Jollei autossa tarkene talvella...
Jollei autossa tarkene talvella...
Niin tehkää kuten kaverini teki tähän uljaaseen http://www.kolumbus.fi/kariikonen/transit.jpg transittiinsa. Lämpöä löytyy, jopa siinä määrin että saa ikkunaa raotella... http://www.kolumbus.fi/kariikonen/kenno1.jpg.. syyläri on kokonaisuudessaan siirretty kabiinin puolelle.

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Tuo arjen-harmaa tosiaan viilentää. Lennostossa oli tosin kaikki lämpimän sinistä
tai metsään sekoittuvaa "kurkkusalaattia"
Mutta käy kyllä kateeksi, kun on tuon kokoinen lämppärin kenno ja kunnon puhaltimella.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Mikäpä estää, tosin vuodon sattuessa saattaisi munaskuita kirvellä kun 100 asteista jäähdytysnestettä tulvisi arimpaan paikkaan..Teemu kirjoitti: Eikös penkkiinkin vois virittää jäähdytysnestekiertoisen lämmityksen
Pykälää fiksumpi kaveri tekisi ed. mainittuun vielä magneettiventtiileillä mahdollisuuden kierrättää kesäisin omassa kennossaan ajoviimalla jäähtyvää nestettä... jota ihan oikeasti olen miettinyt, että miten olisi helpoin toteuttaa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)