Olen seestynyt

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

Aikuisuus ja sen mukainen käyttäytyminen iskee ennemmin tai myöhemmin iästä riippumatta.
Tai sitten ei viitsi lähteä sellaiseen puuhaan, jonka varmasti tietää voittavansa ;)
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Tuntuu, että itselläkin on vähän jäänyt toi kaasuttelu pois.. Johtuu varmaan siitä, kun viime kesänä oli kortti vähän aikaa pois taskusta. Pääsin kyseisellä tempauksella "jopa" paikalliseen lehteen.. :oops:
Olin tulossa yöllä töistä kotia. Olin menossa nakkaamaan saabin täydeltä soittokamoja pois keskustassa sijaitsevaan varastoon. Pohjoisen alikulun liikennevaloissa joku teini pappansa accordilla alkoi kaasuttelemaan siihen malliin että alkoi v*tuttamaan sen verran paljon, että oli pakko polkaista. Noh, accordihan jäi, muttta niin jäi myös se mun perässä oleva siviili Golffi... Lopun varmaan voi moni arvatakin :roll:
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Vanhuutta? Luulin että se oli köyhyyttä :)

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Ei ole _koskaan_ tullut kisattua, mutta ei varmasti enää tästä eteenpäinkään. Auto saa aina kunnollisen etu- ja jälkikäytön, lämpömittaria vahdataan koko ajan, nopeusrajoituksetkin tuntuvat lähes aina järkeviltä jne. Vanhuutta?! Itse olin koko ajan selitellyt, että se johtuu siitä, että kaikki rahat ovat autossa ja jos sen mällää, uutta ei enää ikinä löydä.

Plääh. Ei nyt tämän ikäisenä.. No, kohta tulee kevät, niin voi sitten olla liikenneturvallinen harrastamalla rivakkaa kiihdyttelyä moottoriteiden liittymärampeilla :) Tiedättehän, ettei jää estämään muita ja siirtyy mahd. nopeasti kaistalle.

P.S. Ei minun viereeni ole kukaan tullut koskaan kaasuttelemaan..? Tuskin nuoremmat tuunaajat edes tunnistaisivat Aeroa, hädin tuskin hiekkalaatikolta olivat päässeet valmistusvuonna :roll:
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Onhan sitä nuorempana tullut vähän kisailtua eräänä kesäyönä ajeltiin kaverin kanssa mulla fiat 850 ja hänella datsun finn mentiin rinta rinnan ja lopulta piti luovuttaa tie muuttui kapeaksi ja mutkaiseksi joten löysäsin ja käännyin liian jyrkästi takasi omalle ajoradalle voi pakana meni fiuun puskuri datsunin puskrinkanssa nalkkin ja voi juma mikä tunne tuntu et fiju ei pysy käsissä no ku kaveri huomasi löysäsi ja naks irtosivat erilleen myöhemmin tuli kisailtua lahdessa saabilla liikenne valojen välejä mutta nyt ei tarvi kisailla kait on tullu järki päähän .
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

menee vaan huonompaan suuntaan. Ajelin tässä tänään Espoo-Vammala-Espoo ja vieläpä melkein liikennerajoitusten mukaan sellaista tasaista 90km/h 8O . Mä tein sen, ja nyt olen kokemusta rikkaampi. Että voi matka olla nukuttava, ei ihme että ihmiset nukahtaa rattiin. Elämäni tylsin reissu, tästä päättelen että rajoitusten mukaan ajavat ihmiset on tylsiä :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

oikein :)

Sopiva ylinopeus ja poliisin pelko pitää aistit hereillä :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Kun tuossa aikaisemmin oli puhetta Rytsölän velloksista, tässä lisää heidän autoilukokemuksia:

Rytsölän pojat ajelivat yhdessä, kun he huomasivat vanhan Fiatin jääneen tienposkeen. No, ollaanhan mekin joskus oltu köyhiä, pojat tuumailivat ja päättivät pysähtyä auttamaan. Aikansa kummasteltuaan pojat sitoivat hinausköyden lambon perään ja käskivät Fiatin kuljettajaa painamaan tööttiä, jos joku hätä tulisi ajon aikana.

Matka jatkui, mutta samassa BMW M5 pyyhkäisi lambon ohi ja kuski vilautti pojille kansainvälisiä merkkejä. Rytsöläthän raivostuivat ja lähtivät rankaisemaan bemarin kuljettajaa.

Pitkän tien päässä oli kyttäpartio tutkan kanssa. Toinen poliiseista nousi kauhuissaan autosta ja huusi radiopuhelimeen "Sieltä tulee M5 kaks´kuuskyt, lambo kaks´seitenneljä, Fiat satakaks´seiska kaks´seitenneljä ja tööttää lisää latua!!

:lol:
Corvette C5
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

:D :D *repes*
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

:D :D Heh Heh Hee....
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Buah :lol:
STCF #3
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

:lol: :lol:
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Speedou kirjoitti:Mutta onhan olemassa sekin kuuluisa tarina, kun vaaaanha saba jätti S3:sen. Vaikka S3:sen kuski ei ollut koskaan tilannetta tiedostanut.

Ja tuo saba oli siis oikeasti joku tyyliin 100hp ja S3 lastulla piristetty. Potkuhousu varmaan itsekin tietää ainakin auton "TEB-1" asuu tossa vieressä...tuttuja.
Se on muuten jännä miten tarinat muuttuu matkan varrella, mä oon kuullut vähän eri version tuosta tapahtumasta... tai ehkä niitä on sitten kaksi, tiedä häntä ;)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Jeh, niinhän se on. Taitaa tarinat muuttua matkan varrella paljon. Olen pahoillani, jos meni hirmuisasti metsään.
STCF #3
KeKe
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 11:38
Paikkakunta: 3 (Tre)

saabia vastaan en kisaa

Viesti Kirjoittaja KeKe »

bemuja kyllä tykkään piestä, se käy niiden itsetunnolle. veriveljiä ei saa nöyryyttää.<-saattaa tulla itse nöyryytetyksi. :oops:
900T -95-

#1911
Vastaa Viestiin