Muistutus kaupan käynnistä
Muistutus kaupan käynnistä
Tästä on puhuttu ennenkin , mutta lienee paikalla pikku muistutus.
Kun ostatte varaosia täältä , hoitakaa lupauksenne , lunastakaa tilaamanne tavara , ja jos se on rikki , ottakaa yhteys myyjään jolloin asian voi sopia.
Lähiaikoina olen ostanut tavaraa täältä , sovittu maksupäivä ja saanut tuotteet kotiin , samoin olen myynyt tuotteita ja sovittu samalla lailla, mutta mutta nyt odotellaan maksuja ja matka huolto ilmoittelee , että palauttaa tuotteet takaisin minulle , lisäen paluurahdin myös minun maksettavaksi.
Nyt lopetan luottamus kaupan teon tähän , (muutamaa henkilöä lukuun ottamatta) ja jos minulle tulee vain tappiota näistä kaupoista , laitan nimet kaikkien nähtäville.
Kyllä se tympii ku työttömänä koittaa tehdä pikku kauppaa , ja tuleekin maksettavaksi 40e rahdit tavaralle annettu vain kyytiä.
Olen pyrkinyt myymään vain toimivia ja edullisia varaosia .
Kun ostatte varaosia täältä , hoitakaa lupauksenne , lunastakaa tilaamanne tavara , ja jos se on rikki , ottakaa yhteys myyjään jolloin asian voi sopia.
Lähiaikoina olen ostanut tavaraa täältä , sovittu maksupäivä ja saanut tuotteet kotiin , samoin olen myynyt tuotteita ja sovittu samalla lailla, mutta mutta nyt odotellaan maksuja ja matka huolto ilmoittelee , että palauttaa tuotteet takaisin minulle , lisäen paluurahdin myös minun maksettavaksi.
Nyt lopetan luottamus kaupan teon tähän , (muutamaa henkilöä lukuun ottamatta) ja jos minulle tulee vain tappiota näistä kaupoista , laitan nimet kaikkien nähtäville.
Kyllä se tympii ku työttömänä koittaa tehdä pikku kauppaa , ja tuleekin maksettavaksi 40e rahdit tavaralle annettu vain kyytiä.
-
- "Hirsch"
Re: Muistutus kaupan käynnistä
Näitähän löytyy aina, tommosille pitäs antaa muilutus. Pilaavat sellaistenkin mahdollisuudet jotka maksaa tavaran ja lähettävät sitä mitä on pitänykki.Reetu kirjoitti:Tästä on puhuttu ennenkin , mutta lienee paikalla pikku muistutus.
-
- "Hölösuu"
Jos ylläpito tätä lukee, niin oliskos "luvallista" paljastaa noi "haamu ostajat", että tietää varoa? Voihan Reetu ne nimimerkit tänne laittaa, mutta poistaako ylläpito ne saman tien häveliäisyyden nimissä?? Tommonen ei ole kyllä kovin sujuvaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Muistutus kaupan käynnistä
Kyllä tuollainen vituttaa, jos on myynyt tavaraa eikä ostaja lunastakkaan. Itse en ole onneeksi joutunut kaupanteossa kohtaamaan moisia ongelmia, vaikka kauppaa on tehty sekä myyjän että ostajan perspektiivistä. Joskus on palautetta tullut, ja joskus on palautetta annettu, mutta kaikinpuolin kaupanteko on onnistunut. Toivotaan että näin on myös tulevaisuudessa.Reetu kirjoitti:Tästä on puhuttu ennenkin , mutta lienee paikalla pikku muistutus.
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Kannatan...Nimet näkyviin vaan, niinhän ne näkyy Kauppalehdessäkin.
Ja sitten kun kaveri pyytää täällä jukisesti anteeksi ja selitys julkisesti
miksi kauppa ei onnistunut.
Tämän jälkeen voisi saada ns..puhtaat luottotiedot, edellyttäen että sama ei toistu.
Niin kauppahintojahan ei tarvitse ilmoittaa, eikä sitä mitä on ostamassa.
Niin sen uuden "osaston" nimi voisi olla "Maksuhäiriöt"...
Ja sitten kun kaveri pyytää täällä jukisesti anteeksi ja selitys julkisesti
miksi kauppa ei onnistunut.
Tämän jälkeen voisi saada ns..puhtaat luottotiedot, edellyttäen että sama ei toistu.
Niin kauppahintojahan ei tarvitse ilmoittaa, eikä sitä mitä on ostamassa.
Niin sen uuden "osaston" nimi voisi olla "Maksuhäiriöt"...

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Osia olen foorumin kautta ostanut ja jotain pientä myynyt. Luottamus on pelannut molemmin puolin.
Reetun asemassa kyllä harmittaisi. Reetulle kuin muillekin on tapana ollut maksaa joko etukäteen tai heti tavaran saatuani.
Musta lista vain pystyyn, jos ei velvotteitaan hoida !!!!
Reetun asemassa kyllä harmittaisi. Reetulle kuin muillekin on tapana ollut maksaa joko etukäteen tai heti tavaran saatuani.
Musta lista vain pystyyn, jos ei velvotteitaan hoida !!!!
# 419 Vesa Pohjalainen
-
- "Viggen"
-
- "Saabisti"