Ei mene kaupaksi, koska yli 10ke on melkoinen määrä rahaa 13 vuotta vanhasta autosta. Vastaavilla spekseillä (ikä, kilsat, kunto) on saatavilla saman rahaan myös tunnetumpia premium-merkkejä, kuten penareita.
Tunnettu merkki ei tee autosta parempaa. Mulla tossa tökkää silmään järjettomät huoltovälit. 30 tonnia samalla kuralla, niin ei hyvä. Oli longlife tai ei. Myöhemmin näköjään väli pienentynyt.
Kallishan tuo on. Hyvää ajettavuutta saa halvemmallakin, kun jättää Saab lasit kotiin. Toki jos haluaa Saabin, niin ei muuta kuin hakemaan. Perusmallissakin on ihan riittävät varusteet, turhan tingeltangelin puuttuminen on plussaa.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Olishan tuo komia kakkosauto. Eikä tuu samanlaisia vastaan joka kadunkulmassa, vaikka lähtis vähän kauemmaskin.Autoscout24 ei löydä yhtäkään, Mobile.de löysi yhden yksilön Vilnasta, siinä Euroopan tarjonta
E: Pohjois-Amerikoissa myytiin yhteensä alle 3000 yksilöä 2013-2016 välillä
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Jotain hätää ilmeisesti Bilteman päässä, koska omankin avon rekkarilla väittää tehoja olevan 252hv, joka toki lienee lähellä totuutta, mutta Traficomin paperloissa on sama kuin valmistajankin tieto, eli 209hv.
Edit. Tai sitten Biltemassa on hoksattu, että kaikissa Suomen NG93:ssa on vähintään stage 1 sisässä
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05