www.tankkaus.com
-
- "Viggen"
www.tankkaus.com
Onkos moni Saabisti jo tuon sivuston käyttäjiä? Kätevä laskuri kulutuksen seurantaan ja muutenkin auton kulujen seurantaan.. aikas vähän on Saabeja listalla.. etenkin vanhempaa kalustoa.. olisi mukava vertailla kulutuslukemia! Tuon laskurin mukaan esim. oma kuuppani kulutti kesällä keskimäärin 7.7 litraa satasella..
http://www.tankkaus.com
http://www.tankkaus.com
Saab 96 -70
Citroen Xsara Picasso HDI 2001
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Löytyihän sieltä maininta Saabistakin:
Top-30: Suurikuluisimmat 95E-ajoneuvot
23. 1843 Saab 900 Turbo 1989 2.0 11.5
Top-30: Suurikuluisimmat 95E-ajoneuvot
23. 1843 Saab 900 Turbo 1989 2.0 11.5
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Tankkauksista
Itse Olen merkannut tankkaukset viime vuodesta lähtien kyseiseen palveluun! Kätevä kun voi vuoden lopulla ottaa tulosteen tankkauksista!
Myös edellisen saappaan lukemat heitin sinne!
Autot: 1765 ja 967
Lukemat aika hurjia vielä uudella autolla!
Myös edellisen saappaan lukemat heitin sinne!
Autot: 1765 ja 967
Lukemat aika hurjia vielä uudella autolla!
Kalle Kiviranta
Saab 9-3 SC 1.9 TidS (-07),Saab 9-3 SC 2.0 (-06), Saab 99 2.0 (-72), Saab 900 (-87), Saab 96 (-75, -73 ja -65)
Saab 9-3 SC 1.9 TidS (-07),Saab 9-3 SC 2.0 (-06), Saab 99 2.0 (-72), Saab 900 (-87), Saab 96 (-75, -73 ja -65)
En viitti lähteä tohon hommaan. Ajotietotokoneestakin kattelen mieluummin ulkolämpötiloja. Menee ajamisesta into jos pitää bensoja kytätä koko ajan.
Ei tarvitse olla insinööri tajutakseen, että kaikkihan ne menee...
Ei tarvitse olla insinööri tajutakseen, että kaikkihan ne menee...

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
toihan on varsin oivan näköinen systeemi. oman auton tiedot syötetty, kunpa muistaisin tankilla vielä laittaa tiedot ylös...
ihmettelen vaan pitkäänkö tuo palvelu pysyy ilmaisena.
ihmettelen vaan pitkäänkö tuo palvelu pysyy ilmaisena.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
No, nyt kun kirjauduin palveluun ja tutustuin siihen tarkemmin, niin huomasin, että olen koodannut itse vastaavan järjestelmän reilu vuosi sitten kesälomalla, mutta sillä erolla, että lähdin liikkeelle kännykkäsoftan tekemisestä. Palvelinsofta kun on meidän pääasiallinen bisnes, niin siitä en ole stressannut. En kuitenkaan satsannut siihen sen enempää ja se jäi "pöytälaatikkoon", kunnes noin kuukausi sitten kaverit lähti työstää sitä eteenpäin. Nokialaisessa se demona kuitenkin pyörii...
Miksi kännykkäsofta? No ensinkin siksi, että se olisi sellainen tuotekehityskokeilu, että joko noi kännykät on tuohon tarkoitukseen valmiita ja toisekseen siksi, että en minä ainakaan vielä ole noita tankkauksiani ylös kirjannut ja se internet-pc ei satu olemaan siellä tankilla mukana, mutta kännykkä on. Sen verran olen noita WAP-palveluja kokeillut, että ne on tähän tarkoitukseen kankeita ainakin tällä nykyisellä 40-sarjan Nokialaisella.
Ai, miksi kirjoitan paljastuksiani tänne? No ihan siitä syystä, että haluan tietää kommenttinne siitä,
a) onko tankkaus.com -palvelu jo niin hyvä (minusta on, vaikkei kokemuksia käytöstä olekaan), ettei mun kannata "kilpailla" sen kanssa ja
b) uskotteko siihen, että voisitte syöttää kännykällä tiedot järjestelmään, jos sen käyttöliittymä olisi joustava? Meinaan, että voisin tarjota sitä käynnykkäsoftaa tuon palvelun käyttöön (eli siis tälle Sauli Karhulle, jonka firma tässä ilmeisesti on takana)
Näihin kuviin ja tunnelmiin.
Miksi kännykkäsofta? No ensinkin siksi, että se olisi sellainen tuotekehityskokeilu, että joko noi kännykät on tuohon tarkoitukseen valmiita ja toisekseen siksi, että en minä ainakaan vielä ole noita tankkauksiani ylös kirjannut ja se internet-pc ei satu olemaan siellä tankilla mukana, mutta kännykkä on. Sen verran olen noita WAP-palveluja kokeillut, että ne on tähän tarkoitukseen kankeita ainakin tällä nykyisellä 40-sarjan Nokialaisella.
Ai, miksi kirjoitan paljastuksiani tänne? No ihan siitä syystä, että haluan tietää kommenttinne siitä,
a) onko tankkaus.com -palvelu jo niin hyvä (minusta on, vaikkei kokemuksia käytöstä olekaan), ettei mun kannata "kilpailla" sen kanssa ja
b) uskotteko siihen, että voisitte syöttää kännykällä tiedot järjestelmään, jos sen käyttöliittymä olisi joustava? Meinaan, että voisin tarjota sitä käynnykkäsoftaa tuon palvelun käyttöön (eli siis tälle Sauli Karhulle, jonka firma tässä ilmeisesti on takana)
Näihin kuviin ja tunnelmiin.
-
- "Viggen"
Joo tuo on kyllä paha.. monesti meinaa unohtua ottaa kilometrit ylös.. kerran on tarvinnut jopa käydä mittaamassa monta kilometriä on paikasta a paikkaan b kun unohtui kilomeeetritlucaf kirjoitti:toihan on varsin oivan näköinen systeemi. oman auton tiedot syötetty, kunpa muistaisin tankilla vielä laittaa tiedot ylös...

