Mäksä kirjoitti:tknummelin kirjoitti:Missä pointti?
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
eipä mitään muuta pointtia kuin et aina sanotaan miten turvattomia vanhat japskit on, ja ku mut on semmoseks opetettu niin hieman yllätyin miten "hyvässä" kunnossa tuo oli...vrt esim turbo16:sta satkuun joka meni ojaan...
Noh, otetaan huomioon se, että auto meni penkkaan 2x ensin etupää edellä. Vielä ensin oikea kulma edellä, pyyhkäisi koko matkalta keulan ryttyyn..
On erittäin vaikea havannoillistaa, mutta ensin osui oikea kulma, jonka jälkeen vasen kulma osui ojan pohjalle, sieltä törmäyksen johdosta kapusi tielle.
Auto peruuttui oikea takapää vielä ojaan, jolloin auto meni lopullisesti mutkalle. Satkun takapää tiettävästi ei kestä kovinkaan paljon, varsinkin jos on vetokoukku, joka itselläkin oli.
Oja oli sitten 1.5-2m syvä, todellä jyrkkä v-muotoinen. Voitte uskoa, että se oli todella rysäys vrt. tasaiseen törmäykseen.
EDIT: Menihän tuo nissani kyllä enemmän ryttyyn
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)