Tsätti?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin

Tsätti saappiklubiin?

Ois ihan jees
30
91%
No ei todellakaan
3
9%
 
Ääniä yhteensä: 33

Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Tsätti?

Viesti Kirjoittaja Make »

Eli olisiko sellainen kova sana. Siis saabclubin chatti? On varmaan aikaisemmin ollut juttua aiheesta, mitään uutta? Olisi mukava rupatella ihan silleen ilman viiveitä :D Vai mitä mieltä arvoisat herrat?
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

sellainen tulee kevään aikana
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

oishan se ihan hyvä ni ei tarvi aina ototelle vastauksia niin kauaa pikaisiin kysymyksiin..
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Onhan saab sätti jo olemassa, elää tosin vähän hiljaiseloa nykyää.
Sätti löytyy serveriltäni
sätti
Kuten potku jo tossa totesi niin kevään aikana sätti saadaa ihan virallisesti klubin sivuille.
#1730
500whp.net member
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Olishan toi ihan jees...Mut niinku Vigge sano niin onhan tollanen tsätti jo olemassa, tosin aika hiljast siel tuuppaa olemaan...
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Oletettavasti helpointa olisi perustaa johinkin irc palvelimeen oma kanava.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mertmi kirjoitti:Oletettavasti helpointa olisi perustaa johinkin irc palvelimeen oma kanava.
Taitaa sellanenkin olla. Jos oikein muistan niin
#saab
#1730
500whp.net member
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Missä palvelimessa/irc-verkossa?
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Mertmi kirjoitti:Missä palvelimessa/irc-verkossa?
IRC-Net
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Ja sanottakoon vielä sen verran et tuol kanaval on aika paljonkin porukkaa et sinne vaan jos haluu jutella ;)
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

IRCnetistä löytyy tosiaan reilustikin kiinnostavia autokanavia, siksipä mielestäni www-chatti on aivan turha. Tässä muutama esimerkki:

#saab - Perustettu alunperin http://www.saabismionsairaus.net -sivuston porukan yhteydenpitoa varten mutta nykyään jo lähemmäs 40 vakiokäyttäjää, pääasiassa OG'isteja mutta muitakaan ei katsota pahalla. Kielinä toimii niin suomi, ruotsi kuin englantikin. Mm. muutama ruotsalainen vakiotyyppi. Yritetään pitää tosiaankin mukavana paikkana keskustella Saabeista, ei yleisenä hiekkalaatikkona.

#autofriikit - Enemmän ja vähemmän kokenutta auton rakentelijaa. Teinitunareita ja suupaltteja katsotaan yleensä pahalla ja rankaistaan sen mukaisesti.

#carfreaks - Vähemmän itse rakenteluun, enemmän isoihin vanteisiin ja chippituunaukseen painottunutta porukkaa kuin edellisessä. Myös kalusto uudempaa & kalliimpaa.

#tiksi - Tikkurila eli Tiksi on suomen pil*u mekka.

#teiniautot - tänne sopii paremmin ne em. teinitunarit. Juttu muutenkin vähän levottomampaa.

#caraudio - Keskustelua autohifistä, niin äänenlaadusta kuin paineestakin. Meinaa välillä lipsahtaa turhan off-topiciksi mutta asiaa yritetään korjata tarpeen mukaan.

#fin-tuning.net - http://www.fin-tuning.netin oma irc-kanava, aika vähän väkeä vielä mutta ehkä se siitä...

Nämä ovat sitten osittain henk. koht. näkemyksiäni, paremmin asioista tietävät saavat toki korjata virheitä :) Itse paimennan, tarvittaessa rankallakin kädellä, kanavia #saab ja #caraudio :)

edit:

Aloittelijoille suosittelen että seuraatte ensin jonkin aikaa kanavan juttua ennenkuin alatte liiemmin suuta aukomaan. Uusia rääväsuita ei yleensä katsota kovinkaan suopeasti. Ja kohteliasta on tietysti esiintyä omana itsenään eikä ottaa jotakin "roolihahmoa". Joillakin kanavilla on myös erityisiä sääntöjä mistä saa tietoa kyllä kysymällä.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

qaw kirjoitti: Aloittelijoille suosittelen että seuraatte ensin jonkin aikaa kanavan juttua ennenkuin alatte liiemmin suuta aukomaan. Uusia rääväsuita ei yleensä katsota kovinkaan suopeasti. Ja kohteliasta on tietysti esiintyä omana itsenään eikä ottaa jotakin "roolihahmoa". Joillakin kanavilla on myös erityisiä sääntöjä mistä saa tietoa kyllä kysymällä.
Jep jep, tästä syystä olen www-sätin kannalla, mua ei ainakaan kiinnosta mennä ensin "kuulolle" ja sitten pikku hiljaa kokeilemaan mitä uskaltaa sanoa jne.
Mä oon mikä oon enkä jaksa "nöyristellä" sen ihmeemmin ja jos tääl olis oma sätti niin kaikki tuntee ~toisensa jolloin saa olla oma ittensä heti. :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Ja kenelle IRC on täysin tuntematon juttu, sinne pääsee www-pohjaisella clientillä esim. täältä: http://www.ircnet.com/cgi-bin/irc.cgi

ja tässäpä yksi hyvältä vaikuttava suomenkielinen ohje: http://mirkki.cjb.net/
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

93t sport kirjoitti:Jep jep, tästä syystä olen www-sätin kannalla, mua ei ainakaan kiinnosta mennä ensin "kuulolle" ja sitten pikku hiljaa kokeilemaan mitä uskaltaa sanoa jne.
Mä oon mikä oon enkä jaksa "nöyristellä" sen ihmeemmin ja jos tääl olis oma sätti niin kaikki tuntee ~toisensa jolloin saa olla oma ittensä heti. :D
Nosiis aika harvoin hyvällä käytöksellä joutuu ongelmiin. Mutta kun on esimerkiksi toisia kanavia jonne laitetaan törkykuvia ja muut nauravat niille. Kaikki kanavat ei mokomasta tykkää ja semmosia ei kannata laittaa ennen kuin pääsee jyvälle kanavan meiningistä ja siihen ei tosiaankaan mene kuin muutama hassu päivä, jos sitäkään. Ei pitäisi olla liian pitkä aika.
STCF #3
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Speedou kirjoitti:Nosiis aika harvoin hyvällä käytöksellä joutuu ongelmiin. Mutta kun on esimerkiksi toisia kanavia jonne laitetaan törkykuvia ja muut nauravat niille. Kaikki kanavat ei mokomasta tykkää ja semmosia ei kannata laittaa ennen kuin pääsee jyvälle kanavan meiningistä ja siihen ei tosiaankaan mene kuin muutama hassu päivä, jos sitäkään. Ei pitäisi olla liian pitkä aika.
Juurikin näin, ja tosiaan jos tuo on liikaa vaadittu niin ehkä onkin parempi pysyä poissa. Aivan liian monilla tuntuu käytöstavat unohtuvan kokonaan kun pääsee netin ääreen. Asiaa ei varmasti ainakaan paranna mahdollisuus esiintyä täysin anonyyminä... Tästä syystä peräänkuulutankin sitä omana itsenään esiintymistä.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Vastaa Viestiin