Vai miten selität tämän?
Saab, 1993, 9000CSE 2.3L turbo Special tools
Saabistit ON sairaita
Saabistit ON sairaita
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Saabisti"
Re: Saabistit ON sairaita
Hyvän väriset on hanskat, ei näy kusitipat kädessä.peinu kirjoitti:Vai miten selität tämän?
.......jos sattuu olemaan kusessa hommien kanssa.

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
- "Viggen"
Täällä Seinäjoen AutoKaaressa on BMW-kuskeille myytävänä juuri samanlaisia kumihanskoja, maksoikin muistaakseni jotain 3-4e parilta. Nämähän ovat siihen tarkoitukseen, että kun vahaat autoasi nämä hanskat kädessä, ei tule sormenjälkiä kiiltävään pintaan.
Itse asiassa aivan asiallinen keksintö, paitsi että noitahan saa kyllä ihan citymarketistakin. Ainakin itse olen pannut merkille että kun olen saanut autoni vahattua, siinä on omia sormenjälkiäni siellä täällä, vaikka en mielestäni ole edes koskenut autoon kuin trasselitupolla tai säämiskällä. Ilmeisesti sitä hivelee kallista aarrettaan kuin emäntää, eli ihan epähuomiossa, tarkoituksetta....
Itse asiassa aivan asiallinen keksintö, paitsi että noitahan saa kyllä ihan citymarketistakin. Ainakin itse olen pannut merkille että kun olen saanut autoni vahattua, siinä on omia sormenjälkiäni siellä täällä, vaikka en mielestäni ole edes koskenut autoon kuin trasselitupolla tai säämiskällä. Ilmeisesti sitä hivelee kallista aarrettaan kuin emäntää, eli ihan epähuomiossa, tarkoituksetta....

Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....