Mozilla ongelma

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3983
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Mozilla ongelma

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Osaisiko joku neuvoa, mikä on vialla, kun Mozilla ei näytä esim. Youtube videoita, vaan moittii: "An error occured". Please try later. Joku saattaa näkyä, mutta pääasiassa ei. Myöskään esin Lidlin sivut eivät avaudu kokonaan. Jotenkin käsittäisin homma liittyvän flasheihin. Olen ladannut viimeisimmän Flash Playerin jne. mutta muutosta ei tullut.

Tämä poikkeus näkyy:
http://www.youtube.com/watch?v=puq9V5FY12g

esim. tällaiset eivät näy:
http://www.youtube.com/watch?v=Nki3uv-x ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=kRKPBIJE ... re=related

Ongelma on vaivannut jo jonkin aikaa. Safari ja Chrome toimivat. Miten niiden kautta saa ladatuksi vaikkapa noita mainittuja videoita omalle koneelle? Aiemmin Download Helperillä se onnistui Mozillassa, samoin Real Playerilla.

Eipä tämä nyt maailmoja kaada, mutta olisi hauska tietää, missä on täppä väärässä paikassa.
# 419 Vesa Pohjalainen
tonyyqi
"Turbo"
Viestit: 233
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2010 20:26
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Mozilla ongelma

Viesti Kirjoittaja tonyyqi »

Ota ensin pois käytöstä Mozillan litännäisistä kaikki tuollaiset download helperit sun muut. Kokeile poistaa mahdollisia liitännäisiä ja lisäosia muutenkin käytöstä ja kokeilla jos joku on ristiriidassa flashin kanssa. Suuri osa noista Youtube-rip lisureista on tehty jotenkin aivan käsittämättömästi ja aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä.

Jos ei auta niin poista Flash koneesta ja Mozilla ja molempien uudelleenasennus niin uskoisin että viimeistään toimii.

Youtubevideoiden lataukseen olen itse käyttänyt oikeastaan netissä olevaa palvelua.

Kun ladattava video on auki selaimessa niin "www." ja "youtube.com/xxxxxxxxxxxxx" väliin laittaa lataa eli osoitteeksi tulee www.lataayoutube.com/xxxxxxxx niin avautuu sivu josta video on ladattavissa/muunnettavissa esim. mp3 tiedostoksi.

Suurempiin latausoperaatioihin Youtubesta käytän Mozilla lisäosia nimeltä BytubeD ja Downthemall.
#5224
9-3SS 2.0t Aero -03 Steg 1
Kuvat | Videot
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mozilla ongelma

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Download helper on hyvä ohjelma!! Mulla on se joka koneessa ja se ei kyllä ole syy
tuohon ongelmaan.. Mä oon kans ton mozillan ja flashin poiston kannalla ja se
mozillan uninstall ohjelma vissiin kysyy sit et jätetäänkö tiedot koneeseen, vaikka
mozilla poistetaan... siihen luonnollisesti että poista kaikki.
Muista vaan tallentaa kirjanmerkit ennen poistoa...
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Holmes
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Syys 07, 2004 09:01
Paikkakunta: Mustasaari

Re: Mozilla ongelma

Viesti Kirjoittaja Holmes »

 ja Safari...
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3983
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: Mozilla ongelma

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Holmes kirjoitti: ja Safari...
Eli....?????

Uusin sekä Flash Playerin että Mozillan, mutta eipä noilla ollut vaikutusta, vaikka poistin molemmat kaikilta osin. Sellainen vielä, että Mozilla "syö" myös omien sivujeni flash -napit. Toiset selaimet eivät samaa tee.
# 419 Vesa Pohjalainen
Vastaa Viestiin