Sain joskus kaverilta emailina kuvasarjan tuon auton valmistusprosessista. On Alpinen asittelyauto ja aika uskomaton on myös sisusta. Kuski istuu keskellä ja siihen sitten liukuu mittaristo molemmilta puolilta sivuille. Ei siis mikään perhemalli
pade kirjoitti:Tossa on jo laitettu paikkoja vähä uuteen uskoon
eipä taida niitä vanhoja paikkoja enää ollakaan.
Mihinkähän tossa laitetaa naperon turvakaukalo
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
G-mies kirjoitti:Sain joskus kaverilta emailina kuvasarjan tuon auton valmistusprosessista. On Alpinen asittelyauto ja aika uskomaton on myös sisusta. Kuski istuu keskellä ja siihen sitten liukuu mittaristo molemmilta puolilta sivuille. Ei siis mikään perhemalli
Matti
Joskus törmäsin samanlaiseen kuvasarjaan Ministä. Alpinen esittelyauto sekin.
Vaikka tekijät ammattilaisia ovatkin, täytyy silti hattua nostaa, tommosta kun ei välttämättä saa edes tosi isolla rahalla. Eipä ole aikaa, vaivaa ja rahaa pahemmin säästelty. Se että mitä käyttö on ja mikä äänenlaatu on eri juttu, mutta showstopper tuo vain onkin ja tuotteiden näkyminen pääasia
kyllä sitä nyt tommosen vois melkeen käyttöautokski ottaa Eihän se käytännöllisyys nyt enää niin kauheen tärkee,siitä voi sitte tarvittaessa vähän aikka tinkiäkki Vois olla aika pähee olla tommosessa porukassa mukana jos vaikka sattus saamaan ajoon tollasen joksku illaks Tuskin vaan ihan heti järjestyy edes rakentaja porukalle..
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00