Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2839
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Omalle kohdalle harvoin on sattunut tuohon tahtiin.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Hyvähän se vain on, jos harvemmin näkee. Mulla on sellainen tuntuma, että homma jäisi joillekin kuskeille ns. päälle, kun on semmosia vanhan Kaivokselan kaltasia kiihdytyskaistarämmäleitä, joilta on vaan vähän pakko työntää eteen.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2839
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Varmasti tuo varmasti selittää ainakin Kehä III:lla asian tilaa.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Mä taas näin tällä viikolla päinvastaisen tilanteen. Olin liittymässä motarille jossa 80 km/h rajoitus. Kaistanvaihtomahdollisuuden alkaessa mulla vauhtia n. 60 km/h ja katsoin että motaria lähestyy takaa vain yksi auto, joka jo melko lähellä. Kun kiihytyskaistakin on tuossa pitkä niin päätin odotella että takaatulija hurauttaa ohi ennen kuin liityn. Niinpä en alkanut kiihyttelemään sen lujempaa enkä laittanut vilkkua päälle.
No tämäpä maanteiden herrasmies/rouvasnainen päättikin hidastaa vauhtiaan kuuteenkymppiin ja jäi kytikselle siihen mun takanurkalle. Hämmentävä tilanne, mutta pääsinpähän motarille kuitenkin.
Lähinnä hämmästyttää tuo käytös, kun motari oli muuten tyhjä eli sitä tietä olis voinut antaa vaikka kaistaa vaihtamalla. Mun mielestä liikenteessä väistämisvelvollisuuden omaavan tehtävä on väistää ja yhtälailla sen jota väistetään tulee toimia myös tilanteen mukaan eikä sooloilla. Jos liikenteessä antelisi aina ystävällisesti tilaa kolmion takaa tuleville niin kyllä sillä saataisiin vaaratilannetta aikaiseksi. Samoin ärsyttää jalankulkijat jotka suojatielle kärkyttyään odottavat että auto on asianmukaisesti siihen pysähtynyt ja viittovat "ystävällisesti" sitten että mene vaan.
No tämäpä maanteiden herrasmies/rouvasnainen päättikin hidastaa vauhtiaan kuuteenkymppiin ja jäi kytikselle siihen mun takanurkalle. Hämmentävä tilanne, mutta pääsinpähän motarille kuitenkin.
Lähinnä hämmästyttää tuo käytös, kun motari oli muuten tyhjä eli sitä tietä olis voinut antaa vaikka kaistaa vaihtamalla. Mun mielestä liikenteessä väistämisvelvollisuuden omaavan tehtävä on väistää ja yhtälailla sen jota väistetään tulee toimia myös tilanteen mukaan eikä sooloilla. Jos liikenteessä antelisi aina ystävällisesti tilaa kolmion takaa tuleville niin kyllä sillä saataisiin vaaratilannetta aikaiseksi. Samoin ärsyttää jalankulkijat jotka suojatielle kärkyttyään odottavat että auto on asianmukaisesti siihen pysähtynyt ja viittovat "ystävällisesti" sitten että mene vaan.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2839
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Joo vaarallista myös noin päin.
Ja typerryttävä tunne tulee siinä vaiheessa, kun huomaatkin sen "varovaisen" räplänneenkin puhelintaan.
Ja typerryttävä tunne tulee siinä vaiheessa, kun huomaatkin sen "varovaisen" räplänneenkin puhelintaan.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
En tänään enkä varsinaisesti liikenteessä, vaan Cittarin parkkiksella ensimmäisen sukupolven Audi Q7:n, jossa oli opetuskolmio.
Mikäpä siinä, tuolla jos oppii ajamaan pysäköintiruutuun, niin onnistuu varmaan sitten millä autolla tahansa.
Mikäpä siinä, tuolla jos oppii ajamaan pysäköintiruutuun, niin onnistuu varmaan sitten millä autolla tahansa.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Turussa huomasin tällä viikolla eräänä päivänä miten liikennevaloissa nutasi uudehko Mustang. Ajattelin eka että jäi paikalleen lumeen sutimaan kun ei tuntunut lähtevän liikkeelle, mutta kun tulin lähemmäs totesin että sehän oli autokoulun teippauksissa kolmio perässä ja taisi olla ihan perinteinen opetustapahtuma "miten sammutan auton kytkimellä"
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Oon kans bongannut autokoulun Mustangin muutaman kerran Turussa. Nopealla google-vakoilulla ko. yksilö näyttäis olevan 2.3 ecoboost versio.
