Taitaa se olla sama BMP6-laatikko. ETG6 on sitten siitä seuraava kehitysversio, jossa on mm. ryömintää kehitetty.
Tosta taksiajosta on tietenkin aikaa, mutta osaatko kommentoida sujuuko Astrassa vaihdot nopeammin/mukavammin/sujuvammin kuin sitikassa aikoinaan? Ja ajatko Astraa yleensä siten, että kaasua säätelemällä hoidat vaihtokohtien määrittämiset itse?
Pari kertaa ollut mielessä että ihan mielenkiinnosta pitäisi robovaihteistoista Opeliakin käydä kokeilemassa. PSAhan on noita robovaihteistoja tunkenut mm Pösön 508iin. Voishan sellaistakin käydä kokeilemassa, että vastaako laatikon tuntuma muuta auton mukavuustasoa.
Itse kun olen enemmän manuaalimiehiä, mutta joudun tyytymään vaimon painostuksesta automaattiin, niin tuollainen robomanuaali voisi itse asiassa olla hyvä valinta, kun sillä vain oppii ajamaan. Ainakin jos on ne lätkät ratissa, eli voi pakkokäskyttää halutessaan mutkassa.Momentinmuunninlaatikon kanssa en ole koskaan noista rattinappuloista innostunut, kun vaihdon tuntuma on niin kumimainen.