Itse aloitin vuonna -92 ja silloin ostin käytettynä Philipsin raahattavan NMT 450 puhelimen. Painoi jotain 5 kg

Hinta siihen aikaan muistaakseni 3000mk, siis käytettynä ja se minuuttiveloitus puheluista!
Itse sain 1500-1800mk:n laskuja...

Se ARP oli paha vekotinto4 kirjoitti:Ite ostin ekan kännykän -96, olikohan Nokian 880. Isäukko hommasi vuosia aiemmin ARP:n, painoi varmaan liki 10kg ja luurissa oli perinteinen tangentti. Puhelutkin yhdistettiin keskuksen kautta.
Sama vuosi ja sama puhelin. Puhelin on vieläkin taltioituna varastossa, eihän sitä koskaan tiedä...Haikara kirjoitti: Itse aloitin vuonna -92 ja silloin ostin käytettynä Philipsin raahattavan NMT 450 puhelimen. Painoi jotain 5 kgja kun akkua latasi puolipäivää, puheaika saattoi olla jopa tunnin luokkaa. Kuuluvuus oli hirvittävä tuossa NMT450 järjestelmässä ts. se kuului kaikkialla yhtä huonosti
![]()
Entäs se autosarja sitten, muistatkosMacTurbo kirjoitti:Sama vuosi ja sama puhelin. Puhelin on vieläkin taltioituna varastossa, eihän sitä koskaan tiedä...Haikara kirjoitti: Itse aloitin vuonna -92 ja silloin ostin käytettynä Philipsin raahattavan NMT 450 puhelimen. Painoi jotain 5 kgja kun akkua latasi puolipäivää, puheaika saattoi olla jopa tunnin luokkaa. Kuuluvuus oli hirvittävä tuossa NMT450 järjestelmässä ts. se kuului kaikkialla yhtä huonosti
![]()