Turussa on kyllä hienompia autoja autokouluissa kuin Kouvostoliitossa jossa itse aikanaan opettelin ajelua. Ite ajelin kortin äitin Cliolla. Kakkosvaiheessa valitsin autokoulun jolla oli bemareita et pääsis sellasella liukkaalle. No sain ajaa arviointiajon astralla joten menin sitten Cliolla myös liukkaalle kun en opelista halunnut maksaa ylimääräistä. 2h sai pestä sitä öljyä autosta pois ajojen jälkeen
Mussella olis kiva päästä kokeilemaan liukasrataa talvella
Turussa on kyllä hienompia autoja autokouluissa kuin Kouvostoliitossa jossa itse aikanaan opettelin ajelua. Ite ajelin kortin äitin Cliolla. Kakkosvaiheessa valitsin autokoulun jolla oli bemareita et pääsis sellasella liukkaalle. No sain ajaa arviointiajon astralla joten menin sitten Cliolla myös liukkaalle kun en opelista halunnut maksaa ylimääräistä. 2h sai pestä sitä öljyä autosta pois ajojen jälkeen
Mussella olis kiva päästä kokeilemaan liukasrataa talvella
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Uusia Audeja ja Volvoja joiden kuskeille 74...78 km/h oli vallan sopiva vauhti suoralla ja suolatulla tiellä...kunnes joku lähti ohittamaan tällaisella
Silloin mieli muuttui ja haluttiinkin välittömästi ajaa ainakin sataa.
Ei ole yhtä paljoa tullut vastaavia sankareita vastaan sitten oman 2.1-satkun joka näytti erehdyttävästi turbolta. Tosin silloin ärsyyntyi eri kansanosa, Kia- ja Nissan-kuskit.
Onneksi tuo kippo on hämmästyttävän hyvä ajaa kaltaisekseen, Xsaran alusta kestää ilmeisesti huojakammankin korin. Muussa tapauksessa olisi muutama ohitus jäänyt tekemättä.
Silloin mieli muuttui ja haluttiinkin välittömästi ajaa ainakin sataa.
Ei ole yhtä paljoa tullut vastaavia sankareita vastaan sitten oman 2.1-satkun joka näytti erehdyttävästi turbolta. Tosin silloin ärsyyntyi eri kansanosa, Kia- ja Nissan-kuskit.
Onneksi tuo kippo on hämmästyttävän hyvä ajaa kaltaisekseen, Xsaran alusta kestää ilmeisesti huojakammankin korin. Muussa tapauksessa olisi muutama ohitus jäänyt tekemättä.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Jep, tietyt autot herättävät premium-autoilijoiden tunteet.Rattivaihde kirjoitti: ↑Ke Tammi 27, 2021 17:25Uusia Audeja ja Volvoja joiden kuskeille 74...78 km/h oli vallan sopiva vauhti suoralla ja suolatulla tiellä...kunnes joku lähti ohittamaan tällaisella
Silloin mieli muuttui ja haluttiinkin välittömästi ajaa ainakin sataa.
Ei ole yhtä paljoa tullut vastaavia sankareita vastaan sitten oman 2.1-satkun joka näytti erehdyttävästi turbolta. Tosin silloin ärsyyntyi eri kansanosa, Kia- ja Nissan-kuskit.
Onneksi tuo kippo on hämmästyttävän hyvä ajaa kaltaisekseen, Xsaran alusta kestää ilmeisesti huojakammankin korin. Muussa tapauksessa olisi muutama ohitus jäänyt tekemättä.
