Puhelin rasituksen alla

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
dimebak
"Hölösuu"

Puhelin rasituksen alla

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Kävin tänään siis fiksaamassa etuspoikkaa anoppilan kellarin työhuoneessa. Lähdin anoppilaan poikani kanssa ja olin lähes satavarma perillä, että otin puhelimeni (Nokia 6310i) mukaan. Tongin taskut läpi ja katsoin auton lattialle. Ei löytynyt, joten oletin sen jääneen kotiin. Vaimokin tuli paikalle ja hän lähti aikaisemmin kotiin tekemään ruokaa. Olin lähdössä sitten sovittuna aikana kotiin pojan kanssa syömään, kun vaimo soittaa ja kysyy missä mun puhelin on. Ihmettelin kysymystä, kun anopin puhelimessa luki, että minä soitan. Sanoin puhelimen olevan ilmeisesti kotona. Ja olihan se, kun naapuri oli tuonut sen??? Tä??? Naapuri oli löytänyt sen pihalta ja sitten ilmeisesti ottanut selvää kenen puhelin oli.

Kotiin päästyäni ja syötyäni aloin purkamaan puhelinta, että oliskos päässyt vettä sisään jne. Ei ollu vettä sisällä mutta akussa on talvirenkaan nastan jälki. Joku, mitä suurimmalla todennäköisyydellä minä itse, on ajanut puhelimen yli ja kaiken kukkuraksi puhelin on täysin ehjä. Lukuunottamatta tietenkin tuota nastan jälkeä. No, on sitä tullut aikaisemminkin kehuttua tuon puhelinmallin kestävyyttä mutta tämä on jo kaiken huippu. Että mitä sitä iskunkestävällä, kun normimallikin kestää :D
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
jsuomi
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Serkku ajo valmetin kanssa 3110 yli, toimi muuten hyvin ainoastaan mikki oli hajonnu.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
eltzi
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja eltzi »

jsuomi kirjoitti:Serkku ajo valmetin kanssa 3110 yli, toimi muuten hyvin ainoastaan mikki oli hajonnu.
Toimi muuten hyvin,puhelinta vaan ei voinu käyttää enää soittamiseen :roll:
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Olen kuullut tarinan painotuksella tämä tarina on tosi. Oli eräs tukkikuski ollut lähdössä noutopaikalta, kun paskahätä iski ja armoton sellainen. Ei muuta kuin sateisena päivänä kuorman alle vääntämään sissipaska soratielle. Tarpeet sai tehtyä ja perseen pyyhittyä, ei sitten hurjempia ku autoon ja menoks. Puhelimen tarve tuli hetimiten ja puhelinta ei löydy mistää. Ulos etsimään ja sieltähän löytyy yliajettuna (siis tukkirekalla, ainakin 6 rengasta rullasi yli) juuri väännetyn paskan keskeltä :lol: Vituttais mullaki...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
99 GL
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

eltzi kirjoitti:
jsuomi kirjoitti:Serkku ajo valmetin kanssa 3110 yli, toimi muuten hyvin ainoastaan mikki oli hajonnu.
Toimi muuten hyvin,puhelinta vaan ei voinu käyttää enää soittamiseen :roll:
kyllähän sillä pystyy parit matopelit pelata kuitenkin :wink:
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Vastaa Viestiin