^Khyl, tilanne ja tilanteen ennakointi vaikuttaa paljon "kisatilanteissa". Sehän on vanha mersukuskin sanonta, että onnistunut ohitus perustuu ohitettavan täydelliseen yllätykseen.
Toinen, mikä tuosta tulee mieleen, on tehon ja voiman kokemus. Vuonna 2008 meille tuli töihin ihan uusia Audi A4:ia työsuhdeautoiksi - ekat B8 -koppaiset ja ekat commonrailit samassa paketissa, eli ~140hp/320Nm tjsp dieseleitä ja minä olin yksi neljästä, jotka oli ensimmäisen autotoimituksen vastaanottajissa.
Joku kuukausi-pari autojen saapumisesta eteenpäin pölistiin kahvihuoneessa ja kun siinä oli kaksi meitä uuuusilla audeilla suhaavia sankareita, niin muu jengi tottakai kysyi että millasia autoja ne on. Siinä missä kollega totesi että se on mahtava kun kiihtyy kivasti ja kulkee hyvin, kun samaan hengenvetoon minä totesin että ihan kelpo auto, mutta vähän ikävä kun ei sekään mihinkään mee. Ei liene vaikea veikata, kummalla meistä oli tallissa lievästi viritetty turbotonnari harrasteautona
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla