Off Topikkia Video

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Off Topikkia Video

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Eli mistä löytyis halvalla videot kun taas laukes Sonyt. Edellinenkin on joka vuosi rikkoutunut ja tunnetusti niiden korjaaminen merkkihuollossa on halpaa. Niin on mulla noi toisetkin videot mutta nekin meni rikki. Eli tarvis olis saada käyttökelposet viideot pks alueelta kohtuu hintaan.

Jos jollakulla on kaapin nurkassa videot tai tietää liikkeen josta saa ihan minkä merkkiset videot niin tietoo tänne.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

No mulla tulee ekana mieleen tää "no se on vaan tyhmää maksaa liikaa" -liike.. Käväisehän siellä. Tai, jos olet oikein fiksu, niin suosi jotain pientä radiokauppaa.. :D tai jotain.. 8O
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
MV
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Su Loka 12, 2003 18:00

Viesti Kirjoittaja MV »

Paneppas kysyen tuonne:
http://www.dvdplaza.fi/forums/

Tiedä vaikka löytyisi uusi harrastuskin. ;)
bluewolf
"Turbo"
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 19:49
Paikkakunta: Susirajalta

Re: Off Topikkia Video

Viesti Kirjoittaja bluewolf »

potkuhousu kirjoitti:Eli mistä löytyis halvalla videot kun taas laukes Sonyt. Edellinenkin on joka vuosi rikkoutunut ja tunnetusti niiden korjaaminen merkkihuollossa on halpaa. Niin on mulla noi toisetkin videot mutta nekin meni rikki. Eli tarvis olis saada käyttökelposet viideot pks alueelta kohtuu hintaan.

Jos jollakulla on kaapin nurkassa videot tai tietää liikkeen josta saa ihan minkä merkkiset videot niin tietoo tänne.
Tai sitten jos tästä löytyisi oiva hintaisia osia koneistoon.

http://www.partco.fi/VIDEO2003-WEB.pdf

...ja sieltä -Bookmarks-koneistot-Sony
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä :lol: *

-1797-
Vastaa Viestiin