aero dynamiikkaa

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

aero dynamiikkaa

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mielenkiintoista kuinka kura tarttuu autossa juuri tiettyihin kohtiin

Kuva

miettiiköhän auton muotoilijat koskaan tätä pientä käytännön ongelmaa kun kahvan taakse muodostuu tuollainen kunnon musta alue joka sitten taitavasti sotkee matkustajan vaatteet. Kuvassa se näyttää vaalemmaalta mutta kyllä se aika mustaa tavaraa on.

Vai pitäisköhän mun pestä tota useammin :?:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Saman ongelman itse huomannut. Tosin tässähän joutuu muutenkin pesemään autoa kerran, jollei kaksi viikossa.

PS: Ei koske Volvoa tietenkään ;)
STCF #3
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

mulla oli aikasemmin volvo amazon... muuten kohtuu mukava sateella, mutta autolla oli tapana heittää eturenkaista kaikki p*skavesi suoraan konepellin ja lokarin välistä tuulilasille...siinä oli sitten tekemistä niillä amazonin alkup. pyyhkijöillä. :D :D :D
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

tai ei sitten tartu...esim. takalasi säilyy aina putipuhtoisena??
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

9-3Tid kirjoitti:tai ei sitten tartu...esim. takalasi säilyy aina putipuhtoisena??
Takalasi kyllä mutta esim. takapuskurin lipan päältä saakin sitten "lapioida" heikkalaatikollisen verran hiekka joka vuosi :lol:
#1730
500whp.net member
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8219
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

9-3Tid kirjoitti:tai ei sitten tartu...esim. takalasi säilyy aina putipuhtoisena??
Siis 9-3:ssa. Nimittäin (kuulostaa ihan Alivaltiosihteeriltä toi mun aloitus...), oon huomannu 99:ssä saman et ku lähtee esim. vesisateella ajamaan ja ajaa aikasta kauan nii takalasi on aivan kuiva!??!!??! Ja toinen on 99:ssä, että auto on paskanen vain etunavan kohdalta taaksepäin. Kolmas seikka 99:ssä on se, että ku ajaa isoon lätäkköön, niin miten siitä lentävästä vedestä suurin osa tulee tuulilasille, vaikka se näyttää et koko vesilasti olis lentämässä ojaan??!!??!
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Kyllä olen pannut merkille samoja asioita ja joskus noissa paikoissa on tuo lika todella lujassa liuotinpesu ja vahaus toinentoisensa jälkeen jos meinaa pirssin pitää hyvännäköisenä.
Vastaa Viestiin