Itselläni oli 2011-2015 työsuhdeautona vm. 2012 Skoda SuperB farkku. Audi- ja BMW-kuskien oli ihan pakko päästä siitä ohi
Saabilla (varsinkin tuolla NG9-5 TTiD:llä) saa ajaa aika rauhassa
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Punainen kupla jostain 60-70-luvun vaihteen tienoilta liikkuu urheasti päivittäin Seinäjoella. Konepellin tuuletusrakojen päällä on peitto, ikkunat enemmän tai vähemmän huurussa. Asenne kohrallaan.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Viis vuotta tuli suhattua Kuplalla vuoden ympäri opiskeluaikoina. Muistelen kaiholla sitä yhtäkin reissua Turusta Espooseen kun pakkasta oli 25 astetta ja illan pimeydessä sai vanhalla ykköstiellä katsella revontulia taivaalla. Lämppäri täysillä pysyi autossa sisällä lämpötila just ja just plussalla kun ajoi maantiellä. Kaupungissa ei toivoakaan noilla pakkasilla. Tuulilasin sisäpinnalle hierottiin fairya ettei se menisi huuruun. Taukolämmittimenä toimi vanha Eberi, jonka asensin autoon itse, mutta ajossa se aina sammui. Oi niitä aikoja
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Eilen cittarin parkkiksella bongasin varsin hienokuntoisen farkku-femman. Omistajalle, vanhemmalle herrasmiehelle, kehaisin autoa ja hän kertoi, että lisäksi löytyy 9000 sekä useaan otteeseen bongaamani kirkkaankeltainen NG900 avo.
Ei kuulemma klubiin kuulu, kannustin liittymään
Ei kuulemma klubiin kuulu, kannustin liittymään
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Tuolla töpselikärsän ketjussa tulikin raportoitua parista viime viikkojen ojankaivuuoperaatiosta tuossa meidän kotikadulla, toisen kohdalla Mitsu pääsi vetämään Pösöä pois penkasta.
Tänään pääsin ihan ilman konevoimaan lykkimään autoa penkasta, eikä ihan mitä tahansa autoa vaan Mersun Vario 4x4:sta. Auto kuulemma painaa 5,5 tonnia, en tosin kysynyt onko oikeasti kyse omamassasta. Sellainen alustaltaan aika härskin korkea iso koppipaku, olemukseltaan parhaat päivänsä nähnyt mutta ei mikään romu.
Olin hakemassa lapsia kävellen päiväkodista, kun totesin erään isän tulleen hakemaan lapsiaan nelivetovariollaan ja ajaneen reteästi auton oikeanpuoleiset pyörät upoksiin reiden korkeuteen ulottuvaan aurausvalliin. Vähän se näytti siltä että mahtaako se siitä ihan helposti irti lähteä, ja kun pääsin päiväkodin portille, niin sieltä kuski tulikin vastaan sepeliämpärin kanssa selittäen samalla 4-5-vuotiaalle tyttärelleen että pitää vähän kaivaa että saadaan auto liikkeelle (tähän tyttö: "siinähän menee ikuisuus!")
Kaveri lykki vähän sepeliä tien puolella olevien pyörien eteen ja koitti ajaa autoa irti, mutta ei se mihinkään liikkunut, suti vain tyhjää. Penkan puolen renkaat oli edelleen syvällä aurausvallissa, jonne kuulemma auto oli pudonnut kuskin ajettua auton ensin vallin päälle. Ei siis riittänyt kovuus vallissa kun saksan rauta painaa riittävästi. Menin siihen sitten lasten kanssa auttamaan kaivelemalla vallia pois pyörien edestä, ei tosiaan ollut kovin kovaa se lumi joten ihan käsin sai suurimmat pois renkaiden edestä. Sepeliä taas renkaiden eteen, mutta ei auttanut. Kolmella suti, kuulemma lukot löytyy keskeltä ja taka-akselilta.
Sitten puhalsin ja puhkuin ja menin auton taakse työntämään, ja siitä tuli kuin ihmeen kautta se riittävä momentti eteenpäin, että auto nytkähti ja lopulta irtosi penkasta.
Tarinan opetus ei kuitenkaan ole se että lukko pitää olla edessäkin, vaan että renkaat, renkaat ja renkaat (ja sanotaan vielä neljäskin, että joka kulmassa on kunnolliset: renkaat). Edessä oli ainakin sellaiset perus kuormurin kesäsilestonet, jossa ei mitään poikittaisia uria. Takana näytti olevan vähän kuviokkaammat, en tosin tsekannut kaikkia neljää takarengasta siinä, mutta ei ne mitkään talvirenkaat olleet. Ne etuset näytti siltä että en uskaltaisi sillä autolla ajaa tässä kelissä minnekään, voisin kuvitella että pysähtyminen ihan perus tallautuneella lumella alamäkeen on aika olematonta.
Toinen tarinan opetus on tietenkin se perinteinen, eli että nelivedolla pääsee pahempaan jumiin kuin kaksivetoisella
Tänään pääsin ihan ilman konevoimaan lykkimään autoa penkasta, eikä ihan mitä tahansa autoa vaan Mersun Vario 4x4:sta. Auto kuulemma painaa 5,5 tonnia, en tosin kysynyt onko oikeasti kyse omamassasta. Sellainen alustaltaan aika härskin korkea iso koppipaku, olemukseltaan parhaat päivänsä nähnyt mutta ei mikään romu.
Olin hakemassa lapsia kävellen päiväkodista, kun totesin erään isän tulleen hakemaan lapsiaan nelivetovariollaan ja ajaneen reteästi auton oikeanpuoleiset pyörät upoksiin reiden korkeuteen ulottuvaan aurausvalliin. Vähän se näytti siltä että mahtaako se siitä ihan helposti irti lähteä, ja kun pääsin päiväkodin portille, niin sieltä kuski tulikin vastaan sepeliämpärin kanssa selittäen samalla 4-5-vuotiaalle tyttärelleen että pitää vähän kaivaa että saadaan auto liikkeelle (tähän tyttö: "siinähän menee ikuisuus!")
Kaveri lykki vähän sepeliä tien puolella olevien pyörien eteen ja koitti ajaa autoa irti, mutta ei se mihinkään liikkunut, suti vain tyhjää. Penkan puolen renkaat oli edelleen syvällä aurausvallissa, jonne kuulemma auto oli pudonnut kuskin ajettua auton ensin vallin päälle. Ei siis riittänyt kovuus vallissa kun saksan rauta painaa riittävästi. Menin siihen sitten lasten kanssa auttamaan kaivelemalla vallia pois pyörien edestä, ei tosiaan ollut kovin kovaa se lumi joten ihan käsin sai suurimmat pois renkaiden edestä. Sepeliä taas renkaiden eteen, mutta ei auttanut. Kolmella suti, kuulemma lukot löytyy keskeltä ja taka-akselilta.
Sitten puhalsin ja puhkuin ja menin auton taakse työntämään, ja siitä tuli kuin ihmeen kautta se riittävä momentti eteenpäin, että auto nytkähti ja lopulta irtosi penkasta.
Tarinan opetus ei kuitenkaan ole se että lukko pitää olla edessäkin, vaan että renkaat, renkaat ja renkaat (ja sanotaan vielä neljäskin, että joka kulmassa on kunnolliset: renkaat). Edessä oli ainakin sellaiset perus kuormurin kesäsilestonet, jossa ei mitään poikittaisia uria. Takana näytti olevan vähän kuviokkaammat, en tosin tsekannut kaikkia neljää takarengasta siinä, mutta ei ne mitkään talvirenkaat olleet. Ne etuset näytti siltä että en uskaltaisi sillä autolla ajaa tässä kelissä minnekään, voisin kuvitella että pysähtyminen ihan perus tallautuneella lumella alamäkeen on aika olematonta.
Toinen tarinan opetus on tietenkin se perinteinen, eli että nelivedolla pääsee pahempaan jumiin kuin kaksivetoisella
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Se mitä näin tänään aamun työmatkalla ei ole millään lailla ihmeellistä: dodge avenger ja caliber peräkkäin hätävilkut päällä tien reunassa. Siksi en asiasta raportoinut eilen kun ne samat autot oli samalla tavalla parkissa saman tien varrella. Eilen oli vaan päästy kolmisen kilometriä pidemmälle..
Lisäksi oli joku almera hyytynyt liikennevaloihin ja näinpä myös miten avensiksella jyrättiin pupujussi ja jatkettiin vaan hidastamatta matkaa.
Lisäksi oli joku almera hyytynyt liikennevaloihin ja näinpä myös miten avensiksella jyrättiin pupujussi ja jatkettiin vaan hidastamatta matkaa.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.