Laakkosen palvelu..meinasin lentää persuuksilleeni

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

.....

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Omia kokemuksia viime keväältä....

Stockmann auto Pitäjänmäki:
Ihan asiallinen myyjä, kunnes pyysin autoa(käytetty A3) koeajoon. "Tuu isäs kaa uudestaan" Että silleen, kiitos ja näkemiin. En toiste sinne mene.

Veholla Pitäjänmäessä sain myös ystävällistä palvelua ja autonkin koeajoon. BMW 316 tuntui ihan kivalta, mutta mielestäni hintaa oli vähän liikaa ja oli kuulemma lähes "nettohinta". Jos ois hinta tippunu niin voisin ajella Bemarilla nyt 8O

Olarin Länsi-Autossa sain mukavaa palvelua ja sain 9-3:sen koeajoon.
Hintaa oli taas liikaa ja muutenkin myyjän asenne tympäisi: "jos tän haluut niin sul on tosi kiire, on ainakin 1000ja1 ostajaa tarjonnu täst jo jotain" Kyllä se auto siellä melkeen kuukauden oli senki jälkee...

Olarin Biliassa tuli pelkkää vittuilua. Katselin käytettyä 9-3:sta ja S40:ä. Myyjä vain ei suostunut tulemaan paikalle joten menin itse hakemaan myyjää joka ei kuitenkaan vaivautunut juttelemaan kanssani: "ai haluu poika auton, näytäs eka ne rahat millä ostat sen ni katellaa sit uusiks" Kaiken huippu :!: :!: Äkkiä ulos eikä enää koskaan takaisin.

Kaivokselan Bilia oli kuitenkin täysi vastakohta. Myyjä ilmaantui heti ja sain ajaa S60:n ja V40:n. 40 ei oikein säväyttänyt. 60 oli liian kallis, mutta muuten se olisi voinut olla yksi vaihtoehto.....

No katselinpa autotallista ilmoituksia, niin huomasin, että Konalan Laakkosella on monta vähän ajettua 9-3:sta myynnissä. Myyjä oli uskomattoman ystävällinen ja auton sain koeajoon.
Hyvältä tuntui ja hinnankin sai sovittua. Sellainen sitten tuli hankittua. Tuli vielä kangasmatot kaupan päälle :lol:
On muuten Konalan Laakkosella mukava huoltopäällikkö. Eka joku mekaanikko on meinannut laskuttaa esim. ilmastoinnin säätimistä, mutta aina on huoltopäällikkö sanonut, että kyllähän me nyt tuo osa annetaan takuuseen :D
Herttoniemen Länsiauton huolto on myöskin ollut todella positiivinen yllätys. Vara-auton on saanut ilmaiseksi ja yleensä viat on korjattu jo saman päivän aikana. Eivät varmaan uskalla jättää autoa minulle yön yli :twisted:

Yhteenvetona voisin sanoa, että ihan hyvin minua 18-vuotiasta poikasta kohdeltiin autokaupoissa. Varmasti moni myyjä joka antoi auton koeajoon epäili onko minulla rahaa tms, mutta antoi kuitenkin.
Palvelu ja hinta ratkaisivat, eikä ainakaan vielä kaduta :wink:
Tomppa & Saabit myyty :(
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Ok.

Minäkin olin etsimässä käyttöautoa mutta ei ole tonnareita liiemmin tarjolla vaikka en vaadikkaan muuta extraa kuin cruicen.
Länsi-auton liikkeissä myyjien palvelu oli suurinpiirtein ok.
Mutta saatuani hertsikan myyjältä tiedon 97 csestä joka oli Varistossa ja jota menin muutanan päivän päästä katsomaan niin löytyi sieltä varsin älykäs myyjä. Olin saanut hertsikan myyjältä kortin sille myyjälle josta soitti varistoon mutta menin tutkimaan autoa ja noin viiden minuutin päästä kortissa mainittu äijä tuli jututtamaan ja kysyi mistä olin kuulut autosta,kerroin totuuden. Seuraavana päivänä soitin sille ja tarjosin käteistä, pääsimme sopimukseen ja menin liikkeeseen rahojen kanssa. ''Myyjä'' patisti kuitenkin testille vaikka tiesi minun ostaneeni edellisenkin 9000 ilman koeajoa Konalan Laakkoselta. No kävin testillä ja totesin cruicen,antennin ja srsän olevan rikki, SILLOIN ''myyjä'' lämpesi ja alkoi haukkua kun löysin autosta vikoja. Lupasi kyllä myydä auton katsastettuna(käyttöönotto 28.11.97 edellinen katsastus ''myyjän'' mukaan n.20.11.00!)
Lupasi korjauttaa auton ja pyysi minua soittamaan seuraavana päivänä vaikka silläkin oli minun numero ennestään tiedossa.
Aattelin että ei kenties halua myydä autoa mulle koska ei ollut aktiivisempi.Seuraavana päivänä huonosta palvelusta vittuutuneena tajusin ajaneeni katsastamattomalla autolla joten otin selvää historiasta jolloin kuulin auton katsastetun tämän vuoden lokakuussa ja viimevuoden elokuussa :?:.
''Myyjä'' ei niistä kerroista maininnut. Soitto edelliselle omistajalle kertoi mm.srs valon palaneen koko auton heillä olo ajan eikä ollut häirinnyt katsastajaakaan. Seuraavana päivänä kävin sitten ostamassa toisen tonnarin jobbarilta joka osasi tehdä kauppaa.
Tarvitsin kuitenkin dumppiventtiilin ja tehostin-, sekä lootaoljyt ja eikun variston varaosa tiskille jossa taas palveltiin helvetin ystävällisesti ja osaavasti vanhankin auton kemikaalien suhteen. Eiköhän tämä vuodatus riitä tällä kertaa.

Kari
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Luin taas uudestaan nää topcin jutut, paitsi oman. Ja pakko on kyllä kirjoittaa, että mikä niille joillekin automyyjille saa kasvamaan ison luisen k*rv*n otsaan. Onko se, että niillä itsellä ei ole varaa ostaa myymiään merkkejä/vaihdokkeja, vai mikä? Ja olen huomannut senkin, että varaosamyyjät/tarvikemyyjät sekä huoltoasentajat ovat todella ystävällisiä. Osaavat neuvoa ja opastaa, kun olen ostanut uusia osia omaan 99:iin. Varsinkin ku olen käynyt ostaan Saabin omia osia (alkuperäisiä varaosia), niin minua on neuvottu todella ammattitaidolla, melkeimpä kädestä pitäen. Ja aina olen saanut omasta mielestä hyviä alennuksia. Ja koskaan en tinkaa hinnasta, aina kysyn vain hintaa ja maksan sen mitä pyydetään.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin