattakin selvää, että siinä oli taas työtä kerrakseen, että sai ne paikalleen. Joka hemmetin ikinen pultti niin tiukassa. Ja kilvet maksoi 100e, mielestäni 100e kahdesta pienestä peltipalasta on paljon, mutta tarvikkeena ei tuntunut löytyvän kuin Saksasta ja sama hinta oli kuljetuksineen.
Sitten vielä suuntaus, kun ratti meni luonnollisesti vinoon nivelien vaihdon jälkeen. Siellä myös tuskailivat, että ei lähtenyt etupään säädöt irti kuin lämpöä antamalla ja takapäätä eivät saaneet säädettyä ollenkaan, kun oli pultit niin tiukassa, mutta se oli sentään arvojen rajoilla.
Seuraavaksi sitten katsastukseen maanantaina, joka menikin ihan hyvin. Katsastusaseman konttorilla ensimmäinen käynnistys tuore lappu etupenkillä ja auto alkaa ilmoittaa jarrupalojen vaihdosta eteen ja taakse. Joo tuli kyllä huomattua, että ne on kuluneet edessä kun vaihtoi jarrukilpiä, mutta ajattelin tehdä vasta myöhemmin, ei ne niiiin kuluneet olleet. En jaksa tollasta ilmotusta katsella joka kerta kun auton käynnistän, joten ei siis muuta kuin eilen jarrupalat eteen ja taakse tilaukseen, sitten otin vielä uudet Meyle HD koiranluut, kun ei nekään ihan täydellisiltä vaikuttaneet enää niveliä vaihtaessa, ja epäilen, että niistä se katsuri alunperinkin kolauksen kuuli heilutellessaan..
Eilen kun kotiin pääsin töistä, niin huomasinkin ilokseni, että takakontissa olevan takavalon ledit on kärähtäneet, ja räpsyy kuin diskovalo, luonnollisesti ledejä ei saa helposti uusittua, eli koko valo uusiksi, hintaa tulee n. 150e, käytettyä ei viitsi ostaa, kun se on kuitenkin kohta taas pimeänä, kun tuntuu olevan tyyppivika noissa.
Mitäköhän tänään hajoaa?
On tää typerä kierre, toisaalta haluaisi edes yhden uuden auton, jolla voisi ajella perheen ajoja, eikä tarvitsisi miettiä mitä tarvitsee laitella, mutta joku perus Mondeokin uutena maksaa yli kolmekymppiä, ja sillä hinnalla saa harmaatakin harmaamman kangassisustan ja karvalakkivarustetason, joka vastaa tyyliin Saab 9-5:sta vuodelta 2000 ja moottorina joku maailman tylsin sataheppanen kone, eli siis mitään uutta ja kivaa ei tollakaan hinnalla saa, joten eipä sekään sytytä. Voiskohan joku keksiä käytetyn "premiumin" joka toimii kuin uusi vielä käytettynäkin
Niin ja unohtui vielä se, että ei oma ymmärrys riitä, jos joku kehuu näitä bemarin comforteja oikeasti mukavaksi, Saabissa istuinten suunnittelun lähtökohtana tuntuu olleen mukavuus, noissa saksalaisissa comforteissa ensimmäinen lähtökohta tuntuu olevan kuri, sellasta raippaa noi "comfort"-istuimet tuntuu selälle antavan. Lyhyillä ajomatkoilla tuntuu ihan hyvältä, mutta eilen kun taas oli yli tunti yhtäjaksoisesti autossa, niin siinä viimeisen vartin aikana alaselkä alkoi ilmoittaa olemassaolostaan ja sai kiemurrella penkissä, täytellä ilmatyynyjä ja vaihdella asentoja, mutta kun ei vaan auta, alaselkä puutuu ihan totaalisesti noissa penkeissä. Vaikka NG femman penkit otti mielestäni pientä takapakkia og:n penkkeihin nähden, niin ei noissa kyllä mikään paikka puudu tippaakaan pidemmälläkään reissulla.
Ei ole ollut ikinä näin huonoja istuimia missään autossa, isän Mersusta muistuu samoja tuntemuksia 15v takaa, siinä oli ihan samaa puutumista. Ehkä mun kroppa ei ole tarpeeksi saksalainen, vaan muistuttaa medelsvenssonia.
Tomppa & Saabit myyty :(
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Uusivuosi allaa lomautuksella. Noh. Harmittaahan se, mutta samalla myös tuo sitä vapaa-aikaa jota ei oöe ollut vuoteen.
Enempo harmittaa se, että ei kouluhommiakaan saa tehtä lomautuksen aikana. Ei sitten.
Enempo harmittaa se, että ei kouluhommiakaan saa tehtä lomautuksen aikana. Ei sitten.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Klubin, ilmeisesti, edustajan viestintä. En tiedä miksi, mutta mulla nousee kyllä melkoinen tarve pistää täyslaidallinen joka kerta, kun yhteisillä varoilla järjestettävien tapahtumien puuhamiesten ja/tai -naisten suhtautuminen ja yleissivistys on tuota luokkaa. Semminkin, kun ainoastaan yhteen kysymykseen kolmesta löytyi vastaus tämän rehdillä ja todistetusti oikealla 9000cs-nimellä esiintyvän viestinnän ammattilaisen lähteistä. Ja edelleen, kun alkuperäinen kysyjä oli tiedustellut asiaa Klubitapahtumat-osiosta, jollainen ko. tapahtuma ymmärtääkseni lienee.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^ Itsekin ihmettelin, että mikä esti vastaamasta asiallisesti.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 771
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 10:53
- Paikkakunta: SAVO/Kuopio, mualiman napa!!!
- Viesti:
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
... se esti kun kysymyskin oli laadittu, kuin ei olisi viestinnästä ollenkaan ikinä koskaan mitään lukenut - siellä on ollut tapahtumasta riittävää tietoa jo kuukausia ja lehdessäkin on ollut - tämänkin kemetaimikäliejäsenen toimesta kun ei näytä olevan muutakaan tekemista ja sain tämän tiedon kavereilta, etä tälläinen viesti oli jossain kai olisi sitten pitänyt jättää kokonaan kommmentoimatta
Höpöhöpö ja piste!
soittoo ja haukkuva ihan ite jos on miestä, kun ei ole edes täkkä kemettäjällä miestä ilmoittamaan omaa nimeään !!!!
Höpöhöpö ja piste!
soittoo ja haukkuva ihan ite jos on miestä, kun ei ole edes täkkä kemettäjällä miestä ilmoittamaan omaa nimeään !!!!
Tero # 168
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
-
- "Hirsch"
- Viestit: 771
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 10:53
- Paikkakunta: SAVO/Kuopio, mualiman napa!!!
- Viesti:
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
... ja samat sanat tälle toiselle polvelle, joka ei ole parantunut
soittoo jos osooo
soittoo jos osooo
Tero # 168
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Miksi nimen ilmoittaminen on noin tärkeää? Onko olemassa jokin musta lista tai suosikkiluettelo? Eikö jokainen jäsen olekaan samanarvoinen? Miksi nimimerkki 9000cs ei ilmoita omaa nimeään, vaikka muilta sitä vaatii?
Ennen radalle on päässyt muunmerkkiselläkin, kunhan siinä on Saabin moottori kuten Kemen muunmerkkisessä.
Ennen radalle on päässyt muunmerkkiselläkin, kunhan siinä on Saabin moottori kuten Kemen muunmerkkisessä.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Joillekin vaan taitaa sopia Suomi24 paremmin keskustelufoorumiksi, sieltä löytyy paremmin vastakaikua.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K