Nurmijärvi-Oulu-Nurmijärvi
Nurmijärvi-Oulu-Nurmijärvi
Lauantaina olisi tarkoitus lähteä auton hakuun. Lähempää ei löytynyt joten pitää ajella ihan Ouluun saakka:) Tulipa tuossa vain mieleen, että mikäli joku tarvitsee kyytiä varaosille tms. pohjoiseen tai siihen matkan varrelle niin autoon mahtuu. Ja kyllä, Oulu on pohjoisessa:)
Helsinki-Jyväskylä-Helsinki
Tuli tässä mieleen, että itse sovin tänään Saab-kaupoista Jyväskylässä perjantaina 14.4.2005. Itse olisin kyytiä vaille (muuten joutuu maksamaan 50 eur junalipusta) Jyväskylään, ja vastavuoroisesti taas kyydissä pääsisi lauantai-iltapäivänä Helsinkiin. Olen tietty valmis osallistumaan matkakustannuksiinSaabikas kirjoitti:Lauantaina olisi tarkoitus lähteä auton hakuun. Lähempää ei löytynyt joten pitää ajella ihan Ouluun saakka:) Tulipa tuossa vain mieleen, että mikäli joku tarvitsee kyytiä varaosille tms. pohjoiseen tai siihen matkan varrelle niin autoon mahtuu. Ja kyllä, Oulu on pohjoisessa:)

Yv:tä saa laittaa. Tai sähköpostia peter@ppmedia.fi. Tai soittaa, 045-131 2627.
perjantai-iltapäivisin pääsee mun kyydissä Turusta Jykylään ja maanantaiaamuisin takaisin. Kannattaa aina kuitenkin kysästä etukäteen mahdollisista ja varmoista aikataulumuutoksista.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11