Aikanaan tullu hommattua kämppä , jossa otsikon mukainen vekotin.
Kohtuu huoleton laite ollu, kerran vaihdettu kompura takuuseen, maahantuoja osasi ilmeisesti ounastella asiaa, oli kuulemma jotain huonoa sarjaa, joten vaihto meni kivuttomasti.
Jos jollain tuollainen vekotin on, olisin kiinnostunut , että millaisilla asetuksilla menette talvisin. On sellainen fiilis että aivan kaikkea ei tuosta vehkeestä vielä otettu irti, puhti alkaa loppumaan jo -15 kohdilla. Tiedän , ei näiden mitään ihmelaitteita pidäkkään olla paukkupakkasilla, mutta silti epäilys on että asetukset vois olla enemmänkin kohdillaan. Lämmitä vettä on kyllä riittänyt.
( Ohjekirja on surkea, läheskään kaikkien säädettävien nyanssien tarkoitusta ja vaikutusta ei selvitetä)
Nilan VC18C (Poistoilmalämpöpumppu systeemi)
Nilan VC18C (Poistoilmalämpöpumppu systeemi)
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: Nilan VC18C (Poistoilmalämpöpumppu systeemi)
Oletkohan täältä jo käynyt urkkimassa?
Saab 9-5 2.0tA -08
Re: Nilan VC18C (Poistoilmalämpöpumppu systeemi)
Joskus aikanaan olen, mutta silloin en kyllä löytänyt noinkaan kattavia selvityksiä, kuin sinne nyt oli tässä pärin vuoden aikana ilmestynyt. kiitos muistutuksesta.
Toki saa tähän ketjuunkin vielä kommentoida, totuushan on että tältä voorumilta se totuus sitten viimmekädessä löytyy...
Toki saa tähän ketjuunkin vielä kommentoida, totuushan on että tältä voorumilta se totuus sitten viimmekädessä löytyy...
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC