Mjoo... Käyttikseksi tuon ostin mutta aika nopeasti kävi ilmi että motti piti rempata, tämä olisi tietty selvinnyt jo ostovaiheessa jos olisi yhtään tarkemmin auton mukana tulleita kuitteja katsonut. No, vaihdetaan rempattu kone tilalle kun niin siisti korikin.
Meni tovi niin kaaret alkoi kupruumaan, lattian vesitulppien ympärystä, ja varapyöräkotelo myös. Sitten olin että perkele, laitetaanhan kuntoon nekin ja isolla rahalla että ajetaan sitten hautaan asti tällä.
Noh, bensan ja viinanhinta on pompannu tällä välillä mukavasti niin kuin kaikki muukin. Eikä tolla oikeen muutenkaan enää raaski ajella suolapaskassa kun on kondikseen laitettu
Rivitaloasujana ei mitään saumoja pihalla säilytellä museorekkari-ikään asti, mitään tallipaikkaa ei huvita maksaa. Auto on nyt hieman riesa mutta samaanaikaan olen melkein tippa linssissä viemässä sitä huomenna liikkeeseen vaihtoon pilkkahinnalla ja otan vähän kuluttavan "järkiauton" tilalle.
Jotenkin kait kuvittelin että menis helposti kaupaksi, miksi kukaan haluaa ostaa tonnilla romun josta sitten pitää rempata motti ja ruosteet kun voi ostaa valmiiksi ehjätyn. Noh, saabistit on pihejä tee-se-itse -miehiä niin eihän se kaupaksi mene
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT