S..tanan tunarit parkkipaikoilla.... !!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
9-3Nokivasara
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2004 18:06

S..tanan tunarit parkkipaikoilla.... !!

Viesti Kirjoittaja 9-3Nokivasara »

Pistää pikkasen vihaksi toi sakki joka kulkee parkkipaikolla ihan miten sattuu... " Kuin tulva kuljettas" Luulis että autoa pitäisi osata ajaa ennen kuin edes yrittää mennä parkkipaikalle... mutta aina ei kuitenkaan ole niin..

Eli terveisiä sille mulkulle joka peruuttit puskurini ja vanteeni paskaksi...!! perjantaina 4.2. Joensuun uimahallin pihassa!!! :x :evil: :evil: Et sitten raaskinut jättää yhteystietojasi... !! :twisted: Saatana ku sattusin joskus ite paikalle kun joku yrittää livistää paikalta...

Eihän tästä porukasta kukaan sattunut näkemään...?

Onko muilla kokemuksi samaman kaltaisista jutuista.... Kuinka on kasko korvannu...? Ei kuuleman mukaan ole ilkivaltaa, vaan törmäysvahinko, suurempi omavastuu ku ilkivallassa, ja bonukset alas.. Perseestä koko vakuutustoiminta... :evil: :cry: :cry:
t-lahdenmaki
"Viggen"
Viestit: 668
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
Paikkakunta: Jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja t-lahdenmaki »

Ei nyt ihan konfliktiin asti, mutta eilisiltana kun kotiuduin vaasan miitistä, oli pihaamme ajettu uudenkarvainen E-mersu, joka oli puolittain minun paikallani (pihassa parkkiviivat selvästi näkyvissä). Viereinen paikka on kylläkin vieraspaikoitukselle tarkoitettu, niinkuin ne 5 muutakin siinä sen vieressä. Mutta minun paikkani on siinä "vierasparkkialueen" reunassa ja siinä on sekä lämmitystolppa että kyltti "VARATTU ZEA-733". Tästä huolimatta kyseinen mese oli puoliksi minun paikallani, vaikka koko vieraille varattu parkkialue oli tyhjä. Olisi siis voinut ajaa sen kotteronsa vähän paremmin sille puolelle. Ei ollut autossani paperia että olisin voinut kirjoittaa kärkevän viestin mersukuskille, mutta sen sijaan peruutin oman autoni siihen omalle paikalleni mersun viereen, taitoin omastani sivupeilinkin sisään ja taiteilin autoni niin lähelle mersua, että autojemme kylkien välissä oli noin 3 cm rako. Sitten vain ovat lukkoon ja tyytyväisenä sisälle. Ei mennyt kuin puol tuntia ku joku akka tuli soittaan ovikelloa. Kysyi miksi autoni oli ajettu kiinni hänen mersuunsa. Sanoin hänelle ettei se ollut siinä kylläkään kiinni, vaan siinä oli ihan selvä rako. Samalla tiedustelin miksi hän oli parkkeerannut osin minun paikalleni, kun vieressä olisi ollut ne 5 muuta TYHJÄÄ vieraspaikkaa. Kysyi sitten että miksi niin lähelle. Siihen vastasin: ei se ole mitenkään lähellä, se on vain juuri minulle varatulla paikalla. Kysyi josko tulisin siirtämään autoani, sillä hän ei mahtunut autollaan pois parkkiruudusta kun ei voinut yhtään kääntää, olisi ollut muuten saappini kyljessä. En mennyt siirtämään. Katoin sitten keittiön ikkunasta ku akka yritti taiteilla isoa mersua pois paikalta, ja kestihän se yli 20 minuuttia...... :lol:
Oppiipahan ajamaan varatuille paikoille....... 8)
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Red Dragon
"Hirsch"
Viestit: 990
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

Joo, itseäkin harmittaa toi autojen kolhimen parkkipaikoilla, mutta kaikkein idiootinta on kaahailu markettien parkkipaikoilla :evil:

Kun itellä on kaksi muksua (ikä yht. 5v.) niin sitä saa tosi tarkka olla ettei ketään spede lähettele jotain tanan bemaria/tojotaa ihmisten välissä miten sattuu.

Kyllä on ollut tuuria lapsiperheillä, kun ei ole käynyt vielä hassusti.

Terv Sami R.
#986
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7566
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Taas se havaittiin että toisen SAABin viereen on turvallista parkeerata.
Ja näin tapahtuukin vaikka se paikka olisikin sitten kauempana.
Eipähän ainakaan ole pelkoa että autoon tulisi lisää lommoja... 8)
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Sellaistahan se on , kerran sattu sellainen juttu , et olin parkissa ja viereiseen auton kylkeen peruutti toinen auto , mitäs muuta kun pakeni paikalta , otin rekkarin ylös ja odottelin kunnes tuli toisen auton omistaja paikalle , annoin rekkarin hänelle ja lupasin todistajksi , mitään ei ole kuulunut eli homma hoitu ilmeisesti kivuttomasti.

Itselle pari tapausta sattunut viimmeisin kuukausi sitten , viereiseen autoon tuli rouva ja aukaisi oven niin isolle et paukahti satkun oveen , no nousin autosta katsoon tuliko mitään ja just ku pääsin autosta ulos rouva kaasutteli tiehensä .... et semmoista , punaiset naarmut oli saabin ovessa jotka onneksi lähti hiomavahalla pois.
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Tämänkaltaiset jutut ovat harmillisia ja johtuu täysin siitä kun jotkut eivät kunnioita omia autojaan, saati sitten toisten, v*tuttaa! :evil: itellä ei ole onneksi vielä pahempaa, kuin kuskin ovessa pieni lommo, tuli joskus tornio reisulla...
Maailmassa pitäs olla enemmän Saabisteja... :D
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Näin on ja sit nuo nuoret ku ei säteile polla yhtään , marketin parkkipaikalla ladalla ja diesel mersulla ripa edellä vaan . Voi p.... no jääkööt mainisematta.
Siriam
"Viggen"
Viestit: 511
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Siriam »

Tarkoitatko rantakylän uimahallia? Itse asun melkein sen vieressä mutta en kyllä nähnyt kyseenomaista tapausta.

Toivottavasti vakuutusyhtiö korvaa.
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
ankeskit
"Saabisti"
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 16:29
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ankeskit »

Reddragon kirjoitti:Joo, itseäkin harmittaa toi autojen kolhimen parkkipaikoilla, mutta kaikkein idiootinta on kaahailu markettien parkkipaikoilla :evil:
Aivan! Tätä olen itekin ihmetellyt. Kaikki kävelyvauhtia suurempi on tollasella ahtaalla parkkipaikalla aikamoista arpapeliä. Sitä ei ihan kaikki näytä tajuavan (ilmeisesti ennen kuin jotain sattuu)

Se, että ajelee kesällä jossain 80 alueella satasta, ei ole mun mielestä läheskään niin riskaabelia, kun että ajelee neljääkymppiä jossain sitarin parkkiksella.

--
antti
saba2,1
"Aero"
Viestit: 459
Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 22:56
Paikkakunta: Helsinki/Lappeenranta

joo

Viesti Kirjoittaja saba2,1 »

Mulla kävi syksyllä tuuri selvittelyssä, kun tota 2,1stä kolhittiin kadun varressa. Oli siis parkissa ja itte olin skolessa päivän. Kun tulin takas, huomasin vilkunkappaleita maassa ja p....le, takaovi&kaari rutussa. :( :twisted:

Vieressä oli rakennustyömaa josta lähdin asiaa selvittelemään. Tunnin juoksin paikasta toiseen ja sain vihdoin selville et joku rekka oli tuonut tavaraa. Maassa oli selvät jäljet kun oli peruutellu ja etuvilkku oli rekasta mennyt rikki. Sain yhteystiedot ja kuskin kiinni. Väitti pokkana ettei ollut huomannut, mutta ei uskaltanut kiistääkään, koska otin poliisin puheeksi. Tarina päättyi hyvin, siinä mielessä että meni vastapuolen vakuutuksesta ja auto tuli kuntoon. Nyt talvella en ole raaskinut pitää uudempaa satkua hesassa, vaan annoin porukoille kakkosautoks ja itte ajelen vanhalla kaasari satkulla. :D

Ärsyttää kyl aivan tajuttomasti tossa tilanteessa kun ei ole mitään hajua et kuka ollut asialla ja kuinka huolimattomasti ihmiset ajelevat. Menee pinna vähemmästäkin! :? Toivottavasti saat jotenkin inhimillisillä kustannuksilla autosi kuntoon.
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
eltzi
"Turbo"
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 23:42
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja eltzi »

