"Ohjelma explorer.exe on aiheuttanut virheitä. Windows sulkee sen. Ohjelma on käynnistettävä uudelleen.
Luodaan virheloki."
Että näin. Mitenkäs tästä paskasta päästään?..

Ei oikein just tämän päivän sisällä onnistu tuo Linuxin asentelu (ynnä sitten se Linuxin opettelu). Firefoxiahan normaalisti käytänkin, mutta nyt sattui kömmähdys (ja heti tuli palaute, prklelefa42 kirjoitti:Luultavasti sinne on mennyt jotain paskaa, jota ei virustutka havainnut, ja se kaataa exploreria jatkuvasti.
suosittelen :
a) linuxia
b) windowsiin parempaa selainta + päivityksiä
luultavasti sun täytyy nyt asentaa windows uusiks, jossei ratkaisua kukaan keksi, itse olen heittänyt windoozat romukoppaan juuri näistä syistä..
Hmm...Tätähän kokeillaankin sitten heti maanantaina kun pääsee takaisin koneen kimppuun9000CD23T kirjoitti:Win 2k tai XP
Kirjaudu Administrator tai Järjestelmänvalvoja nimellä, ja sitten valitset
viimeisen toimivan kokoonpanon.
Tai...
Käynnistä-Kaikki ohjelmat-apuohjelmat-järjestelmätyökalut-järjestelmän
palauttaminen.
Kerran viikossa päivittelen itsekin Nortonia. Vaan eipä auttanut nyt.christian80 kirjoitti:Ei varmaan ois tommosta ongelmaa jos updeitit olisi kunnossa, sekä windows että virustorjunta. itse päivitän virustorjunta joka viides päivä ja windowssin päivitän ainakin kerran kuukaudessa tai jos jokin iso päivitys on tullut ulos. tuntuu siltä että explorer-päivitykset ei oo ollut kunnossa jos tällaista tapahtuu...mutta mutta... ja on myös ihan hyvä jos tyhjentää temporary internet files-kansion kerran viikossa koska on hyvä saada paskat pois ja tuleehan sitä tyhjää tilaa lisää...