tyriminen minkä muistan

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

tyriminen minkä muistan

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

1) työkaverini tarina
Lentokouluun oli tulossa uusi oppilas. Isukki toi tyttöään (namipala) lentokurssille. Kaverini istui tiskillä ja esitteli koulutustamme. Otti lehtiön käteen, johon hieman tietoja ylös. Viskas sen muistilappuvihon naama punasena roskikseen.
Olin laittanut siihen tiskille Keihäsen-seximuistilaput. Asiakas huomas kyllä.
Seuraavaksi kaverini etsi katseellaan uutta muistilehtiötä.
Taas punastuvat kumpikin.
Katsos, olin nokkelana miehenä vetänyt vihreän Mamba-kortsun paperipyyhetappiin. Sellaseen missä käsipyyhkeitä pidetään pöydällä.
No, se kans lens roskikseen.
Isukki sanoi seuraavaksi: " vie toi flikka taivaalle, siellä ei kait ole ylläreitä"
Kaverini kulki ympäri pälyillen, joskos jostain jotain jaskan jekkuja.

No, lento meni sikäli hyvin, että pääsivät ehjänä takasin. Mitä nyt sähkölinjan rippeet siivessä ja kerä kaapelia potkuriakselin ympärillä.

Kaveri näytti saaristossa kuinka pakkolaskuharjoitus tehdään. Ei mennyt ihan nuottien mukaan, ajoi sähkölinjan läpi.

Tytteli tuli kursseille ja suoritti lupakirjan.

2) Mun tyriminen

Upea lady toi mamispoikaansa lentokouluun. Kyseli kaikenlaista. myös materiaalia.
Annoin vahingossa sellasen vitsipaperin, sellasen Uppsalan ekonomien pääsykokeen.
Kyllä olette nähneet vastaavia hömpötyksiä poliisiopiston pääsykokeina.

Ei muuten ladyn poju tullut kurssille, ei tainnut olla ainesta :lol: :lol:
Viimeksi muokannut Firges9000, Ma Joulu 27, 2004 01:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

:D :D

Käytännönpilat piristävät aina päivää.

Itse olen saanut muutaman tehtyä ja tosin myös joutunut muutama uhriksi.
Takisa ajaessani selasin joskus iltapäivälehteä, jossa oli juttua homoliitoista ja kuvassa kaksi miestä suutelivat toisiaan.
Soitin kaverille, että oletko lukenut päivän lehteä. -En ole, kuinka niin. Kerroin, että siellä on sivulla 12 kuva kauppatorin taksitolpalta ja hän sekä eräs toinen kuski Jari näkyvät siinä kuvassa erittäin selvästi. Kaveri oli sitten jossain vaiheessa päivää nähnyt tämän Jarin taksitolpalla ja mennyt hänen autoon istumaan. -Jari hei, näytä tuota lehteä. Meistä on kuulemma joku kuva sivulla 12.......
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Saab93
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 16:25
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saab93 »

Meillä oli tapana kavereiden kanssa tehdä jokin kepponen jos joku sammui. Oli sit yks pale käymässä jenkeissä kylässä ja mieshän sitten sammui kesken illan sohvalle, ei muutako sprii liukosella tussilla selkä täyteen erinäisiä piirustuksia :D ! Koko homma vielä taltioitiin tämän kyseisen herran
videokameralla. Oli pokassa pitelemistä kun kaveri heräs aamulla ja alkoi katsomaan edellisen illan kuvauksia kun alkoi kysyyn et kenes selkään me ollaan piirelty :D !
Myöskin oli näkemisen arvoisia ilmeitä jenkeillä kun mentiin uima-altaalle!!!
Saab 93 205Hp Jenkkimalli!!!!!
*MYYNNISSÄ*
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

putsari

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Ei välttämättä suurin tyriminen mutta aika paha kun vieläkin muistaa

Olin kahdeksankymentäluvun puolivälissä asentajana autokorjaamossa oli merkkiliike,tuli oopelin startin kunnostus.Työ valmistui ja kokeilin hyvin pelaa,eli peltikiinni ja auton luovutus pomolle,ja pomo luovutti se asiakkaalle.
Asiakas lähti ajaan kerkis kuulemma aika pitkälle kun auto alko nykii,oli syksy äijä meni tarkistaa oliko imuilmanesilämmitys talvi asennosa.
Autosta puuttu koko ilmanputsari systeemi oli unohtunu asentajalta laittaa,
äijä tuli kailottaan pomolle mitä hittoa tää oikein on ja asikkaita työn vastaan otto täynnä.
Pomo mulle korvat punasena selittään tapausta,mina iskin putsarin pomon käteen ja sanoin sille että laita sä kun oot äijän kanssa puheväleissä.
Ei käyny tää järjestely pomolle,auto seiso pääoven eessä ja ukkoja ympärillä ihmettelemässä korjaamon työn laatua.Jouduin ite meneen asenentaan putsaria,asiakas kyselee kovaan ääneen mitä muuta sieltä mootorista puutuu ja muut asiakkaat säesti vieressä että miten noin iso osa voi jäädä pois.
Ei jostain syystä tehny mieli selitellä kiireestä ym ym.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Löin pomolle putsarin käteen.----asenna, kun oot puheväleissä sun asiakkaas kanssa...........

.........Repesin...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Männä kesänä tuli ostettua Skoda :oops: :oops: :oops: :!: :!:
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Ansis kirjoitti:Männä kesänä tuli ostettua Skoda :oops: :oops: :oops: :!: :!:
pukki korjas erheen. :D :D
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Aikoinaan intissä joukkuuenjohtaja, innokas luutnantti, päätti kohottaa miesten kuntoa joten mentiin pelaamaan vähän sählyä. Peli oli kovaa ja taklaukset sen mukaisia. Pallo pomppasi minulle ja lämäsin minkä pystyin ja kas kenenkäs naama oli lavan korkeudella. Luutnantti sai kunnon tällän kasvoihinsa. Veri lenti ja äijä otti lukua. Nostettiin luti pystyyn ja kas silmäluomo repsotti irtonaisena vain toisesta kulmasta kiinni. Luti tikattavaksi ja alik Kosonen oli sen jälkeen AINA vapaaehtoinen hakemaan hulluja antenniosastolta, vielä sekopäisempiä Ladesta putkasta, viemässä piripäitä putkaan ja kaiken kruunaa 2kk leiri opistoupseerien kanssa Vekarajärvellä. Sainpa ainakin olla rauhassa ainaiselta nakilta. Jos vartiovuoroista puutttui mies olin valmiina täydentämässä puutosta, itse siitä tietämättäni. Kummasti nimeni pomppasi aina esille kun oli jotain ylimääräistä tiedossa. Oi niitä aikoja.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Entisen pomon eukko kävi sillointällöin siivoamassa tv-huollolla ja tietenkin siitä piti aina keskenkasvuisen pojanklopin huumoria yrittää vääntää. Sattuipas sitten kerran olemaan normaalia perusteellisempi siivous ja minä katselemaan sosiaalitiloja ja etenkin vessaa todeten pomon eukolle "ai että, on niin puhdas vessa että nyt on oikein ilo kusta nurkkaan!"

No, tietysti huumorintajuisena tyyppinä tämä nappasi minua kaksi käsin munista kiinni ja kysyi "niinkö?"... arvatkaas vaan, tuliko pomo juuri silloin paikalle. Hetken aikaa ei oikein järki sanonut että mitä tässä pitäisi sanoa ja miten asiaa selvitellä.. :oops:



Toinen tapaus, joka äkkipäätään tulee mieleen: Olin tulossa kauempaa kotiapäin ja kun viikon poissa olin ollut, niin tietty ne miehiset tarpeetkin jylläsivät.. joten eikun kirjoittaman tekstiviestiä ajellessa "hommaas muksut hoitoon ja alkaahan itte limoittumaan.. mie oon tulossa"... muuten homma meni erittäin hyvin, mut viesti meni vahingossa kaverin muijalle.. :oops:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Vastaa Viestiin