Having a BAD day!
Having a BAD day!
Tässä on vertailupohjaa, jos tuntuu ettei itsellä ole ollut ihan paras päivä takana...
http://gdch.org/havinga/badday.htm
http://gdch.org/havinga/badday.htm
Saabisti #2397
Ei enää omaa Saabia, mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Ei enää omaa Saabia, mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Aivan! Eipä tällaista syntyisi, jos olisi nosset tarpeeksi järeällä eli siis Scanian pohjalla!jens.hall kirjoitti:Kyllä Scania pitäis hoitaa kaikki hommat!!!
Mutta joo sorry sinänsä, en muista nähneeni tätä itse aiemmin täällä enkä missään muuallakaan... enkä ollut katsonut viimeistä kuvaa edes niin tarkasti eli minuun meni ihan täydestä tuo fotoshoppikikkailu...
Saabisti #2397
Ei enää omaa Saabia, mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Ei enää omaa Saabia, mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
-
dartsiartsi
- "Turbo"
- Viestit: 278
- Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
- Paikkakunta: Tikkakoski