Niin olisko kenelläkään tietoo mistä sais ostettua tollasia elvis laseja.. Oon tässä pari vuotta etsiskelly sellasia ja käskeny tutujen etsiä niitä myös ulkomailta.. Suomesta löyty noita muovisia jäljitelmiä, kyllähän nekin aika hienot on, mut aidot on aina aidot..
Eli jos jollain ois tietoo noista, mistä niitä sais. Tai ees minkä merkkiset ne on, niin vois kertoo..
Ehdottomasti hienoimmat aurinkolasit mitä maa päällään kantaa..
Ämeet on rällit! Ittellä oli Ray-banin hopeasankaiset PS8:t. Olivat kuulemma viimeinen Amerikassa tehty sarja (5500kpl), hintaa oli muutama vuosi sitten likemmäs 700 markkaa ja alennusta oli silti yli 70%. Eipä siinä, joku otti varasti armeijassa
Ainakin joku tilannut tuolta suomeen.. Tossa komentti:
"20-08-2004 Pistin juuri tilauksen sisään Maximumeyewearille. Katsotaan meneekö Visa Electron läpi."
"07-09-2004 Tänään tuli kakkulat kotiin kannettuna. Eli hyvin toimi palvelu ja Electron. Paketissa oli tullin avaama tarra, joten siitä varmaan johtui pitkä toimitusaika osakseen. Tullissa taas koitettu, et sopisko tälläset arskat mulle.."
Ainakin joku tilannut tuolta suomeen.. Tossa komentti:
"20-08-2004 Pistin juuri tilauksen sisään Maximumeyewearille. Katsotaan meneekö Visa Electron läpi."
"07-09-2004 Tänään tuli kakkulat kotiin kannettuna. Eli hyvin toimi palvelu ja Electron. Paketissa oli tullin avaama tarra, joten siitä varmaan johtui pitkä toimitusaika osakseen. Tullissa taas koitettu, et sopisko tälläset arskat mulle.."
Ja perille näytti tulleen 19.päivässä..
Näyttää samoilta kun hain tänään tuolta garagesta.
Sangat metallia ja lasien kehys muovia. Olen ihan tyytyväinen noihin, pääs ainakin kokeilemaan että lasit istuu ennen tilausta. Ja hinta oli toi 17e.
Nyt vaan odottelemaan kesää ja aurinkoa
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.