Hienoa että nyt on 99 myös listoilla

Saab 96 -70
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Tästä ajatuksesta poiki yhteydenottoni suoraan Saulille, ja osan hänen vastauksestaan voinen postata tänne.jariha kirjoitti:a) onko tankkaus.com -palvelu jo niin hyvä (minusta on, vaikkei kokemuksia käytöstä olekaan), ettei mun kannata "kilpailla" sen kanssa ja
Eli tästä mahdollisesti poikivan yhteistyön tuloksia tulette näkemään palvelun kehittymisen muodossa. Toivottavasti. Ja olen pahoillani, että toin keskustelun tänne. Mutta olin huomaavinani positiivista suhtautumista palveluun ja innoistuin siitä itsekin.Voit laittaa vastauksiani tuonne foorumiin, jos haluat
a) Saan päivittäin tosi positiivista palautetta tuosta palvelusta, ja
palvelun käyttö kasvaa koko ajan. Saa toki lähteä kilpasille, mutta en
tiedä kannattaako :-)
b) Yhteistyö olisi loistava juttu! WAP-käyttöliittymä on suurimmalla
osalla puhelimista hankala, vaikka mitä tekisi.
Sitten joku kysyi ilmaisuudesta:
Se on ollut ehdoton pyrkimykseni koko ajan. Ei tällaisesta palvelusta
kuulu joutua maksamaan. Eikä kukaan maksaisi :-) Toki tavoitteena on
pystyä jatkossa kattamaan palvelun pyörityskulut, joten etsimme jossain
vaiheessa (kun palvelu saadaan ensin kunnolla kasvatettua)
yhteistyökumppaneita ja saatamme jatkossa myös tarjota maksullisia
lisäpalveluita.
Voit myös kertoa, että tunnustelemme yhteistyökuvioita. Olen ollut koko
ajan aika avoin palvelun kehitys-suunnitelmien suhteen. Se on tuntunut
oikealta ratkaisulta: Käyttäjät ovat ideoineet ja kommentoineet jo
etukäteen, näin palvelu kehittyy oikeaan suuntaan. Toinen etu: Kun
tankkaus.comiin pystyy vaikuttamaan, ei synny kilpailevia palveluita :-)
-Sauli
Jatkakaa...
-
- "Hirsch"
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Olen nyt käyttänyt omaa softaani kännykässäni marraskuusta lähtien siten, että tankilla kirjaan tapahtumat siihen ja lähetän ne samantien palvelimelle. (Karua todellisuutta ovat kulutuslukemat vanhoilla Saabilla, ainakin talvella.) Muutama muukin pilottikäyttäjä on todennut sovelluksen hyväksi ja toimivaksi. Hioin sitä nyt hieman ja tällaisessa vaiheessa se nyt on: http://www.vippet.net/tankkauscom