t-lahdenmaki kirjoitti:Ei nyt ihan konfliktiin asti, mutta eilisiltana kun kotiuduin vaasan miitistä, oli pihaamme ajettu uudenkarvainen E-mersu, joka oli puolittain minun paikallani (pihassa parkkiviivat selvästi näkyvissä). Viereinen paikka on kylläkin vieraspaikoitukselle tarkoitettu, niinkuin ne 5 muutakin siinä sen vieressä. Mutta minun paikkani on siinä "vierasparkkialueen" reunassa ja siinä on sekä lämmitystolppa että kyltti "VARATTU ZEA-733". Tästä huolimatta kyseinen mese oli puoliksi minun paikallani, vaikka koko vieraille varattu parkkialue oli tyhjä. Olisi siis voinut ajaa sen kotteronsa vähän paremmin sille puolelle. Ei ollut autossani paperia että olisin voinut kirjoittaa kärkevän viestin mersukuskille, mutta sen sijaan peruutin oman autoni siihen omalle paikalleni mersun viereen, taitoin omastani sivupeilinkin sisään ja taiteilin autoni niin lähelle mersua, että autojemme kylkien välissä oli noin 3 cm rako. Sitten vain ovat lukkoon ja tyytyväisenä sisälle. Ei mennyt kuin puol tuntia ku joku akka tuli soittaan ovikelloa. Kysyi miksi autoni oli ajettu kiinni hänen mersuunsa. Sanoin hänelle ettei se ollut siinä kylläkään kiinni, vaan siinä oli ihan selvä rako. Samalla tiedustelin miksi hän oli parkkeerannut osin minun paikalleni, kun vieressä olisi ollut ne 5 muuta TYHJÄÄ vieraspaikkaa. Kysyi sitten että miksi niin lähelle. Siihen vastasin: ei se ole mitenkään lähellä, se on vain juuri minulle varatulla paikalla. Kysyi josko tulisin siirtämään autoani, sillä hän ei mahtunut autollaan pois parkkiruudusta kun ei voinut yhtään kääntää, olisi ollut muuten saappini kyljessä. En mennyt siirtämään. Katoin sitten keittiön ikkunasta ku akka yritti taiteilla isoa mersua pois paikalta, ja kestihän se yli 20 minuuttia...... :lol:
Oppiipahan ajamaan varatuille paikoille....... 8)
Toi on kyl hyvä!! :twisted:
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Hah hah haa , sai rouva opetuksen todellakin :D :D
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1477
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Mun pitäis joskus ottaa kuva tosta meidän parkkipaikalta. Ku mulla on se reuna paikka siinä, et ei oo ku yks auto naapuri. No se sattuu olleen mustalaisten nissani. No kerran tulin parkkipaikalle autolla. No mustalaisperhe tuli samaan aikaan autolle ja niiden pikkupoika repäs nissanin takaoven auki silleen et kolahti mun auton kylkeen. No mä nousin autosta ulos ja siinä hetken huusin pojalle, kunnes sen isä tuli siihen väliin. No mollemmat pyyteli anteeks ja kun mitään jälkee ei onneks mun autoon tullu. No lähtiessä sanoin isällä, et katohan vähän pokas perään ettei toista kertaa kolhi mun autoo.. No nyt on vuoden verran ollut meidän autojen välissä sellanen metrin rako, et mahtuu molemmat aukomaan niitä ovia pelkäämättä..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Tutulla peruutti joku papparainen juuri maalatun auton kylkeen... poistui paikalta. Onneksi paikalle sattui joku ystävällinen rouva joka oli nähnyt tilanteen ja ottanut rekisterinumeron talteen. Ainut että paikalla ollut rouva oli sanonut että ei siihen oveen mitään tullut... Läjässähän se oli, naiset ja autot :)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

hakuba2 kirjoitti:Mun pitäis joskus ottaa kuva tosta meidän parkkipaikalta. Ku mulla on se reuna paikka siinä, et ei oo ku yks auto naapuri. No se sattuu olleen mustalaisten nissani. No kerran tulin parkkipaikalle autolla. No mustalaisperhe tuli samaan aikaan autolle ja niiden pikkupoika repäs nissanin takaoven auki silleen et kolahti mun auton kylkeen. No mä nousin autosta ulos ja siinä hetken huusin pojalle, kunnes sen isä tuli siihen väliin. No mollemmat pyyteli anteeks ja kun mitään jälkee ei onneks mun autoon tullu. No lähtiessä sanoin isällä, et katohan vähän pokas perään ettei toista kertaa kolhi mun autoo.. No nyt on vuoden verran ollut meidän autojen välissä sellanen metrin rako, et mahtuu molemmat aukomaan niitä ovia pelkäämättä..

[offtopic]
Erehdyppäs tällä paikkunnalla pitämään puhutteliua romanipojalle/tytölle.. niin on seuraavana perjantaina/lauantaina n. kymmenpäinen mannelauma soittelemassa ovikelloa.. :evil:
[/offtopic]
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Vastaa Viestiin