Juurikikin noin, mutta aika turha lähteä tuolla väittämällä lyttämään pelkästään Rattivaihteen Hondaa ja muita japseja, sikäli mikäli se nyt ylipäänsä oli tarkoituksenasi? Kaikki alle kolmelitraiset vaparit on alle 4000rpm vähän "hitaita" turbomoottoriin tottuneelle, valmistusmaasta riippumatta. Ja 600-800Nm @1800rpm bensaturboilla tai diisseleillä ajavien mielestä ne 3-4 litraset vaparitkin on alakierroksilla vähän hengettömiä. Eli riippuu vahvasti siitä kontekstista...-PETTERI- kirjoitti:
Tarkoitin juuri tätä pientä TEHON tunnetta, joka tulee 4500 rpm--> rajottajan välissä. Alakierroksilla aika
Veikkaa rattivaihteen auton merkki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki
Juu en halunnut mitenkään kohdistaa mietteitäni tähän topicin Hondaan. Kunhan vain yleisellä tasolla höpöttelin.
#6983 Olli-Petteri Pentti
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93