Hieno ja todella hyvässä kunnossa pidetty ja ammatilaisten puolelta myös viritetty SAAB 9-3 Turbo X Vtuner stage 2+ myynissä. Viime aikona paljon kuluosia uusittu mm Haldex , vetoakselit , pyöränlaakerit ... .Uudeman Griffin mallin pehme nahkasisusta , korissa paranettu melun vaimennus ... . Joku ei vaihtaa sukkia ja paita edes noin montaa x viikon aikana kuin äijä putsa ja kiilottaa oma harrasteSAABia.
Tutun näköinen kulkine tuli nettiautossa vastaan. Eli miun entinen parin vuoden takaa. Reilu 20 000 on kilometrejä tullu sen jälkeen näköjään. Miulta voi kysellä ainakin oman omistukseni aikasia remontteja ja ominaisuuksia jos joku sattuu tuota kyseistä yksilöä havittelemaan
Ei Nettiauton, vaan kirpparin löytö: Pipsa Possun retkivankkuri
Vaimo tuollaisen bongasi paikalliselta kirppikseltä lapsille muutamalla eurolla. Mähän innostuin saman tien. Tuollainen auton kuuluisi olla. Koko mitat hyödynnetty sisätiloihin, ryhdikäs pysty ajoasento. Voimalinja akkuineen lattian alle, iso tavaratila ja tarvittaessa lisätilaa katolla. No-nonsenseä toiseen potenssiin. Hyvän proton on leluautovalmistaja tehnyt, nyt on vain oikeilla autovalmistajilla hirveä kisa, että kuka saa täysimittaisen vankkurin markkinoille ekana.
Vaikka joo, onhan tässä ihan oikea riski siitä että toteutus ei sitten kuitenkaan ihan vastaa protoa. Käy kuin Turun funikulaarille:
Mut oikeesti, pitäis unohtaa toi jäähallin kokoluokka ja keskittyä tekemään pelkkä ihmiskuljetin. Tosta Saabista pois 30 % pituudesta ja leveydestä niin aletaan olla järkevässä mittakaavassa.
Vanha Volkkaripaku olis lähellä, mut siinäkin liikaa sitä pakumittaa sellaselle, joka ei kolmatta riviä kaipaa. Joku Mitsun Delica nelivetoineen oli aika lähellä ideaalia.
Suzuki kärry olisi selvästi pienempi vaihtoehto ->
Tästä tulikin mieleeni tarina jonka mukaan tällaisellä avolava-susukilla oli pari isompaa kössiä lähtenyt liikkeelle ja kun kuski polkaisi jarrun pohjaan, niin kärri kaatui nokalleen
Noitten pikkupakujen nokalleen kaatuminen ei ole pelkkä legenda, TM onnistui siinä myös, ja teki luonnollisesti jutun. Lehteä ei enää ole ainakaan tallessa (voi olla jossain vintillä jemmassa ehkä), joten en mene sanomaa oliko minkä merkkinen, mutta joku näistä em. japskeista kuitenkin. Tuskin Subaru, siinä vetävä taka-akseli parantaa painonjakaumaa.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi (räjähtänyt), Volvo S60 d5 A Summum -07, og9-5 wagon 2.0t Biopower (ehkä)
#2742 (muistaakseni)
Nämä minun lukemat lehdet sijoittuu n. 88-92 välille.
Mutta oli ne kauheita yleisestikin, kerran pätkän matkustin Lite-acella, joka luokassaan taisi olla parhaimmistoa, siten että minä pienimpänä (silloin n.80-85kg) jouduin keskelle ja kummallakin puolella äijät n. 130kg. Olisi voinut olls eroottinen tunnelma...
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi (räjähtänyt), Volvo S60 d5 A Summum -07, og9-5 wagon 2.0t Biopower (ehkä)
#2742 (muistaakseni)