Moron,
Nyt täytyisi löytyä Tampereen seudulta putiikki jossa kannattaisi korjauttaa tai edes korjausarviota kysellä jo lähes 15v vanhalle pioneerin vahvistimelle. Tuossa työkaveri ehdotti Pirkanmaan AV-Huoltokeskusta ja itse puh.luettelosta löysin Dig-servicen & Audio tason. Olisiko noista mihinkään ja onko jollakin ehdottaa jotain muuta korjaajaa?
Vastauksista kiittäen.
Noista voi monesti löytää kärvähtäneitä lasisia putkimaisia sulakkeita kun kuoren sisään itse katselee. Jotkut vanhat sterkat on tullut noilla kuntoon.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu kirjoitti:Noista voi monesti löytää kärvähtäneitä lasisia putkimaisia sulakkeita kun kuoren sisään itse katselee. Jotkut vanhat sterkat on tullut noilla kuntoon.
Muistaakseni sen verran olen kannen alle kurkannut, että sulakkeet ok. Vahvistin ollut jo jonkin aikaa rampa, kun sentään toiset kaiutinkanavat toimii. Korjausarvio kustannukset olisivat 20€ ja korjaus alk. 70€ eli ei hirveästi taida kannattaa korjata.
Kyllä vanhojakin laitteita kannattaa korjauttaa, ne on oikeita laatulaitteita ja kunnolla rakennettuja. Samaa laatua ei enää kaupasta saa, valitettavasti.
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
t-lahdenmaki kirjoitti:Kyllä vanhojakin laitteita kannattaa korjauttaa, ne on oikeita laatulaitteita ja kunnolla rakennettuja. Samaa laatua ei enää kaupasta saa, valitettavasti.
Itte kun tekee niin on laatu ja hinta palanssissa; fifty-sixty...
AV-hualtokeskus on ainakin osien hinnoittelussa lähes realistinen putiikki. Työ maksaa nykypäivänä aivan sti joka paikassa...