Julkaistavaa materiaalia

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Julkaistavaa materiaalia

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Elikäs olen kerännyt melko paljon kaikkea saab-aiheista materiaalia, kuten vanhoja lehtileikkeitä, valokuvia yms. ja nyt ajattelin nuo julkaista.

Ongelmana on se, että en muista miltä kaikilta ja kenen sivustoilta näitä olen keräillyt, enkä näinollen voi kiitellä heitä kaikkia vaivasta joka näiden skannaukseen on mennyt, kai silti on hyväksyttävää että julkaisen kokoelmani kaikkien nähtäville?

Kyseessä siis wanhoja TM, Moottori-lehti, yms. arvosteluja, vertailuja, sitten sekalaisia kuvia autoista, autojen rakenteesta yms.. saako näitä yleensäkään julkaista noinvain ilman että tulee tekijänoikeuksien kanssa probleemaa?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
V-M
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V-M »

TM:n osalta tiedän että jos tulee heidän tietoonsa niin puuttuvat asiaan eivätkä anna lupaa julkaisuun vaikka kysyisikin.

En sitten osaa sanoa jos olisivat salasanalla suojatuilla sivuilla niin vaikuttaisiko se asiaan ja salasana olisi kuitenkin yleisesti tiedossa... en osaa sanoa, joku joka tuntee sähköisten medioiden lainsäädäntöä minua paremmin voipii opastaa.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

Mä kyllä joskus kysyin lupaa julkaista 60/70 -luvun -koeajoja ja vastaus oli myöntävä kunhan kvi ilmi, mistä lehdestä ja mistä numerosta on kyse.
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Vastaa Viestiin