Minulla on vuosia vanha mutta toiminnaltaan loistava, tuollainen kuvan Spirit-mallin musta boksi.
Boksin pinta on semmoinen "appelsiinipintainen", vaikka se ei kuvasta näykään. Se ei siis ole sellainen "tasainen kuten (normaalisti...) auton maalipinta, kiiltävä".
Nyt kun sitä viikonloppuna kattelin, niin se kaipaisi hiukan "ehostusta, meikkaamista ja mustan värin palauttamista"
Mikähän olisi paras aine tuohon tarkoitukseen?
Suksiboksin ehostus, musta Thule
Suksiboksin ehostus, musta Thule
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Suksiboksin ehostus, musta Thule
Autoglymin Bumber care onkin tuttu tuote.
Kun sillä noita kylkilistoja käsittelin niin minusta ne jäi hiukan nihkeäksi ja keräsivät kokolailla paljon pölyä.
Kun sillä noita kylkilistoja käsittelin niin minusta ne jäi hiukan nihkeäksi ja keräsivät kokolailla paljon pölyä.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Suksiboksin ehostus, musta Thule
tuning: hillikuituteippaus tai muun värinen kalvo. Tai kumikalvomaali kilikali pullosta.
Muutoin, Boat Rubbing ja vahaus päälle.
Muutoin, Boat Rubbing ja vahaus päälle.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: Suksiboksin ehostus, musta Thule
Jaaha, 7 vuotta ikivanha ketju Noinko vanha tuo boksi on ja edelleen kunnosssa ja toimii
No juu, jatketaanpa tässä. Tuolla IC1970'n topicissa off-topic'asin kun häneltä tuli oiva vinkki kuumasta ilmasta. IC1970 ehosti Opelin mustia muoviosia kuumailmapuhaltimella. Siitä innostuneena testasin kuumaa ilmaa Thule Spirit-suksiboksin mustan alaosan ehostamiseen.
2000 W puhaltimella reilusti lämmittäen ja heti kun alkaa harmaantunut väri tummua mustaksi, puhallus pois/toisaalla. Lopputulos tosi hyvä alun harjoitteun jälkeen. Nyt jos alkaisin alusta niin tietäisin että kannattaa harjoitella semmoiseen kohtaan joka ei näy. Joo, ABS-muovi muuttaa muotoaan tosi helposti...
Palokuntaa ei muuten tarvittu, mutta puhallin kärvähti maalisuoralla. Vastus kuumenee mutta puhallus jumissa
Kiitosta vuan vielä keran intercooler-miehelle!!
No juu, jatketaanpa tässä. Tuolla IC1970'n topicissa off-topic'asin kun häneltä tuli oiva vinkki kuumasta ilmasta. IC1970 ehosti Opelin mustia muoviosia kuumailmapuhaltimella. Siitä innostuneena testasin kuumaa ilmaa Thule Spirit-suksiboksin mustan alaosan ehostamiseen.
2000 W puhaltimella reilusti lämmittäen ja heti kun alkaa harmaantunut väri tummua mustaksi, puhallus pois/toisaalla. Lopputulos tosi hyvä alun harjoitteun jälkeen. Nyt jos alkaisin alusta niin tietäisin että kannattaa harjoitella semmoiseen kohtaan joka ei näy. Joo, ABS-muovi muuttaa muotoaan tosi helposti...
Palokuntaa ei muuten tarvittu, mutta puhallin kärvähti maalisuoralla. Vastus kuumenee mutta puhallus jumissa
Kiitosta vuan vielä keran intercooler-miehelle!!
Sininen Saab 9-3, '99